Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het nog niet zeker, maar ik wil eigenlijk m'n gewichten weer ergens neerzetten... en daarnaast vind ik kritiek ook altijd wel fijn, mits het natuurlijk zinvolle kritiek is. Verder heeft een log natuurlijk de de extra motivatie en ik ben nog een beginner met splits dus ik zit er wel over na te denken. ik ben van plan om aanstaande maandag te beginnen.. en dan gewoon proberen aan het te houden: 8-10 reps max, grote 3 misschien 5 reps (dat voelt fijner) en dan als dat lukt, gewicht omhoog en zo veel mogelijk reps tot ik weer op de 8-10 reps zit. maar hiervoor moet je wel goed je gewichten bijhouden en op geheugen dat lukt me niet altijd haha
dus hou het even in de gaten man! je bent me wel voorbij gegaan met je squatmaarja ik train dan nu net weer een maand (mei)
j/k
Heb trouwens even gemist waarom je een tijd niet heb gesquat dan?guess who's back...
welkom terug baas - dat het voedsel mag smaken en het ijzer je goed bevalt!
Haha nou per centimeter minder taille een kilotje minder squatten (ongeveer dan).
Ziet er goed uit na zo'n uitputtende week man, netjes!

Hoe kan je precies grinden op een legpress?
Wel nice training ouwe!
Je pullups zijn netjes man! Kan alleen maar beter nog na zo'n weekje.
grinding is when the weight almost come to a stop during a set

Ik dacht meer zo.
Grind = Moeite bij een squat, rug gaat licht bol staan.
Hitch staat opzich zelf denk ik.
Ik zie t meer zo: Een grind is een lange moeizame rep die echt veel kost (op t randje zegmaar) en een hitch meer iets als een shrug-hupje bij een deadlift oid. Misschien dat ik die grind-definitie deels aan mn gameverleden heb overgehouden hoor, grind naar de levelcap enzo![]()
Die quote heb ik van Christian Thibaudeau. Staat [Link niet meer beschikbaar] ergens tussen de comments.

Tsja ik vind het een beetje een lame definitie. "Almost" is nog erg relatief. Maar denk dat we allebei ongeveer hetzelfde bedoelen
Wat zijn je stats nu trouwens Istimewa? Hiero: nog steeds 1,88, 79kg, BF van ongeveer 14-15% schat ik, totaal grote 3: +350kg.
Euhm 1.88, +-79kg, bf +-11%, en totaal op de grote 3 ga ik volgende week voor 325kg. 1x100 Squat, 1x150 Deadlift, 1x75 Bench Press.

staat al zeker drie weken op die PC-schermen waarmee ze inloggen
staat al zeker drie weken op die PC-schermen waarmee ze inloggen

Post jij je voeding ook btw?