istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je goed doet is goede stretch + hypertrophie mimang. en veel mensen missen upper chest massa.
Waarom? Op dit moment is mijn doel qua pecs mn BW kunnen benchen, niet upper chest mass
.
Ja zo kijk ik er ook een beetje tegenaan. Origineel is ie ook met een geweer ipv barbell
Schouderbreedte ongeveer geloof ik, beetje duckstance (tenen naar buiten).
Nee ik had ook helemaal geen zin om kapot te gaan, had meer zin om thuis te blijven battlefielden en zit aan de ibuprofen vanwege mn verstandskiesMaar t is niet zo taxing op cns dus dat is superchil, kan prima 2 dagen achter elkaar draaien. Nou weer dat bb-ritme erin rammen! Kwark!
Ik ook iets tenen naar buiten haha, goofyoh press is toch ook met legdrive?OH Press dusIk ook iets tenen naar buiten haha, goofy
Prima training McM.. En hebben ze net je verstandskiezen getrokken?

als je goed doet is goede stretch + hypertrophie mimang. en veel mensen missen upper chest massa.
Maarja als massa je niet zoveel boeit dan zou ik er niet te veel van aantrekken nee.
ben je eigenlijk aan het cutten of bulken?
Vind de pendlay's ook sterk hoor! Vind dat best een lastige oefening namelijk!![]()
OH Press dusIk ook iets tenen naar buiten haha, goofy
Volgende keer beter dan.
En voeten tegen elkaar aan is flink lastiger dan iets uit elkaar, probeer maar eens. Niet dat ik echt veel zwakker ben, het is iets moeilijker.