AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.801
Hehe eindelijk die capsule weg.

Pull Up Deadhang
5xBW
5xBW
4xBW
3xBW
2xBW (deze set weet ik niet meer zeker)
1xBW
1xBW
1xhammerchin, ging niet met mn schouder.

Pullover Machine
8x43kg
8x50kg
8x57kg

Rackpull
8x60kg
8x90kg
5x120kg
5x140kg v.a. 3e rep mixed grip
3,5x160kg Kon rep 4 net niet locken omdat ie links weggleed
5x140kg
5x140kg

Echt minimaal last van mn linker schouder hier, vooral onderhandse grip.

Dips
10xBW
7xBW (8=F)

En dan t drama. Alle curlvarianten geprobeerd die dr zijn (dumbel, barbel, ez-bar, hammer-bar, cable, machine etc.) en ik kan dr geeneen pijnloos doen. De meeste doen heel zeer aan mn schouder en een paar een beetje schouder beetje pols. Dikke frustratie :mad:

Voel me echt zwaar gehandicapped met een knie die niet kan buigen een schouder die aan mn kop zeikt en een pols die net niet 100% is. Enige positieve vandaag is misschien wel mn voeding. Maar ik moet mn smoel houden want er zijn mensen die t veel zwaarder hebben.

Voeding:
3xlipo (voelde em :) Als een otter lopen zweten in de bus terwijl ik tussen de jassen zat :p)
1: scoop whey, appel
2: 2x haring
3: 0,5L melk, 50gr brinta
2xlipo
4: cashewnoten
5/6: pasta, sla, cashews, 2 blikken tonijn, appel, btje balsamico
7: scoop whey
8: restanten pastasalade
9: kwark

Verder nog creatine en die PWO-cap die in mn keel bleef camperen.

Totaal:
Cals: 2358
Eiwit: 235
Carbs: 209
Vet: 63

toch netjes bro :)

• #4.803
Watskeburt met je schouder dan? Ik wist alleen van je pols en mankenelis knie??
Je pull ups gaan trouwens echt lekker vooruit man! lekker veel setjes:)

Goed bezig. Wel balen zoveel blessures

Pff.****ed van alle blesures en pijntjes man! En een :sd: zonder een bicepcurl..is geen :sd:...feel ya pain;)

• #4.807
Watskeburt met je schouder dan? Ik wist alleen van je pols en mankenelis knie??
Je pull ups gaan trouwens echt lekker vooruit man! lekker veel setjes:)

Ja weenie man, dat potje rugby heeft me goed gesloopt en vooral mn schouder heb ik erger gemaakt met een rare move in de bus en een paar deuren openduwen ging daarnaar ineens echt pijnlijk.

Goed bezig. Wel balen zoveel blessures

Pff.****ed van alle blesures en pijntjes man! En een :sd: zonder een bicepcurl..is geen :sd:...feel ya pain;)

Ja mn biceps lopen achter, na 1,5 jaar 34-35cm is een beetje sneu. Rust houden is frustrereeeeend!

Nice training. Betreft biceps gewoon geduld hebben. Die krengen willen nooit groeien.

• #4.809
Nice training. Betreft biceps gewoon geduld hebben. Die krengen willen nooit groeien.

Zit wat in. Aan de andere kant heb ik tussen de 8-12 reps nooit hard resultaat geboekt dus ik wil zwaarder gaan. Als ik de 8 reps haal verhogen.

Over mn schouder: Denk dat ik toch iets met mn rotatorcuff niet goed heb zitten. Ben me dr nu over aan het inlezen, 40 shoulder dislocates gedaan. Voelde wel goed. Wil dit elke dag doen en sowieso zo lang mogelijk mn schouders ontzien al is dat wel lastig.

Ik heb 3x5 voor biceps gedaan, en met biceps ga ik ook nooit hoger dan 8 reps. Werkt perfect voor mij, armen beginnen eindelijk een beetje te groeien.

• #4.811
Laatst bewerkt:
Pullups zijn toch Nice man. En pijntjes horen er biij. Is geen sport voor p*ssy.'s hè. Haha

Toch nog een prima training gezien de omstandigheden!

• #4.815
Pullups zijn toch Nice man. En pijntjes horen er biij. Is geen sport voor p*ssy.'s hè. Haha

True, maar moet niks gaan forceren nou. Liever 2 weken niks en dan knallen dan maanden aanmodderen.

Toch nog een prima training gezien de omstandigheden!

Ja je moet wat he :o

Vanmorgen 77,6kg :eek:

Voeding vandaag:

1: 5 ei 5 eiwit 2,5el ketchup
2: 50gr cashews
3 t/m 36: 1kg kip, 3el ketchup
37: blik tonijn met beetje remia
38: bak kwark

Totaal:
Cals: 2437
Eiwit: 389 wtf lol
Carbs: 59
Vet: 87
61/9/31

Note to self: Misschien ketchup druit en wat tabasco ofzo, no-carb vandaag maar die ketchup is vooral carbs.

Laatst bewerkt:
Netjes bra, jammer van die blessures. Zit die PWO cap nou nog steeds in je keel? :roflol:

Wat versta je btw onder pull-ups, ik onderhandse grip, en chin ups wijde grip met bovenhands, maar die amerikanen hebben dat dus precies andersom

Ik weeg trouwens nu ook rond de 77-78, zieke shiz

• #4.818
Ben je nu nog steeds in de cut eigenlijk?

Jup. Wil nog een maandje carbcyclen eigenlijk. Misschien voor de grap nog een week depleten en dan eens wat goed vergelijkingsmateriaal laten schieten met toen ik begon.

Netjes bra, jammer van die blessures. Zit die PWO cap nou nog steeds in je keel? :roflol:

Wat versta je btw onder pull-ups, ik onderhandse grip, en chin ups wijde grip met bovenhands, maar die amerikanen hebben dat dus precies andersom

Ik weeg trouwens nu ook rond de 77-78, zieke shiz

Ja das echt zaad. En die PWO-cap is na een dik uur vanzelf weggegaan, dat was echt leip :p Duurde ook heel lang voor dat PWO-effect dr in kickte. Pull-Ups zijn bij mij overhandse grip ;) Doe ze iets breder als schouderbreedte nu maar nog wel het rechte stuk van de stang. Wil wel naar wide-grip toe maar eerst maar eens 3x12 normaal ofzo.

Ja maar jij heb nog wel wat meer massa dan ik geloof ik. Vooral in je UB.

Wow, je bent al serieus wat afgevallen dus, netjes.
Wil je echt nog veel verder cutten, zo 'vet' kan je ondertussen toch echt niet meer zijn. Of wil je gewoon beachproof zijn deze zomer en daarna massa pakken :D?

Zeauw Mekkes, tijdje niet geweest hier maar het gaat goed zie ik, nice!:)

Terug
Naar boven