Russian Bear
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 243
= frank mcmetronone?
sorry het gaat zo snel hiero

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
= frank mcmetronone?

facepalm/
of ''hier word niet getraind log''Kunnen we niet een pm sturen dat we de topictitel veranderen in.
Algemeen spam topic deel 5.
Dat zou geniaal zijn![]()
tussen 1 training zit altijd 3 pagina's - dat is ongeveer wel het gemiddelde bij metroman![]()

Waar zou hij trouwens heen zijn gegaan. Winner krijgt oneindig karma.
(Je mag zo vaak raden als je wilt)
Ik roep Lyon!
Helaas. Wroclaw! (Spreek uit Vrotslav, ligt in Polen)
En voortaan niet mn log tot lock toe dichtspammen als ik ff een paar dagen weg ben mafkezen 
Utrecht uitkomen schijnt het moeilijkste te zijn, langs pompstations is het veel beter. Nou op een gegeven moment wij een lift richting Veenendaal en weg waren we. Ik ga niet elke lift in detail beschrijven trouwens want dat zijn er teveel.
Die gast vond het echt helemaal tegek. Dr was een chauffeur overleden in zijn zaak dus hij maakte harde overuren en had al 48 uur niet geslapen. Af en toe hebben we tegen em zitten schreeuwen als ie met 140 op een belabberde weg (vooral net over de grens van Polen, ligt een weg made my Hitler himzelv) op een berg auto's afstevende die ineens maar 60 mochten rijden of hij al bellend bijna een auto op de andere rijstrook ging aantikken. Nou, opeens ging ie douchen langs de snelweg bij een benzinestation (
) maar we hadden het over bier gehad en hij bood ons een bak koffie aan en daarna waren we in opperbeste stemming onderweg naar onze eindbestemming. Hij vond het namelijk zo'n leuk verhaal dat ie door reed naar huis en ons afdropte voor ons hostel in Wroclaw en dus 300-400km verder reed voor ons dan hij van plan was met harde muziek, koud Pools bier en veel blijheid en geschreeuw in het busje.

). Bierhalle ingedoken (geniaal, allemaal vrouwelijke serveersters in Heidi-pakjes en pushup-gedoe en een glazen van 0.5 en 1L) en veel NSU'ers gemeet en bijgepraat. Zijn we naar een of andere danstent/bar/disco gegaan en hebben we kneiterhard geweest op oldskool muziek en heb ik best lopen hitten op een mooie Poolse studente (wel weer zo'n fage Poolse naam) dus dat was best lache. Kreeg tijdens t schuren wel blikken van wat vrouwelijke ouderejaars maar voor de rest... Mastercard
Nou, na een mooie avond teruggezwalkt naar het hostel (tijdens het liften hebben we namelijk op snacks geleefd en ik heb die dag max 1500 cals aan vast voedsel binnengehad en bier en vodka kost daar geen reet en is daar veel). Dus ik fix mn spullen en vraag waar nog plek is in het hostel. Zegt die gozer (die met een slaapzak achter de receptie sliep LOL) "you guys made a mess of it while checking in, I dont know where's place and I do not have any more keys". ****. Sta je dan om 3 uur snachts in een Pools hostel. Nou ik deuren proberen, ging gelukkig goed en vond een kamer met een gast van mn vereniging met nog 2 lege bedden en daarna 7 prima uurtjes getukt.
De laatste groep ging namelijk om een uur of 5:30 weg en ik kwam er 5 minuten later pas achteraan gehold en werd onthaald als een of andere moviestar omdat ik de enige was die op Poolse chicks had gehit
Nou verder niet gejunked toen terwijl de rest wel aan het kebabben/pizza'en was. Loop ik mn hostel in, zegt mn kamergenoot "oja, *instert meisjesnaam here* ligt bij ons op de kamer. WTF-face. Oke, slaapt een chick op onze kamer lol.
) en daarna nog slap ouwehoeren en kaarten in de Bierhalle en enigzins vroeg naar bed omdat we vroeg op zouden om voor het donker naar huis te kunnen liften op maandag.
Dus ik die spam bekeken, keihard zitten lachen en in bed wat muziek zitten luisteren tot we s'ochtends weer naar huis gingen (misschien 1-2 uurtjes geslapen).

Netjes man, Poolse bitches hitten! Klinkt als een geslaagd uitje!
Epic story brah, I srsly roflol'd!Nice one.
Pas maar op met die polska tjikka, voor je het weet staat ze op de stoep!
Ja haha. Ik ben ook nog wel gek genoeg om na mn tentamens nog es naar dr toe te liften met een maat van me ofzo. Oke zei ik dit hardop? 
Mooi, dan was t dus de moeite waard om uit te typenJa haha. Ik ben ook nog wel gek genoeg om na mn tentamens nog es naar dr toe te liften met een maat van me ofzo. Oke zei ik dit hardop?
![]()

Geniale gast van 59, vrouw van 40, na het ophangen van een zakelijk telefoontje van een Chinese directrice met een pokerface "k*tchinees ik bel je morgen terug, kan je in de tussentijd Engels leren", erg hard om gelachen en toffe gesprekken gehad. Hij dropte ons in Deventer en vanaf daar met OV naar huis

Haha nice weekend, dus je had die poolse meid nog gehit?
hoppaaa

Haha, geniaal
Verbaasd me trouwens dat de finish zo ver ligt, had pak dichter bij geschat. Hoelang heb je over die circa 1000km gedaan?
Op de heenweg hadden we rond 8 uur de eerste lift en we kwamen tussen 22:00 en 23:00 aan. Op de terugweg zijn we rond een uur of 8 weggegaan met de taxi dus en we waren iets voor 17:00 op t station van Deventer. Als je de goede tankstations uitkiest is het net in een dag te doen, ook als het een beetje tegenzit maar na de avondspits word het aanzienlijk lastiger en in het donker in Polen stranden en daar lifts moeten fixen is a-relaxed.