Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kijk als je het van jezelf weet kan je er actief aan wat gaan doen! Ik weet ook zeker dat dat wel goed gaat komen bro
Of naja, zit nog met mn schouder te k*tten maar ga mn schouders wel serieus aandacht geven als ik ze weer kan trainen.

The ****?Jij crusht me hard!!!
Zie je er zo uit als die gast in het laatste plaatje?

Alleen geen eiwitten, gaan we morgen even regelen. Vandaag refeed, komende dagen laatste kans om in goede shape te komen voor m'n after-cut-pics!
Netjes Mc!
Ben gisteren zelf weer eens naar de gym geweest en mijn respect voor je is ineens weer verdubbelt(ga zo nieuw logje aanmaken)
Rechter pols voelde nog wel gammel maar trekt wel bij.
Nu weer aan de crea, eind van de week squat-PR poging en pics.ahyeah picz - mooi dat je weer kan bankdrukkeren haha. Wat die polsen betreft heb er zelf ook last van, wrist wraps verhelpt het een beetje maar ik ga volgende week een afspraak met fysio maken voor o.a me polsen.
Wristwraps zijn een beetje gay als ik met 65kg loop te stoeien 
Haha /care, ze zijn ook handig bij bb-curls en zelfs bij ez-bar extensions - ziet er mss gay uit maar je hebt wel meer steun. Schijnt zelfs zo te zijn dat bepaalde sets er makkelijker door zouden gaanTsja mn kneuzing is op zich wel over maar denk dat mn rechterpols gewoon wat moet wennen aan de belasting. Loopt wel losWristwraps zijn een beetje gay als ik met 65kg loop te stoeien
![]()

Haha /care, ze zijn ook handig bij bb-curls en zelfs bij ez-bar extensions - ziet er mss gay uit maar je hebt wel meer steun. Schijnt zelfs zo te zijn dat bepaalde sets er makkelijker door zouden gaan![]()
Ik kijk t wel ff aan voorlopig. Denk dat t vanzelf wel los loopt.Weer lekker bezig geweest man! Ben zeker benieuwd naar je pics! We zijn namelijk even lang, ongeveer even zwaar maar gewichten verschillen flink!