MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.001
Rustig aan met het bier he, anders ontwikkel je weer zo'n beerbelly
hoewel ik dat eigenlijk wel sexy vind (no homo).

Ik ben inmiddels niet zo'n grootverbruiker, komt goed ;) Hoe gaat t met t studeren voor woensdag? :roflol:

Haha shut up, ik ga zo weer verder, ben bijna bij hoofdstuk 3 van de 12.

---------- Post added za 2 jul 2011 at 20:32 ----------

Btw, je hebt de 5000ste post, ik wou die:mad:

Nou blij, puber :D

• #5.003
yes_nestle.jpg

Je sleept me mee met je gesog, ik moet shit doen hier :roflol:

Je hebt overigens gelijk ik moet weer gaan leren..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geweldig resultaat man! Echt een belachelijk verschil vergeleken met je begin fysiek!
Als je american football er bij pakt heb je ook gelijk veel cardio. ^^

Prachtig resultaat man! Netjes!

• #5.007
Thnx guys, really appreciate it. Ff een snelle update: ben inmiddels gecrasht in de achterhoek, nog geen tijd gehad om een gymabbo te fixen. Moet voor een KT-sessie nu in totaal een uur reistijd rekenen en dat ben ik niet gewend. Vandaag wedstrijdje gevoetbald en merk dat ik niet wendbaar genoeg ben in t veld, verbeterpuntje dus met oog op American Football. Werk aan de winkel dus. Had ook een mooie oly-lift gezien die me goed leek om te blokken (volgens mij de snatch, not sure). Heb zin om te trainen! Waarschijnlijk morgen :)

Nice BigMc, morgen weer lekker knallen man:)

• #5.009
Yess dat is wel de bedoeling. Ff kijken hoe ik chest ga aanpakken, ze ebben daar alleen van die dunne stangen op t squatrek na. Misschien kan ik incline doen in t squatrek ofzo.

Gewoon stang jatten en daarmee benchen.

• #5.012
Honger is goed. 50mm stangen in 30mm spotters niet... :P

Hoezo ben jij altijd overal behalve waar je "thuis" is? :P

Veel plezier in de achtehoek:D

Heb je nou getraind of niet, superboer in opleiding:)

• #5.018
Thnx, en nee!

Thnx guys, really appreciate it. Ff een snelle update: ben inmiddels gecrasht in de achterhoek, nog geen tijd gehad om een gymabbo te fixen. Moet voor een KT-sessie nu in totaal een uur reistijd rekenen en dat ben ik niet gewend. Vandaag wedstrijdje gevoetbald en merk dat ik niet wendbaar genoeg ben in t veld, verbeterpuntje dus met oog op American Football. Werk aan de winkel dus. Had ook een mooie oly-lift gezien die me goed leek om te blokken (volgens mij de snatch, not sure). Heb zin om te trainen! Waarschijnlijk morgen :)

Is doetinchem in de buurt voor jou? Hier in doetinchem train ik nu bij body perfection, en die is een stuk beter dan sports palace hoor ;) Kost 38 euro voor de zomer ook.

• #5.020
Is doetinchem in de buurt voor jou? Hier in doetinchem train ik nu bij body perfection, en die is een stuk beter dan sports palace hoor ;) Kost 38 euro voor de zomer ook.

Redelijk, ik zit in Zelhem. En Sports Palace is afschuwelijk idd, veels te welness. Ik ga naar Aerofit, is wel prima. Anders een keer samen ergens een training pakken van de zomer? Zit hier nog 7 weken dus.. :)

Terug
Naar boven