MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Beetje tonijn voor een weekje, A&H dus?
C1000 was de kip in de aanbieding dacht ik

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.742
Nooooo zeh spamzors are coming :roflol:

OT:
Voeding:
1: 500ml halfvolle melk, scoop whey
2x Lipo
2: banaan
3/4/5: 100gr pasta, 200gr sla, 260gr tonijn, 50gr cashews, tomaat, appel, peer
6: 50gr cashews
7: 300gr druiven
8: 150gr kip (beleg)
9: bak kwark

Cals: 2625
Eiwit: 227
Carbs: 256 (had druiven beter niet kunnen nemen)
Vet: 77

Status pols: Kudt. Denk dat ik em licht gekneusd heb, wil echt maximaal rust houden. Morgen even kijken of ik zo'n plastic unit voor dromheen kan kopen.
Status knie: Iets meer bewegingsvrijheid, trappen met lage treden gaan prima en de wond ziet er mooi uit.

Kan dus geen UB en geen LB trainen klotezeuj.

geen tonijn?

edit, oh toch wel ;)

• #4.744
Wel tonijn.

lees mijn edit!

• #4.746
Je bent zelf een edit!

Hé McM, hoorde dat de tonijn in de bonus was. Of was dat gister..?

Kerel, ik lees alleen maar vreten kopen en vreten vreten.... heb je door al dat eten geen tijd meer om te trainen misschien.....

Nice tonijn voorraad man.

• #4.752
Ik ben niet door mn knie gegaan, ik heb een enorme schaafwond op mn knie en als ik mn knie buig trek ik die huid/korst weer kapot. En ik heb nog last van mn rechter pols, heb morgenochtend een afspraak met de fysio, gaat em waarschijnlijk intapen. Daarom train ik niet, ik sta te popelen man. Misschien ga ik wel ff naar de gym pecdeck doen. Borst echt al te lang niet gedaan nou.

:trollface:

Maar leuk zo'n sportdagje..

Ik ben niet door mn knie gegaan, ik heb een enorme schaafwond op mn knie en als ik mn knie buig trek ik die huid/korst weer kapot. En ik heb nog last van mn rechter pols, heb morgenochtend een afspraak met de fysio, gaat em waarschijnlijk intapen. Daarom train ik niet, ik sta te popelen man. Misschien ga ik wel ff naar de gym pecdeck doen. Borst echt al te lang niet gedaan nou.

Littekens zijn cool man:)

Naar de gym om alleen pecdeck te doen :roflol: ?

• #4.756
he McM

ik wou je nog zeggen dat een paar dagen terug tonijn in de aanbieding was bij de AH.... maar helemaal vergeten :sad:

Sterkte

Sterkte:)

Epische hoeveelheid Tonijn!:eek:

Terug
Naar boven