Die doelen doe ik met je mee brah, if you don't mind ghehe.
Klaar met vasten zo te zien? En what's up met die 2liter melk ineens?
Goeie DL, heb daar zelf ook een vraag over als Sjaak dit leest:
maakt het wat uit welke hand je onderhands houd bij mixed-grip, ik doe altijd vanzelf spreken me linkerhand onderhands.
Sure

Yeah baby, nu weer lekker knallen. En ik bedoelde dat ik die shake (1L melk, 1 banaan etc) in 2 meals heb verwerkt. Klap in je maag trouwens

Ik wissel zelf altijd af met mixed grip. Onderhands schijnt wat meer stress voor je bicep te zijn ofzo. Vind links onderhands wel iets fijner ook.
Het is vanzelfsprekend dat je je minder sterke arm/hand suppineerd
@ MC: ik moest even zoeken maar je training was zeker lekker man.. me jelly op je deads
Ja man, niet slecht na een weekje vasten dacht ik zo.
Voeding vandaag (no carb dag):
2x Lipodrine
1: 3 ei, 6 eiwit, ketchup
2: 150gr kipfilet (beleg), 25gr cashews
3: 150gr kipfilet (beleg), 25gr cashews
2x Lipodrine
4: 250gr kwark
5: 250gr kwark
6: 150gr kipfilet (beleg)
7: scoop whey
8: blik tonijn in olie (130gr)
Cals: 2056
Eiwit: 224
Carbs: 48
Vet: 108
Vandaag van 11 tot 17:00 hard gesport in de zon. Bijna 5L water gedronken. Highlights uit de recreatiepoule: 100m sprint gewonnen (13,82 lol) en een paar harde rugby-takedowns op een paar voetballertjes

Knie zit in t verband: flinke schaafwond, rechts kleinere schaafwonden, paarsblauwe plekken op mn biceps (L+R) en rode striemen op mn rechter lat. Verder voelen mn polsen schouders en enkels een beetje leip, vooral die potten rugby op t laatst gingen echt hard. Goeie dag cardio, goeie dag voeding. Morgen chest+tri's+bovenrug (voel mn bovenrug van de deadlifts, licht pakken). Morgen high of medium carbs, weet ik nog niet. Mn knie zit zo strak in t verband dat ik niet kan fietsen en lastig loop, das wel kudt. Verder 3e geworden in de poule.
Happy McM