Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice! Cut is dit keer écht goed gegaan!
Nog even en ik neem je berichtje letterlijk![]()
Ja t was weer leerzaam! Maakt t cutten voor volgende zomer allemaal een stuk makkelijker.Mooi sterk hoor die benentraing.
Je ziet erg goed de vooruitgang rond je core![]()

Je begint wel echte deadlift traps te krijgen!
Voor de rest uiteraard meer massa pakken, maar nu heb je een redelijk vetpercentage om een goede bulk in te zetten!

Goede pics man. Zeer netjes in vetgelijking met before pics! Congratz met je squat PR! Ga ik je nog niet na doen![]()
Nee maar jij benched mij dr weer uit en benchen is stoerder dan squatten jwz.Haha weet ik.
Jup, ben nu lichter dan toen ik begon met KT! Jeeemig t is ook nooit genoeg, speciaal voor jou dan inclusief vergelijkingsmateriaal (parketvloer is juni vorig jaar). Let niet op de ontiegelijke meuk.

Klopt, het is nooit genoeg
Want nu ben je droger en dan wil je meer massa, dan wil je weer sterker worden, nooit is het genoeg
Maar deftig hoor, echt prima cut, goed die taille eraf geknald!
PS: ik zeur niet meer nu![]()
Thnx baas.Pics zien er goed uit, nu bulken ouwe!
Heb je zelf het idee dat je spiermassa bent verloren/hebt gewonnen tijdens de cut?

Ziet er goed uit brothaaaaaaaa! En nu verder knallen! Ga je deze log voortzetten?

Eigenlijk wel zonde, je hebt maanden gevochten om lager in BF te gaan. Nu roept iedereen bulken!![]()

Shiiii pak je ook nog eens mijn squat PR af
En die cut is idd erg goed gegaan, gewoon lekker droog nu. Ik zie idd op de pics dat massa wel iets is toegenomen al is meer massa op dit moment wel je nr.1 punt van aandacht. Dus zou ik nu focussen op cleanbulken, zodat je vetpercentage gewoon constant blijft of iets licht toeneemt. (dat betekent dus strikt eten omdat je endo bent)
Erg nette vooruitgang iig en het doet me goed dat je nu gedisciplineerd bezig bent.

Ooh american football, nice. Zoiets lijkt mij dan ook wel leuk, jammer dat het voorlopig geen optie is met de knie. Daar heb je ook gelijk het nadeel: ik zou wel erg goed uitkijken met de blessures.
Woeh, nice squat én nice pics! Ik blijf het raar vinden om jou te horen zeggen dat je stopt met cutten en zo, je hebt zó hard gevochten en lang gestruggeld en nu ben je opeens klaar.![]()
Ja en ergens ging t ook eindelijk lekker maar ik ben t zat en de komende weken in de achterhoek zijn de omstandigheden om te cutten gewoon bagger. Dus nu massa bouwen