AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.701
  • #4.703
klote van je knie kerel!

• #4.705

T is maar een schaafwond hoor :p Maarja, huid is nog kapot en als ik mn knie buig doet t zeer. Net de boel draf gehaald, ik begon al aan t gaasje vast te groeien :mad:

American Football is echt de shit en Utrecht heeft nog een team ook :p. Ga eens kijken of ik een keer mee kan doen.

Zonde van je knie man, kan je nog wel normaal lopen?

american football is gay!

echte mannen spelen rugby

• #4.708
Zonde van je knie man, kan je nog wel normaal lopen?

Nah t zat zo strak ingewikkeld dat ik mn knie niet meer kon buigen. Inmiddels dus t verband en gaas dr af maar als ik mn knie buig dan trekt dat aan de huid en dat doet pijn. Gewricht is verder in orde. Morgen toch UB ;)

---------- Toegevoegd om 23:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:33 ----------

american football is gay!

echte mannen spelen rugby

Haha, voor beide is veel te zeggen :) Rugby is ook mooi.

Jongeeee DAMMEN, dat is pas mooi!!

• #4.712
Jongeeee DAMMEN, dat is pas mooi!!

Ga jij maar lekker dammen :p

OT: Ik skip trainen vandaag. Baal als een stekker maar heb nog last van mn rechter pols en kan nog steeds mn linker knie niet buigen dus benchen gaat em gewoon niet worden. Daarnaast voel ik me nog behoorlijk trashed van gister en beukt de spierpijn in mn rug er nu hard in, voel wel duidelijk dat deadliften voor dikte zorgt nu :D Maja, mooi klote dus. Was highcarb van plan maar daar maken we medium carb van. Morgen weer een dag. Dan medium carb borst/triceps en misschien stiekem biceps en wat rugwijdte meepakken. Daarna highcarb squatten ofzo.

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

+1! Dammen is prachtig!

Jou doelen btw ook Big Mc! 1.88 @ 95kg @ 10% :thumbs:

Haha ga jij met Istimewa dammen, ga ik aan de kilo's werken ;)

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Voeding vandaag (medium carb):
1: 1L halfvolle melk, banaan, 100gr brinta, 50gr havermout, creatine
2: kilo kipfilet
3: bak kwark
:roflol:
Cals: 2587
Eiwit: 356
Carbs: 203
Vet: 54

Om de hoeveel dagen cycle je hoog/medium/laag?
Laatste paar workouts gelezen, ziet er goed uit!

wtf mcm? staan de nummers 1,2 en 3 voor de drie meals die je heb gehad?
want ik snap echt niet hoe je 1 kiklo chicken kan kanen en 100 gr brinta met een liter melk e.d. :trollface:

Laatst bewerkt:
  • #4.715
Om de hoeveel dagen cycle je hoog/medium/laag?
Laatste paar workouts gelezen, ziet er goed uit!

Thnx :) Ik ben pas net aan het carbcyclen. Ik train niet op vaste dagen maar in principe probeer ik dit aan te houden:
KT-dagen: medium-carb
Rust-dagen: no-carb (bij 2 rustdagen achter elkaar 1e no-carb 2e low carb)
KT-dagen na no-carb dagen: high-carb

Grappig trouwens, mijn max DL is ook 3x170 :P

wtf mcm? staan de nummers 1,2 en 3 voor de drie meals die je heb gehad?
want ik snap echt niet hoe je 1 kiklo chicken kan kanen en 100 gr brinta met een liter melk e.d. :trollface:

Nee, sterker nog: ben nog niet door die shake heen :P Ik zie t wel, straks bak ik gewoon die kip op (is tot morgen goed) en dan vreet ik dat een beetje op gedurende de dag. Voor t slapen gaan bakkie kwark ;)

Je zal wel lekker een kleurtje gekregen hebben:) sterkte, morgen is er weer een nieuwe dag:)

Hahaha:hahaha:, zal wel super warm geweest zijn dan, een goede cardio:rolleyes::p

Terug
Naar boven