XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.661
Nou je hebt er het beste nog wel uitgehaald met je dumbbells makker!

Tsja, moet wat he. Niet echt kunnen knallen, dat was wel jammer. Triceps kon ik gewoon niet lekker aanpakken dus komt wel na het benchen. Morgen eerst rearwheels!

Ben toch van plan dat de doen ja, wat tot nu toe nog lukt :p

Aight, nou we houden elkaar op de hoogte :)

Trouwens gezondigd met een mcflurry maar deze 2 dagen neem ik het niet zo nauw. Stricter dan afgelopen week kan niet echt en komende weken ga ik strict vreten als een malle! Vanmorgen als ontbijt een enorme pan pasta gemaakt met een brute salade en daar de hele dag over gedaan. Verder dus een McFlurry en een bak kwark.

Totaal: 2730 cals (inc flurry)
Macro's: (ex flurry) 169/402/92

Aight, nou we houden elkaar op de hoogte :)

Trouwens gezondigd met een mcflurry maar deze 2 dagen neem ik het niet zo nauw. Stricter dan afgelopen week kan niet echt en komende weken ga ik strict vreten als een malle! Vanmorgen als ontbijt een enorme pan pasta gemaakt met een brute salade en daar de hele dag over gedaan. Verder dus een McFlurry en een bak kwark.

Totaal: 2730 cals (inc flurry)
Macro's: (ex flurry) 169/402/92

1-2x per week een cheatmeal mag weg eens vind ik!

Zijn die verhoudingen ekv of kev?

Mooi sterk die front raise:):):)

Aan het cutten he okee^^ Ja die front raises vielen me meteen op. sterkkk.
Zeg heb jij je titel van je log aangepast? of kan dat niet?

• #4.666

Haha, ja verdorie!

1-2x per week een cheatmeal mag weg eens vind ik!

Zijn die verhoudingen ekv of kev?

Tsja ik ben dr niet zo van maar na een week vasten had ik iets van ik doe eens gek ;) Is e/k/v, zal er de volgende keer ff bijzetten.

Aan het cutten he okee^^ Ja die front raises vielen me meteen op. sterkkk.
Zeg heb jij je titel van je log aangepast? of kan dat niet?

Frontraise is 1 DB met 2 handen he :p Maar moet je maar eens proberen, is veel zwaarder dan dat gewicht gedeeld door 2 omdat je niet kan zwiepen vanaf naast je lichaam. En de titel van mn log is al een tijdje hetzelfde hoor ;) Aanpassen kan wel geloof ik.

Frontraise is 1 DB met 2 handen he :p Maar moet je maar eens proberen, is veel zwaarder dan dat gewicht gedeeld door 2 omdat je niet kan zwiepen vanaf naast je lichaam. En de titel van mn log is al een tijdje hetzelfde hoor ;) Aanpassen kan wel geloof ik.

Ow haha oke. Zal eens proberen als ik ze weer eens doe in de toekomst.
Weet je ook toevallig waar je je titel van je log kan aanpassen? ik kan niet vinden

Big t even pm sturen.

Dat probeerde ik ook bij de titel van mc ze log, maar toen ging die dicht. Dus pm sturen op eigen risico!

Ik ook proberen:):)

• #4.670
Nieuwe hype ofzo? :roflol:

Nooooooobs, je moet je startpost van je topic aanpassen. Dan kun je je topictitel aanpassen!

Goeie hometraining hoor Mekkes.:)
(no homo:p)

• #4.673
Nooooooobs, je moet je startpost van je topic aanpassen. Dan kun je je topictitel aanpassen!

Why would I, Buzz Lightyear is awesomesauce.

Goeie hometraining hoor Mekkes.:)
(no homo:p)

Wat dacht je van deze (no homo :D):

Deadlift Edit: Alles deadstop.
10x60kg
3x80kg
3x100kg
3x120kg
3x140kg Tot hier overhandse grip, kromme stang ook.
3x145kg Vanaf hier straps overhands.
3x145kg
9x140kg
10x100kg Voor technieks sake.

Vasten? Spierverlies? **** that, deadlift is mijn compound bitchez.

Good Morning
10x20kg
5x40kg
8x50kg Strech babèh! Squatrek aangetikt :D
8x52,5kg
7x50kg Voelde niet helemaal lekker, ging iets mis in mn rug dus t was goed zo.

DB Shrugs
8x22kg
10x32kg
10x30kg
10x28kg

BOOM! Thats how we roll.

Voeding:
(Pas om 12:45 wakker, moet nog dooreten vandaag)
1: 1/2 * 1000ml halfvolle melk, 28gr whey, 1 banaan, 1 ei, 50gr havermout
2: 1/2 * 1000ml halfvolle melk, 28gr whey, 1 banaan, 1 ei, 50gr havermout + crea en PWO-shizzle
3: 28gr whey + water
4: 100gr pasta, 200gr ijsbergsla, 130gr tonijn, 50gr cashews
5: 3 ei, 6 eiwit, 80gr havermout'
6: 500gr magere kwark

Cals: 2889
Eiwit: 264
Carbs: 281
Vet: 75

Komt nog wat kaneel en zoetstof bij. Spierpijn van t squatten begint door te komen. Wordt lache, morgen sportdag. Blij dat ik in de recreatiepoel speel met een bende dames :p

Laatst bewerkt:
BAM, dat zijn deads :) Lekker ouwe!
Deadstop ?

Laatst bewerkt:
  • #4.675
BAM, dat zijn deads :) Lekker ouwe!
Deadstop ?

Yeah was echt weer lekker :D Pot whey en powerpillen van B&F zijn binnen :cheer: Misschien die of mn fatburner stack morgen eens uitproberen met die sportdag :rolleyes::cool:

Edit: Yes, alles deadstop inclusief warming up.

Laatst bewerkt:
Waarvoor maar 3x145kg als je 9x140kg doet? Doesn't make sense

waarom gelijk na overhandse grip straps erbij pakken? je kan toch na overhands switchen naar mixed grip en indien je daarna failed de straps erbij pakken?

verder mooi workout man - je hebt gewoon een sterke LB

Ziet er goed uit:):)

• #4.680
Waarvoor maar 3x145kg als je 9x140kg doet? Doesn't make sense

Weenie man, zag die 9x140 niet echt aankomen, voelde wel fijn. Bij die triples lag de focus meer op techniek trouwens.

waarom gelijk na overhandse grip straps erbij pakken? je kan toch na overhands switchen naar mixed grip en indien je daarna failed de straps erbij pakken?

verder mooi workout man - je hebt gewoon een sterke LB

Dunno. Heb altijd een beetje in mn hoofd dat ik met mixed-grip assymetrisch grip aan het trainen ben. En wil LB meer op kracht trainen, volgende keer misschien weer triples squatten ofzo. UB massa LB kracht lijkt me wel wat. Nu een totaaltje op de grote 3 van 350kg ofzo :sad:

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Dank Stuiter!

Misschien repout á la wendler ;)

Niet bewust :D

Terug
Naar boven