XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Nice! Cut is dit keer écht goed gegaan! :thumbs:
Nog even en ik neem je berichtje letterlijk :P

Mooi sterk hoor die benentraing.

Je ziet erg goed de vooruitgang rond je core:D:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.963
Juist!
..en nu lekker gaan cleanbulken?

Nu tijd om kilo's te pakken hé :D

• #4.966
Je begint wel echte deadlift traps te krijgen!

Voor de rest uiteraard meer massa pakken, maar nu heb je een redelijk vetpercentage om een goede bulk in te zetten!

Goede pics man. Zeer netjes in vetgelijking met before pics! Congratz met je squat PR! Ga ik je nog niet na doen :(

• #4.969
Je begint wel echte deadlift traps te krijgen!

Voor de rest uiteraard meer massa pakken, maar nu heb je een redelijk vetpercentage om een goede bulk in te zetten!

Deadlifts build traps, squats build abs :D

Ja ik wil nu bulken tot ik ga cutten voor de volgende zomer en wil dan zeker op 85kg uitkomen en dan droger dan nu!

Goede pics man. Zeer netjes in vetgelijking met before pics! Congratz met je squat PR! Ga ik je nog niet na doen :(

Thnx Ice :) Nee maar jij benched mij dr weer uit en benchen is stoerder dan squatten jwz.

:) Haha weet ik.

Jup, ben nu lichter dan toen ik begon met KT! Jeeemig t is ook nooit genoeg, speciaal voor jou dan inclusief vergelijkingsmateriaal (parketvloer is juni vorig jaar). Let niet op de ontiegelijke meuk.

Klopt, het is nooit genoeg :P
Want nu ben je droger en dan wil je meer massa, dan wil je weer sterker worden, nooit is het genoeg :D

Maar deftig hoor, echt prima cut, goed die taille eraf geknald!

PS: ik zeur niet meer nu :yarly:

Pics zien er goed uit, nu bulken ouwe!

Heb je zelf het idee dat je spiermassa bent verloren/hebt gewonnen tijdens de cut?

• #4.972
Klopt, het is nooit genoeg :P
Want nu ben je droger en dan wil je meer massa, dan wil je weer sterker worden, nooit is het genoeg :D

Maar deftig hoor, echt prima cut, goed die taille eraf geknald!

PS: ik zeur niet meer nu :yarly:

Haha nee idd, volgend jaar meer massa en minder vet :P Thnx baas.

Pics zien er goed uit, nu bulken ouwe!

Heb je zelf het idee dat je spiermassa bent verloren/hebt gewonnen tijdens de cut?

Dat is zeker het plan! Ik heb t idee dat ik spiermassa heb gewonnen, mn post-cut stats zijn gewoon alltime PR's op squat en deadlift ook. Misschien de laatste weken iets op mn schouders kwijt geraakt omdat ik die ff met rust heb moeten laten na dat potje rugby, dat gaan we morgen zien (morgen ff snel armen en schouders pakken voor ik naar de achterhoek verkas). Ik denk dat ik goed vooruit ben gegaan qua pullup-kracht, deadlift techniek en LB-kracht. Presses blijven een beetje behelpen bij mij.

Ziet er goed uit brothaaaaaaaa! En nu verder knallen! Ga je deze log voortzetten?

Net resultaat man, succes met bulken!

Eigenlijk wel zonde, je hebt maanden gevochten om lager in BF te gaan. Nu roept iedereen bulken! :D

Shiiii pak je ook nog eens mijn squat PR af :p

En die cut is idd erg goed gegaan, gewoon lekker droog nu. Ik zie idd op de pics dat massa wel iets is toegenomen al is meer massa op dit moment wel je nr.1 punt van aandacht. Dus zou ik nu focussen op cleanbulken, zodat je vetpercentage gewoon constant blijft of iets licht toeneemt. (dat betekent dus strikt eten omdat je endo bent)

Erg nette vooruitgang iig en het doet me goed dat je nu gedisciplineerd bezig bent.

• #4.977
Ziet er goed uit brothaaaaaaaa! En nu verder knallen! Ga je deze log voortzetten?

Thnx. Ja zie geen reden om een ander logje te openen. Vind het wel wat hebben om een massive waslijst aan spam en trainingen te beheren :cool:

Net resultaat man, succes met bulken!

Dank je!

Eigenlijk wel zonde, je hebt maanden gevochten om lager in BF te gaan. Nu roept iedereen bulken! :D

Gheghe, true maar als ik was gaan bulken met mn startlijf was ik nu moddervet geweest. Daarnaast heb ik er erg veel van geleerd en heb ik stiekem wat kracht en massa gewonnen on the go ;)

Shiiii pak je ook nog eens mijn squat PR af :p

En die cut is idd erg goed gegaan, gewoon lekker droog nu. Ik zie idd op de pics dat massa wel iets is toegenomen al is meer massa op dit moment wel je nr.1 punt van aandacht. Dus zou ik nu focussen op cleanbulken, zodat je vetpercentage gewoon constant blijft of iets licht toeneemt. (dat betekent dus strikt eten omdat je endo bent)

Erg nette vooruitgang iig en het doet me goed dat je nu gedisciplineerd bezig bent.

:D

Ja de focus lag ff op mn BF%, nu gaat de focus op VVM winnen! Wil 300 cals boven mn onderhoud (ongeveer 2900 uit ervaring) gaan zitten, gewoon een cleane basis maar af en toe ook gewoon een biertje extra. Na de zomer moet ik sowieso kijken hoe ik mn voeding ga aanpakken als ik 2x in de week american football ga spelen. Op zich wel handig als ik wat zwaarder ga worden komende twee maanden.

Thnx, leuk om te horen Mark :)

Ooh american football, nice. Zoiets lijkt mij dan ook wel leuk, jammer dat het voorlopig geen optie is met de knie. Daar heb je ook gelijk het nadeel: ik zou wel erg goed uitkijken met de blessures.

Woeh, nice squat én nice pics! Ik blijf het raar vinden om jou te horen zeggen dat je stopt met cutten en zo, je hebt zó hard gevochten en lang gestruggeld en nu ben je opeens klaar. :P

• #4.980
Ooh american football, nice. Zoiets lijkt mij dan ook wel leuk, jammer dat het voorlopig geen optie is met de knie. Daar heb je ook gelijk het nadeel: ik zou wel erg goed uitkijken met de blessures.

Ja dat is idd een dingetje. Ga dan sowieso 3x in de week trainen ipv 4-5x, dat trek ik dan niet.

Woeh, nice squat én nice pics! Ik blijf het raar vinden om jou te horen zeggen dat je stopt met cutten en zo, je hebt zó hard gevochten en lang gestruggeld en nu ben je opeens klaar. :P

Thnx chick :) Ja en ergens ging t ook eindelijk lekker maar ik ben t zat en de komende weken in de achterhoek zijn de omstandigheden om te cutten gewoon bagger. Dus nu massa bouwen :)

Foto's blijven als log in mn bijlage staan tot ik ze allemaal in mn album kan stoppen, kan dr maar 2 per dag uploaden.

Terug
Naar boven