AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.481
Sjaak's schema volgen = win:D!

Hope so. En zo niet dan is t Sjaaks schuld :D

ik zou ze pakken op een gewicht waar je speed mee kunt maken..

Ging aardig vandaag :)

Squat
Paar keer BW
10x20kg
10x40kg K*t, dacht dat ik conditie had :roflol:
5x60kg
2x80kg
5x100kg
5x100kg
8x85kg K*t, nu ik dit typ realiseer ik me dat dit 10kg te weinig was :(

Deadlift (DE)
10x60kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg
1x80kg

Legpress
10x136kg
10x154kg
10x172kg

Lying Legcurl
5x20kg :fuu: Zwaar
5x30kg
6x20kg Aaaaaaah :fire:

Was ik ineens een uur verder. Geen tijd meer voor abs/kuiten maja. Volgende keer maar weer. Ook geen cardio waar ik op zich niet heel erg van baal omdat ik veels te weinig heb gegeten vandaag. Ik leef een beetje op roggebrood, magere melk, whey, bananen en brinta.
Die DE-deadlifts gaan volgens mij wel wat voor me doen. "Carry over" klinkt een beetje vaag enzo maar voor mn explosiviteit en uberhaupt mn deadlifttechniek is het wel goed. Volgens mij is er nog veel winst te behalen op mn hamstrings (nooit echt goed aangepakt, misschien zwakke punt van mn deadlift?).

Laatst bewerkt:
goeie squats :)

maar wat is het idee achter XX sets singles deadlifts te doen?

• #3.483
Merci. Zijn speeddeadlifts.

Lying leg extension wtf? Je bedoelt leg curl denk ik? Voor de hamstrings?

Naja kan wel, gewoon andersom gaan liggen op de leg curl :D

Respect als je dit kan, (karma voor de paintskills)
zsmtya.jpg

ai, zelfs als paint afbeelding krijg ik een vreemd gevoel in me knieën

• #3.490
:roflol:

Mooie deadlift :) ik hoop dat je dit wel begrijpt:o

Zo, dat zijn veel singles!

Das verdomme een dikke training BigMc, goed gedaan kjell

• #3.495
Thnx Bart!

Mn armen zijn maar 34cm :( Taille 91-92cm, ongeveer tzelfde als mn borstomtrek verdorie :roflol: Vanmorgen gewogen en zat wel voor t eerst sinds een tijd onder de 84kg. Zie verder nog niet echt verschil aan mn fysiek, ben hooguit 1cm taille kwijt en dat is echt max. Met andere woorden: cut schiet niet echt op. Qua kracht gaat het wel lekker, bench zit fijn in de lift.

Was ik ineens een uur verder. Geen tijd meer voor abs/kuiten maja. Volgende keer maar weer. Ook geen cardio waar ik op zich niet heel erg van baal omdat ik veels te weinig heb gegeten vandaag. Ik leef een beetje op roggebrood, magere melk, whey, bananen en brinta.
Die DE-deadlifts gaan volgens mij wel wat voor me doen. "Carry over" klinkt een beetje vaag enzo maar voor mn explosiviteit en uberhaupt mn deadlifttechniek is het wel goed. Volgens mij is er nog veel winst te behalen op mn hamstrings (nooit echt goed aangepakt, misschien zwakke punt van mn deadlift?).

Thnx Bart!

Mn armen zijn maar 34cm :( Taille 91-92cm, ongeveer tzelfde als mn borstomtrek verdorie :roflol: Vanmorgen gewogen en zat wel voor t eerst sinds een tijd onder de 84kg. Zie verder nog niet echt verschil aan mn fysiek, ben hooguit 1cm taille kwijt en dat is echt max. Met andere woorden: cut schiet niet echt op. Qua kracht gaat het wel lekker, bench zit fijn in de lift.

Hoe zou dat nou komen mc?

Kerel, je hebt nog jaren de tijd om big guns te creeren!

Mijn armen zijn ook maar 42 en onderarmen 35, ben ik ook nog lang niet tevreden mee.

• #3.498

Ik ben nou al een paar weken bezig, dat ik de laatste 2 dagen heb geprutteld zou voor het resultaat tot nu toe voor minimaal verschil moeten zorgen... Voor de duidelijkheid: ik eet op onderhoud en cardio daarbij. Als ik dan af en toe een dag onder mn onderhoud zit vind ik dat totaal niet erg.

Kerel, je hebt nog jaren de tijd om big guns te creeren!

Mijn armen zijn ook maar 42 en onderarmen 35, ben ik ook nog lang niet tevreden mee.

Jou onderarm outbuffed mijn bicep :fuu:

Ik ben nou al een paar weken bezig, dat ik de laatste 2 dagen heb geprutteld zou voor het resultaat tot nu toe voor minimaal verschil moeten zorgen... Voor de duidelijkheid: ik eet op onderhoud en cardio daarbij. Als ik dan af en toe een dag onder mn onderhoud zit vind ik dat totaal niet erg.

Jou onderarm outbuffed mijn bicep :fuu:

Had geen zin om nog verder te zoeken naar je post, maar in genoeg post stond dat je geen cardio had gedaan. Weinig had gegeten, en wat je at zuivel of kh is.

minder is niet beter. Gewoon nog paar weken volhouden en als je dan geen progresie ziet doe je wel wat mis.

Wil je totaal niet afkraken, zijn slechts tips die ik positief bedoel ;)

• #3.500
Had geen zin om nog verder te zoeken naar je post, maar in genoeg post stond dat je geen cardio had gedaan. Weinig had gegeten, en wat je at zuivel of kh is.

minder is niet beter. Gewoon nog paar weken volhouden en als je dan geen progresie ziet doe je wel wat mis.

Wil je totaal niet afkraken, zijn slechts tips die ik positief bedoel ;)

Ja snap ik. Maar je doet alsof het pretty obvious is waarom ik geen progressie boek terwijl ik het daar niet mee eens ben. Ik eet nooit alleen koolhydraten, als ik iets skip zijn het wel de carbs. En ik heb moeite om te geloven dat het puur door de zuivel komt. Volgens mij zijn er zat mensen die succesvol cutten met melk en kwark in hun schema. "Nog een paar weken volhouden" vertelde ik mezelf vorige week ook al. Ik kijk dit nog even aan maar op deze manier gaat het heel lang duren om mn doel te bereiken voor 2013 :o

Terug
Naar boven