Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat een luie p*ssy ben jij! Zo een korte training, gadverdamme! En dan een lame excuus gebruiken dat alles bezet was... dan moet je die ecto's gewoon wegduwen en hun plaats innemen!
Als je echt weinig tijd hebt zou ik gewoon alleen deadlift, squat, bench, of OH doen (ipv 2 soorten rows...). Misschien was dat ook wel allemaal bezet, maargoed.
Opmerkingen:
Deadlift puur op techniek.
Zoveel mogelijk "deadstop" Pullups, daarna 2-4 sets negatives of assisted.
Weet niet zeker of die DB Row op deze plek in mn schema zin heeft, misschien weglaten.
Twijfel tussen Hammercurls en DB Curls, misschien allebei.
Lang rusten tussen Bench en DB Shoulder Press (moeie triceps ftl).
Wil heavy kunnen dippen dus wil even rust na Bench/DB Shoulder Press, maar misschien Dips voor Raises doen.
Matrix APU Machine=iets met abs
Dit schema moet 4x in de week gaan gebeuren.
Zodra de douche af is ga ik kneiterhard cutten met dit trainingsschema.
84,8kg, vetpercentage is iets gedaald lately maar gaat de laatste tijd niet meer zo hard. Ik ga knallen als de douche het hier doet dus dan wil ik naar de 80kg cutten. Zit nu rond de 17% gok ik zo.
Dat is iig wat ik lees, en wat ik vooral in MC ze log lees. Dat hij vaak niet de fut heeft om cardio erachter aan te doen.
Waarom dan 10 oefeningen per training, en dan nog verwachten een cardio sessie?
Zoals hierboven staat is MAX-OT beter geschikt voor tijdens het cutten dan dat hij nu doet vind ik.
Bij borst/core/schouders heeft hij 30 setjes in de training, exlusief warming up. Dat red ik niet eens met warming up. Als hij het fijn vind moet hij het zeker doen, maar gezien wat ik hier lees lijkt me het niet de ideale manier om te cutten.
Ik ben ook niet van plan cardio na mn KT te doen. T zijn inderdaad veel oefeningen maar de enige heavy oefeningen die bij elkaar zitten zijn squats lunges en deadlifts. Maar ik ga squats en deadlifts meer op techniek oefenen de komende tijd dus qua kapotgaan scheelt dat al een hoop.
En ik geloof er niet zo in om in de cut op een andere manier te trainen. Tenzij je zero-carb gaat ofzo, gewoon zorgen dat je genoeg carbs heb gehad voor je workout. En waarom low-rep ideaal is snap ik niet helemaal.
Ik vind dat niet uit hoeft te maken of je cut of bulkt voor een trainingsschema.
30 sets is ook gewoon veel te veel.
En cardio na de kt zou ik juist wel doen.