MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Vandaag ook 3 potjes gehaald haha me ma zegt waarom koop je die daar? in ... winkel zijn ze goedkoper, daar haal ik ze altijd voor je
:roflol:

Hihi ik zit hier met een hapje van 45gr tonijn achter de pc :D
Maarja ik neem het nu als klein extraatje bij mijn reguliere maaltijd een beetje voor de omega's (heb geen zin in pilletjes), so it's all good.

edit: las het nettogewicht, uitlekgewicht is zelfs nog minder van mijn blikje tonijn :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.763
Ff met alleen de stang gebenched. Met mn pols ging dat oke maar deed echt zeer aan mn linker schouder :mad: Zelfde schouder als met mn autoongeluk toen dus morgen ook ff aangeven bij de fysio.

Pecdeck
10x50
10x50
10x50
8x50 (F)
10x40
9x40 (F)

Dips
3xBW Ontzettende wankelunit, ging voor geen meter. Naar de andere verhuisd.
8xBW
6xBW (F)
3xBW (F) ??? Not amused!

Verder bij dezelfde dude mn vetpercentage laten meten. Geloof zn waarden niet maar om progressie te zien is t wel oke. Tijd terug op 24,7 (schatte mezelf toen rond de 17%)(3 weken terug denk ik?) en nu op 22,2. Ben wel tevreden als ik nu dus rond 14-15% zou zitten. Nu carbcyclen tot mn abs doorkomen denkik. Maja moet ik wel kunnen trainen verdorie.

Voeding:
1: banaan, 150gr kipfilet (beleg)
2: 4 ei, 6 eiwit, 3 el ketchup, 50gr kaas
3: banaan, 200gr druiven
4: bak kwark
5: 150gr kipfilet met sambal en chilisaus
6: 1 bier, 1 whiskey, en een paar rare gefrituurde kaasunits ???
7: bak kwark

Totaal ex een paar leipe gefrituurde kaasunits:
Cals: 2558
Eiwit: 228
Carbs: 261
Vet: 59

Kortom qua trainen, eten en rusten een pauperdag.

Auto ongeluk? Van het verleden?

Ik zou dan ook niet dippen als je schouder het niet fijn vind.

• #4.765
Auto ongeluk? Van het verleden?

Ik zou dan ook niet dippen als je schouder het niet fijn vind.

Ja heb vorig jaar januari ofzo een auto zijwaards total-loss geknald tegen een lantaarnpaal. Toen had ik ook last van mn schouder met t benchen. Ging na een week vanzelf weg overigens.

En dippen heb ik heel voorzichtig gedaan. Dat ging wel goed, zowel met pols als schouder. Ben benieuwd wat de fysio morgen te zeggen heeft, nog nooit bij zo iemand geweest. Als de huig rond mn knie weer hersteld is begin ik gewoon weer met LB denk ik.

Oh oke, dat is zwaar k*t dan van dat auto ongeluk. Hopelijk niet teveel schade.

• #4.767
Oh oke, dat is zwaar k*t dan van dat auto ongeluk. Hopelijk niet teveel schade.

Neuh alleen een auto en een reclamebord/lantaarnpaal, voor de rest niks permanents :D

2,5% vet over 3 a 4 weken is bijna een halve kilo vet per week, qua cutten is het dus wel lekker gegaan afgelopen maand :)

• #4.768
Pols is ingetaped, zaterdag haal ik t dr pas af op aanraden van de fysio dus tot die tijd moet mn UB t met pecdeck doen. Dan rustig aan beginnen en moet zondag en maandagochtend spelen met mn band dus ga maandagavond weer kijken hoe het met mn pols gaat in de gym. Schouder heeft dan ook rust en dat zou volgens de fysio ook over moeten zijn tegen die tijd. Dus zodra mn knie weer heel is kan ik squatten, de rest eigenlijk volgende week pas.

Dit klinkt allemaal niet prettig man. 2,5% over 3 a 4 weken vind ik een prima resultaat hoor :) Ik dacht zelf ook, bij de 1e keer vetmeting, dat ik op 17% zat, maar dat bleek wel anders (21% haha) Is zelfs nog opgelopen naar 22,5% en nu nog niet gemeten.

Maar ik hoop voor je dat het cutten nog even zo doorgaat, zodat je tenminste wel iets van resultaat hebt, rust is niet erg, tis alleen dat het voor jou nu een verlengde rust is :P

• #4.770
Tsja whats in the numbers... Voor progressie vind ik het prima, voor de rest ga ik op de spiegel af ;) Heb zelf een electronische caliper die laag uitvalt, daarmee kom ik bijna op 13%.

En niet trainen is kudt. Als m'n knie weer heel is ff een flinke LB-dag bouwen :) Zin in!

Toch wat getraind gozer:) beter iets dan ..... toch!

• #4.772
Jup, zo is het!

Ik ben naar de klote Mac... en ik moet verdomme nog naar iron maiden straks.... k*t benen trainen:(

• #4.774
Hahaha lekker man! PWO nemen :P

Geen losse dumbbells/barbell vanwege je schouders, of ?

Overigens, moet je blij met je fysiek zijn in de spiegel, niet welk BF%

balen van de tegenslagen man. ik hoop dat het cutten je goed vergaat en dat je het gewenste resultaat haalt - je weet zelf dat doorzetten het enige is wat je tegenhoudt. je rug kun je trouwens prima trainen met machines heh, zonder je pols al teveel te belasten.

• #4.777
@Q: Nee lijkt me niet verstandig. Één verkeerde move en de boel verergert waar je bij staat. Al wil ik wel squats en goodmornings proberen maar ik moet ff kijken wat gaat. En ja dat zeg ik net @ spiegel ;)

@S: Ja is best balen. Ben blij dat de boel maar licht gekneusd is maar ik wil er wel maximaal voorzichtig mee omgaan. En ja ik moet weer wat stricter gaan en knallen, ook qua voeding. Maar m'n carbcycle plan valt behoorlijk in duigen omdat ik niet kan trainen. Aan welke machines dacht je dan behalve hypers en die buikspiermachine maar dan andersom?

je kan machine pullover doen, want dan druk je vanuit je ellebogen. verder kun je reverse peck deck doen voor achterkant schouders en als je licht traint kun je best machine rows doen, zolang je maar puur focust op het bewegen van je ellebogen en niet gaat sjorren

Ik heb ook altijd last van mijn schouders , vooral mijn linker..
Goede training man , komt wel goed!

• #4.780
je kan machine pullover doen, want dan druk je vanuit je ellebogen. verder kun je reverse peck deck doen voor achterkant schouders en als je licht traint kun je best machine rows doen, zolang je maar puur focust op het bewegen van je ellebogen en niet gaat sjorren

Goeie, ik hou me nooit zo bezig met apparaten maar in dit geval bieden ze wel uitkomst. Denk dat ik zaterdag even ga spelen, hoop dat mn knie dan heel is. Ging al een stuk beter, normale trappen kan ik prima op en af nu.

Ik heb ook altijd last van mijn schouders , vooral mijn linker..
Goede training man , komt wel goed!

Als in chronisch? Das balen. Ja komt het ook wel, alleen niet gaan forceren en geduld oefenen nu! Leuk is anders.

Qua voeding komt het dr op neer dat mn meeste meals prima waren (kipfilet, ei, melk/whey, cashews, kwark etc.) maar tijdens bedrijfsbezoek wat borrelnootjes en 2 gefrituurde dingetjes heb genomen. Op zich geen ramp, had er al een paarhonder calorieen voor gereserveerd en qua eiwitten zat ik al over de 200gr exclusief. Niet helemaal clean maar ach, voor een hele dag onderweg en bezig zijn vind ik t netjes. Nu ff lekker pitten, 2 korte nachtjes gemaakt en drukke dagen gehad!

Terug
Naar boven