AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

double-facepalm.jpg

ik krijg geld van zn moeder om in zn log te posten :) ik weet niet wat de anderen motiveert om hier te posten :)

Word gesponsord door Big T

Ik wil dit logje ownen gewoon,

Kan er op geboden worden?

Dit logje rocks :D

Kunnen we niet een pm sturen dat we de topictitel veranderen in.

Algemeen spam topic deel 5.

Dat zou geniaal zijn :roflol:

ok wie mij het meest karma geeft mag het van mij

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Kunnen we niet een pm sturen dat we de topictitel veranderen in.

Algemeen spam topic deel 5.

Dat zou geniaal zijn :roflol:
of ''hier word niet getraind log''

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.609
tussen 1 training zit altijd 3 pagina's - dat is ongeveer wel het gemiddelde bij metroman :D

Na dit weekend minstens 6 :roflol:

:D

Echt niet, vindt ie wel gezellig, weet ik zeker!:D

Tuurlijk, lach me kapot om de therapeutische ButtplugBart-sessies, jetlags, bierscheten en andere rariteiten ;)

Mac hangt ergens de liftslet uit nu toch?

Hangen :hedbang:

:roflol:

Waar zou hij trouwens heen zijn gegaan. Winner krijgt oneindig karma.

(Je mag zo vaak raden als je wilt :trollface:)

Ik roep Lyon!

:roflol: Helaas. Wroclaw! (Spreek uit Vrotslav, ligt in Polen)

Oke, ik ben jullie geloof ik wel een mooi verhaal schuldig. Zie het als een compensatie voor het ontbreken van trainingen afgelopen dagen :) En voortaan niet mn log tot lock toe dichtspammen als ik ff een paar dagen weg ben mafkezen :roflol:

Dit was het concept: 25 liftkoppels (dus 50 man) van de mooiste studentenvereniging van Nederland (red. NSU) verzamelen vrijdagochtend 6:30 op het/de Neude en horen daar de bestemming van het liftweekend. En dan zie je maar dat je er komt! So Wroclaw it is, de route die we (of naja, vooral ik, iets met vrouwen en kaartlezen) uitstippelden ging over Apeldoorn, Enschede/Hengelo, Hannover, Magdenburg, Berlijn, Cottbus, Wroclaw.
Nou, wij met de bus naar een plekkie in Lunetten. Bleek ruk te zijn. Nog een andere plek uitgeprobeerd. Ook ruk :roflol: Utrecht uitkomen schijnt het moeilijkste te zijn, langs pompstations is het veel beter. Nou op een gegeven moment wij een lift richting Veenendaal en weg waren we. Ik ga niet elke lift in detail beschrijven trouwens want dat zijn er teveel.
Om een lang verhaal niet kort te maken maar dat wel te proberen: Na vele hilarische momenten en een paar hele vette auto's (DIKKE Mercedes en een Range Rover bijvoorbeeld) komen we ergens langs de ring om Berlijn langs een pompstation te staan. Daar fixten we een lift van een of andere Pool in een busje. Komen we dr op een gegeven moment achter dat die gast dus 9 jaar in Nederland heeft gewoond en Nederlands spreekt :roflol: Die gast vond het echt helemaal tegek. Dr was een chauffeur overleden in zijn zaak dus hij maakte harde overuren en had al 48 uur niet geslapen. Af en toe hebben we tegen em zitten schreeuwen als ie met 140 op een belabberde weg (vooral net over de grens van Polen, ligt een weg made my Hitler himzelv) op een berg auto's afstevende die ineens maar 60 mochten rijden of hij al bellend bijna een auto op de andere rijstrook ging aantikken. Nou, opeens ging ie douchen langs de snelweg bij een benzinestation (:roflol:) maar we hadden het over bier gehad en hij bood ons een bak koffie aan en daarna waren we in opperbeste stemming onderweg naar onze eindbestemming. Hij vond het namelijk zo'n leuk verhaal dat ie door reed naar huis en ons afdropte voor ons hostel in Wroclaw en dus 300-400km verder reed voor ons dan hij van plan was met harde muziek, koud Pools bier en veel blijheid en geschreeuw in het busje.
Ik was kneitermoe maar van de bak koffie was ik opgeknapt en als je de hele dag in 100en kilometers denkt is het toch wel gaaf om te zien dat er om een uur of 22:00 ineens nog maar 3km tussen je hostel en jou zit! Eenmaal aangekomen snel spullen gedumpt in een kamer waar al twee gasten lagen, ff wat anders aangetrokken en toen zijn we naar het centrum gelopen (was maar 200m!!!!!! :D:D:D). Bierhalle ingedoken (geniaal, allemaal vrouwelijke serveersters in Heidi-pakjes en pushup-gedoe en een glazen van 0.5 en 1L) en veel NSU'ers gemeet en bijgepraat. Zijn we naar een of andere danstent/bar/disco gegaan en hebben we kneiterhard geweest op oldskool muziek en heb ik best lopen hitten op een mooie Poolse studente (wel weer zo'n fage Poolse naam) dus dat was best lache. Kreeg tijdens t schuren wel blikken van wat vrouwelijke ouderejaars maar voor de rest... Mastercard :) Nou, na een mooie avond teruggezwalkt naar het hostel (tijdens het liften hebben we namelijk op snacks geleefd en ik heb die dag max 1500 cals aan vast voedsel binnengehad en bier en vodka kost daar geen reet en is daar veel). Dus ik fix mn spullen en vraag waar nog plek is in het hostel. Zegt die gozer (die met een slaapzak achter de receptie sliep LOL) "you guys made a mess of it while checking in, I dont know where's place and I do not have any more keys". ****. Sta je dan om 3 uur snachts in een Pools hostel. Nou ik deuren proberen, ging gelukkig goed en vond een kamer met een gast van mn vereniging met nog 2 lege bedden en daarna 7 prima uurtjes getukt.

Dag daarna geniaal ontbeten (broodje zalm, ei en koffie kost allemaal geen drol) buiten de deur en wat door de stad gelopen. Wel effe een inkakker want ik had voor het liftweekend maar 3 uurtjes half geslapen. Naja wij dik uit eten geweest, kip lopen eten alsof mn leven er van af hing en s'avonds weer naar de Bierhalle en stappen. We hebben die hele tent daar gewoon gehijacked zoals jullie mn logje hebben gepakt en die tent stond dus voor de helft vol met NSU. Genoeg power om "Als ik boven op de Dom sta" over de muziek heen te brallen en met een belachelijk enthousiasme juichen om whatever-the-dj-said-in-Polska. Nou wij dik feestem met zn allen, werd iets rustiger wat nice was (beetje aan de drukke kant maja) en had al wat oogcontact gehad met een Poolse dame die ik serieus best mooi vond. Ze was alleen met een of twee kerels die mn vader hadden kunnen zijn dus ik heb effe gewacht tot duidelijk was dat ze niet bezet was maar ik had iets van '****it, ben hier ook maar 1x en gisteren kwam ik ook een heel end'. Haar gewoon de dansvloer opgetrokken toen ze wat naar me stond te kijken en vanaf dat moment gewoon af en toe met haar gedanst en wat lol getrapt verder. Later op de avond heb ik met dr staan praten, ****ing hilarisch gesprek. Ze bleek 29 te zijn en moeder van 2 kinderen, je had haar gezicht moeten zien toen ze mn leeftijd hoorde (ze schatte me 26 >.<). Maar ze was kinda in-to-me en ik vond dr lekker en ze was gescheiden dus /care. Naja dr naam en mail en shit gefixt, ging hartstikke soepel en heb met deze actie de roddels van de vorige avond doen verbleken :o De laatste groep ging namelijk om een uur of 5:30 weg en ik kwam er 5 minuten later pas achteraan gehold en werd onthaald als een of andere moviestar omdat ik de enige was die op Poolse chicks had gehit :roflol: Nou verder niet gejunked toen terwijl de rest wel aan het kebabben/pizza'en was. Loop ik mn hostel in, zegt mn kamergenoot "oja, *instert meisjesnaam here* ligt bij ons op de kamer. WTF-face. Oke, slaapt een chick op onze kamer lol.

Naja ik werd dus om een uur of 4 smiddags wakker en liep naar het cafe met de goeie broodjes zalm en kwam daar ontzettend veel NSU'ers tegen en voor ik mn ontbijt achter mn kiezen had stond er al een halve liter bier voor mn neus. We hebben daar zitten kaarten en vanaf de bank zitten feesten op de muziek tot we gingen avondeten. Goed gegeten bij een griek (Griekse Yoghurt toe met honing en noten :meal:) en daarna nog slap ouwehoeren en kaarten in de Bierhalle en enigzins vroeg naar bed omdat we vroeg op zouden om voor het donker naar huis te kunnen liften op maandag.
Yadayadayada, ik van 23:45 tot een uur of 3 wakker gelegen (maak mijn biologische klok maar wijs dat ie ineens 6 uur eerder dan de dag daarvoor moet slapen) dus ik dacht, ik ga in de gang ff facebook en DBB checken. Ik zoeken naar mn draadje (CBA to log in). Zie ik er een slotje op zitten WTF-face :roflol: Dus ik die spam bekeken, keihard zitten lachen en in bed wat muziek zitten luisteren tot we s'ochtends weer naar huis gingen (misschien 1-2 uurtjes geslapen).
We pakten met nog een ander liftkoppel een taxi naar een bezinestation (centrum uitkomen is altijd lastig en bij pompstations/wegrestaurants krijg je gewoon wél lifts) en vanaf daar een flinke lift gehad naar Duitsland van een toffe gast. We konden alle 4 mee: geniaal. Die gast dik planken in een grote Skoda (toch wel een chille bak om in te zitten) en later nog 1 pomp verder gelift met een Duitse vrouw. Toen kwam en we een Nederlander tegen net buiten Dresden en die nam ons alle 4 mee richting Nederland. Geniale gast van 59, vrouw van 40, na het ophangen van een zakelijk telefoontje van een Chinese directrice met een pokerface "k*tchinees ik bel je morgen terug, kan je in de tussentijd Engels leren", erg hard om gelachen en toffe gesprekken gehad. Hij dropte ons in Deventer en vanaf daar met OV naar huis :)

Naja dus nu die Poolse chick maar een mailtje sturen haha. Morgenmiddag heb ik een tentamen (geleerd? Nee.) dus ga dinsdagavond pas weer trainen. Gaat UB worden, shoulderpresses. Zal proberen nog wat highlights van de lifts die we hebben gekregen neer te typen (7 auto's en een vrachtwagen op de heenweg, een taxi en auto's op de terugweg). Was echt een prachtige ervaring. Oh en t hostel+organiseren van t weekend kostte me maar 32 euro en heb 200 zloti (ongeveer 50 euro) gepind waarmee ik elke keer buiten de deur heb gegeten en gezopen en de taxi heb betaald :D

Edit: t*ring wat een lap text :roflol:

welcome back brah!

we hebben je gemist!

no homo

• #3.611
Thnx ouwe :) Hoe ist met je kont? (no homo)

Netjes man, Poolse bitches hitten! Klinkt als een geslaagd uitje!

Epic story brah, I srsly roflol'd!Nice one.:D
Pas maar op met die polska tjikka, voor je het weet staat ze op de stoep!

• #3.615
Netjes man, Poolse bitches hitten! Klinkt als een geslaagd uitje!

Zeker! Gouden verhalen aan dit weekend overgehouden, ook buiten de Poolse bitchez. Paar daagjes geen BB alleen wat stricte pushups met mn benen op t bed maar dat motiveert wel weer om hard te knallen komende tijd!

Epic story brah, I srsly roflol'd!Nice one.:D
Pas maar op met die polska tjikka, voor je het weet staat ze op de stoep!

Mooi, dan was t dus de moeite waard om uit te typen :D Ja haha. Ik ben ook nog wel gek genoeg om na mn tentamens nog es naar dr toe te liften met een maat van me ofzo. Oke zei ik dit hardop? :roflol:

Haha nice weekend, dus je had die poolse meid nog gehit?
hoppaaa:hornyna:

Geniale gast van 59, vrouw van 40, na het ophangen van een zakelijk telefoontje van een Chinese directrice met een pokerface "k*tchinees ik bel je morgen terug, kan je in de tussentijd Engels leren", erg hard om gelachen en toffe gesprekken gehad. Hij dropte ons in Deventer en vanaf daar met OV naar huis

Haha, geniaal :roflol:

Verbaasd me trouwens dat de finish zo ver ligt, had pak dichter bij geschat. Hoelang heb je over die circa 1000km gedaan?

• #3.619
Haha nice weekend, dus je had die poolse meid nog gehit?
hoppaaa:hornyna:

Nou heb met die 2de avond de roddels van de eerste avond wel overruled maar nee, bro's before ho's. En nog meer awkward dan dit komt wel een keer als ik er niet met 40 studenten die bovenop mn lip zitten heenga :p

Haha, geniaal :roflol:

Verbaasd me trouwens dat de finish zo ver ligt, had pak dichter bij geschat. Hoelang heb je over die circa 1000km gedaan?

:p Op de heenweg hadden we rond 8 uur de eerste lift en we kwamen tussen 22:00 en 23:00 aan. Op de terugweg zijn we rond een uur of 8 weggegaan met de taxi dus en we waren iets voor 17:00 op t station van Deventer. Als je de goede tankstations uitkiest is het net in een dag te doen, ook als het een beetje tegenzit maar na de avondspits word het aanzienlijk lastiger en in het donker in Polen stranden en daar lifts moeten fixen is a-relaxed.

wall of text :D

cool story brah :D

Terug
Naar boven