- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeeMaar ga van de week met een maat van me trainen die ook een motivational dip heeft (1000 cals boven zn "onderhoud" en komt niet aan en is ook geen ecto). Misschien hebben we wat aan elkaar
![]()

Nee![]()
Maar ga van de week met een maat van me trainen die ook een motivational dip heeft (1000 cals boven zn "onderhoud" en komt niet aan en is ook geen ecto). Misschien hebben we wat aan elkaar![]()

1000kcal boven onderhoud en nog niet gainen, dan doe je wel iets verkeerd trouwens.. :/

Dus bij deze mijn excuses, zonder jullie was ik waarschijnlijk niet waar ik nu ben, mijn log is een grote bron van motivatie voor me dankzij jullie!
C'mon gozer, maandag begint weer een nieuwe week en die ga je gewoon
ownen.
Regelmaat in je voeding en ff lekker de beuk er in op de sportschool (vlammen met die handel)![]()
Ik wissel ownen in bf3 af met op mn paard hobbelen in Red Dead Redemption (2de hands gekocht
). Lekker rustgevend voor het slapen gaan (tot je overvallen word door een bende bandieten dan
).
1000kcal boven onderhoud en nog niet gainen, dan doe je wel iets verkeerd trouwens.. :/
Msschn heeft ie z'n kcals niet goed geteld?Of onderhoud verkeerd berekend?![]()

)

Ecto zegt niks over metabolisme, ik ben zelf op den top ecto (Voorzover ik die woorden gebruik, somatypering is allang achterhaald) en heb gewoon gecut op -500 of -1000 op onderhoud.Ga jij maar eens een dagje als ecto door het leven.
Ik cut op onderhoud+1000
Maar metro nice workout.
Hoe is dat red dead redemption? Misschien die maar eens downloaden. Heb net een leuke game gedownload, fallout NV. Dus ik ben nu ook best verslaafd op het moment![]()
Opzich wel nice train. Maar hoor je - afgezien van de rows - niet al wat zwaardere gewichten/meer reps te tillen?
En je kiest ook wel weer lekker een ****ing verslavend spel naast BF3red dead heb ik ook uuuuren gespeeld
![]()
17x40kggefeliciteerd verder met je PR's bra!
Goed dat ik geen PS3 heb zeg, mijn ps2 en pc zijn al verslavend genoeg.![]()

Mooie training Mc! En die pwo was natuurlijk enkel bedoeld voor eindbazen!

Maar metro nice workout.
Hoe is dat red dead redemption? Misschien die maar eens downloaden. Heb net een leuke game gedownload, fallout NV. Dus ik ben nu ook best verslaafd op het moment![]()