Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

face it, je zult altijd endo blijven met een taille van een olifant

:jk: bro. maar een ding is zeker, als je bf dropt, dropt waarschijnlijk ook je taille omtrek

Taille meten lijkt me een betere indicator dan vetpercentagemeter op de weegschaal bijv. Ook die tangetjes heb ik zelf nooit helemaal begrepen, altijd wel afwijkingen, ben ook geen expert. Dus voor mij zijn de spiegel en omvang taille wel de meest betrouwbare indicatoren.

Hoeveel taille minder gaat worden is van tevoren niet te voorspellen.

Mijn biceps zijn aangespannen 32cm :p
:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.784
Naja met een caliper is het moeilijk om nauwkeurige resultaten te behalen, taille-omtrek is wat dat betreft een stuk nauwkeuriger om progressie te tracken. Kom nuchter onder de 89cm :)

Naja met een caliper is het moeilijk om nauwkeurige resultaten te behalen, taille-omtrek is wat dat betreft een stuk nauwkeuriger om progressie te tracken. Kom nuchter onder de 89cm :)

Caliper is alleen betrouwbaar wanneer je een vast iemand hebt die meet met een berg ervaring - zodat je zeker weet dat iedere keer op dezelfde manier gemeten wordt.

train je nog?

• #3.787
Caliper is alleen betrouwbaar wanneer je een vast iemand hebt die meet met een berg ervaring - zodat je zeker weet dat iedere keer op dezelfde manier gemeten wordt.

Ja daarom..

Het plan is nu ff eten en een uurtje later ofzo squatten.

Net de boodschappen van diegene voor me in de rij gedwarfd. Hij kocht 1 pak melk en 1 bak kwark. Kom ik aan met mn weekvoorraad :D

Squat ze straks!

• #3.789
Thenk joeee

joor welkom

• #3.791
Squat
5xBW
5x20kg
5x40kg
5x60kg
3x80kg
8x90kg
8x90kg
8x90kg

Speed Deadlift
8x60kg Semi speedish
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg
2x90kg

Legpress
5x82kg
5x127kg
5x172kg
5x191kg
5x209kg
5x209kg
5x209kg
5x209kg
5x209kg

Lying Legcurl Plate loaded
10x15kg
5x25kg
5x25kg
5x25kg
10x15kg

Leg Extension Plate loaded (Vastus Medialis jwz)
5x15kg
5x30kg
8x45kg
8x45kg
8x45kg

Seated Calveraise Plate loaded
Weet niet meer, paar sets met 50kg ofzo gedaan? Steeds boven en onderin effe stilhouden.

Superdudeblokjesmachinejwz
5x45
5x55
8x65
8x65
8x65

Cardio: Intervalprog op de loopband (hellingshoek en shizzle).

Lekker mac, lol @ Superdudeblokjesmachinejwz :hahaha:

kijk eens aan...mooie training man - compleet!

zulke trainingen ben ik niet gewent hier hehe, flink volume en die squats gaan je goed af.
:thumbup: voor sjaak z'n input hierbij!

damn nice stuff braahhh

• #3.796
Lekker mac, lol @ Superdudeblokjesmachinejwz :hahaha:

kijk eens aan...mooie training man - compleet!

zulke trainingen ben ik niet gewent hier hehe, flink volume en die squats gaan je goed af.
:thumbup: voor sjaak z'n input hierbij!

Thanks heren. @ Squats: Heb geprobeerd wat smallere stance te doen en wat meer op belasting dan e-peen te focussen. En was inderdaad veel volume voor mijn doen, maar mag ook wel met zo'n mietjes-squat. Als ik morgen nog kan lopen wil ik mn geld terug.

:eek: You lost your mind?
Lookin' good!

Goed bezig, dat lijkt (of is)een tijd geleden, dat je zo goed bezig bent geweest:)

• #3.800
Goed bezig, dat lijkt (of is)een tijd geleden, dat je zo goed bezig bent geweest:)

Ja, volgens mij komt dat deels door de spam waardoor mensen altijd uren aan het zoeken zijn naar mijn vorige training haha. Maar ik heb maandag nog een best nice benchsessie gehad en morgen weer upperbody dus qua trainingsfrequentie valt het wel mee. Ben niet zo'n volumemonster over het algemeen denk ik.

---------- Toegevoegd om 20:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Heb trouwens honger als een paard. Must... Resist... :sad:

Terug
Naar boven