AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Prima training McM.. En hebben ze net je verstandskiezen getrokken?

;)

Waarom? Op dit moment is mijn doel qua pecs mn BW kunnen benchen, niet upper chest mass ;)

.
als je goed doet is goede stretch + hypertrophie mimang. en veel mensen missen upper chest massa.

Maarja als massa je niet zoveel boeit dan zou ik er niet te veel van aantrekken nee.
ben je eigenlijk aan het cutten of bulken?

Vind de pendlay's ook sterk hoor! Vind dat best een lastige oefening namelijk!:D

nice pendlay's metroman

Ja zo kijk ik er ook een beetje tegenaan. Origineel is ie ook met een geweer ipv barbell :p

Schouderbreedte ongeveer geloof ik, beetje duckstance (tenen naar buiten :D).

Nee ik had ook helemaal geen zin om kapot te gaan, had meer zin om thuis te blijven battlefielden en zit aan de ibuprofen vanwege mn verstandskies :mad: Maar t is niet zo taxing op cns dus dat is superchil, kan prima 2 dagen achter elkaar draaien. Nou weer dat bb-ritme erin rammen! Kwark!

OH Press dus :) Ik ook iets tenen naar buiten haha, goofy

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.788
Prima training McM.. En hebben ze net je verstandskiezen getrokken?

Nee ze willen m niet trekken omdattie recht door komt maar wel met stijl :p

als je goed doet is goede stretch + hypertrophie mimang. en veel mensen missen upper chest massa.

Maarja als massa je niet zoveel boeit dan zou ik er niet te veel van aantrekken nee.
ben je eigenlijk aan het cutten of bulken?

Ja dat is zo. Ik doe em ook wel maar ik vind dat eigenlijk geen argument om em voor flat bench te doen. Als ik mn BW heb gebenched ga ik waarschijnlijk wel over op beginnen met een incline-variant.

Vind de pendlay's ook sterk hoor! Vind dat best een lastige oefening namelijk!:D

Thnx guys! Waren wel lekker.

OH Press dus :) Ik ook iets tenen naar buiten haha, goofy

Whaha ja zoiets. Maar met je hakken tegen elkaar maakt het toch niet zwaarder dan met je voeten 10cm uit elkaar of zie ik dat nou verkeerd... Heel klein beetje balans misschien.

• #5.789
Pfff... Janken dit. Deze crapworkouts zijn t resultaat van mn leefstijl laatste 2 weken. Motivatie is ook beneden pijl.

Squat
5x22.5kg
5x62.5kg
5x92.5kg
3x112.5kg
1x112.5kg

Good Morning
5x22.5kg
5x42.5kg
5x62.5kg pr
8x52.5kg

Leg Extension (plate loaded)
5x30kg
5x40kg
5x50kg
5x60kg
5x70kg pr

Standing Calf Raise
10x60kg
10x120kg
10x135kg pr

eigen schuld, dikke bult

• #5.793
True :mad:

Volgende keer beter dan.

En voeten tegen elkaar aan is flink lastiger dan iets uit elkaar, probeer maar eens. Niet dat ik echt veel zwakker ben, het is iets moeilijker.

• #5.796
Mmm, zal de volgende keer eens checken :)

He Mc. Gebrek aan motivatie? Kom op jonguhhhh geen tijd voor dat soort crap he. Be dedicated ;)

Kop op Mc, geen zever. 2u per dag kan je toch gemakkelijk wel uittrekken voor een stevige gym-sessie, voor- en nadien kan je nog genoeg gamen!

Nou hoe zit dat, heb je de beuk er al weer in?

• #5.800
Nee :sad: Maar ga van de week met een maat van me trainen die ook een motivational dip heeft (1000 cals boven zn "onderhoud" en komt niet aan en is ook geen ecto). Misschien hebben we wat aan elkaar :D

Terug
Naar boven