AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.781
Mm, om 13:00 wakker geworden. Over een paar uur ga ik alweer de deur uit en eet ik ergens anders en breng ik daar de avond door. Moet wel dooreten vandaag wil ik aan mn eiwitten komen :x

looooool

• #4.784
Goed punt :p Zit wel in de kookploeg dus t word sowieso kip vanavond :cool:

ga je nog wel ff tussendoor trainen?

• #4.786
Nee vandaag niet. Denk dat ik morgen ff ga en dan gewoon doe wat ik kan doen. Soort vercrapte fullbody :p

purrihma! misschien ben ik er ook wel, moet alleen nog ff kijken hoelaat ik wil gaan aangezien ik de hele dag niets in de planning heb ;) kan je eventueel nog wel wat oefeningen laten zien die je nu kan doen met al je leed :p

• #4.788
Goed plan! Ik heb alleen om 13:00 een tentamen maar dat zal wel niet zo lang duren (Engels).

• #4.789
@Sjaak: Hoelaat ga je, inmiddels heb je een fysio-afspraak ofzo? Naar welke fysio ga je btw?

Voeding vandaag:
2xlipo (ik vergeet die shit smiddags altijd in te nemen zeker als ik niet thuis ben..)
1: 350ml melk, scoop whey
2: 150gr kipfilet (beleg)
3: 5 ei, 2el ketchup
4: 50gr cashwenoten
5: 3 bier en een berg notenrijst, kip, ananas en chicken tonight
6: appel
7: blik tonijn en 1el remia-iets (20cal)

Totaal ex chicken tonight saus:
Cals: 2568
Eiwit: 205
Carbs: 201
Vet: 85
35/33/32

Laatst bewerkt:
  • #4.790
Trouwens echt insane spierpijn in mn buik nog. Mn obliques hebben er kennelijk van langsgekregen met rugby. Als ik misschien 2x in de week American Football ga spelen na de zomervakantie ga ik mn obliques ook aanpakken. Voor de rest boeit t me niet zo. Verder echt last van mn schouder vandaag. Pakte een stang vast in de bus, trekt ie net op en maakte ik echt dik pijnlijk een rare draai. Deuren die moeilijk opengaan met links openduwen doet ook zeer echt verrot. Sowieso maandag pas presses dus. Verder ben ik nog steeds voorzichtig met mn rechterpols. Komende 2 weken namelijk 10x bassen en dan wil ik niet met mn pols aankloten.
Ook grove spierpijn in mn borst van die pecdeck, nice. Leuk detail: vooral bovenkant borst is pijnlijk. Zegt natuurlijk niet per sé iets over spiergroei maar toch. Vind em wel fijn, misschien eens mn chestworkout aanpassen. Puur om Sjaak te pesten.

no homo toch? :p

fysio afspraak staat om 12.50, daarna ff iets voor school fiksen en dan richting de gym. ik ga bij gezondheidscentrum Lombok, zo'n chinees vrouwtje zit daar - echt een bazin ;)

• #4.792
Haha is dat zo'n chinees die één keer over je heen loopt en dat je als herboren weer wegloopt? :p Hoe laat ben je dan bij All Inn?

Net harinkie gehaald, lekkah! (hetero haring)

Chinezen zijn wel altijd straight to THE point... Als je binnen komt is het gelijk. Hallo meneel wilt u me nu....... Verbazendwekkend geil volkje.

Haha is dat zo'n chinees die één keer over je heen loopt en dat je als herboren weer wegloopt? :p Hoe laat ben je dan bij All Inn?

Net harinkie gehaald, lekkah! (hetero haring)
zo zou je het kunnen zien ja :p ze is tenminste wel één van de betere fysio's die mij behandeld heeft. ik ga om 15.00 trainen...

• #4.795
iPad.....

• #4.797
Oke ik heb een tijdje terug een PWO capsule (huismerk B&F) ingenomen en die zit nog steeds vast in mn keel. Echt leip, kan gewoon eten drinken ademen maar dat ding zit vast op een plek in mn keel waarvan ik niet wist dat ik em had ???

Terug
Naar boven