AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hoogste tijd dat je weer geprikkeld word ja!

C'mon gozer, maandag begint weer een nieuwe week en die ga je gewoon
ownen.
Regelmaat in je voeding en ff lekker de beuk er in op de sportschool (vlammen met die handel) :fire:

1000kcal boven onderhoud en nog niet gainen, dan doe je wel iets verkeerd trouwens.. :/

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.808
Als eerst een shoutout naar mn trouwe loglezers. Excuses dat ik niet op jullie berichten heb gereageerd, ik heb meer tijd doorgebracht in het battlefieldtopic moet ik bekennen :x Dus bij deze mijn excuses, zonder jullie was ik waarschijnlijk niet waar ik nu ben, mijn log is een grote bron van motivatie voor me dankzij jullie!

Hoogste tijd dat je weer geprikkeld word ja!

So **** right!

Als je nou gewoon even vijf keer gaat deze week..;)

Nouww... :P

C'mon gozer, maandag begint weer een nieuwe week en die ga je gewoon
ownen.
Regelmaat in je voeding en ff lekker de beuk er in op de sportschool (vlammen met die handel) :fire:

Yes, de beuk er in! Thnx baas! Kwark! Beter slaapritme!

Nee! :D Ik wissel ownen in bf3 af met op mn paard hobbelen in Red Dead Redemption (2de hands gekocht :D). Lekker rustgevend voor het slapen gaan (tot je overvallen word door een bende bandieten dan :rolleyes:).

:D

1000kcal boven onderhoud en nog niet gainen, dan doe je wel iets verkeerd trouwens.. :/

Msschn heeft ie z'n kcals niet goed geteld?Of onderhoud verkeerd berekend?:dunno:

True, dat + snelle stofwisseling + zijn beginnersgains al gehad hebben na heel wat jaren trainen maakt dat t allemaal niet zo snel gaat. Moeten we maar eens over ouwehoeren.

ANYWAAAAAAAY!:

Incline DB Press
10x14kg
5x20kg
9x24kg
Fx26kg Klote eerste rep ook
11x22kg
10x20kg

Pullups Hammergrip
5xBW
3xBW
3xBW

Benchpress
10x20kg
5x40kg
5x60kg Pft, zwaar zat :o
3+1x60kg Linker lat schoof van t bankje af, dus racken tussendoor :(

DB Row
Onder het mom van lets be done with it, think exploding things :fire:
10x20kg
5x30kg
17x40kg Wtf, had spontaan geen zin dit te evenaren met rechts :roflol:

2h DB Overhead Extension
5x16kg
4x20kg

1h DB Overhead Extension
4x8kg
6x6kg lol

Hammer Curl Tegelijk (wat is t tegenovergestelde van alternated? ???)
5x14kg
4x16kg
7x14kg
11x12kg

Dus. Had alleen de fout gemaakt 200gr zilvervliesrijst, 400gr kip en een pot chicken tonight saté weg te kanen als diner/pwo, was gewoon ineens op wtf-momentje :D

Oh en rows en incline zijn PRs enzo blabla, hammers ook maar dat heb ik ook wel eens normaal gecurled en pullups met die grip ook maar dat is omdat ik ze nooit doe :p

Laatst bewerkt:
****ing sexy maaltijd

• #5.810
Ziek he. Ik laat ook ****ing sexy boeren nu :D

Opzich wel nice train. Maar hoor je - afgezien van de rows - niet al wat zwaardere gewichten/meer reps te tillen?

En je kiest ook wel weer lekker een ****ing verslavend spel naast BF3 :roflol: red dead heb ik ook uuuuren gespeeld :p

17x40kg :eek: gefeliciteerd verder met je PR's bra!
Goed dat ik geen PS3 heb zeg, mijn ps2 en pc zijn al verslavend genoeg. :roflol:

Zo, zo, one down, 4 work-outs to go! :D

Mooie training Mc! En die pwo was natuurlijk enkel bedoeld voor eindbazen:meal:!

Ga jij maar eens een dagje als ecto door het leven.
Ik cut op onderhoud+1000 :o

Maar metro nice workout.

Hoe is dat red dead redemption? Misschien die maar eens downloaden. Heb net een leuke game gedownload, fallout NV. Dus ik ben nu ook best verslaafd op het moment :p

Ga jij maar eens een dagje als ecto door het leven.
Ik cut op onderhoud+1000 :o

Maar metro nice workout.

Hoe is dat red dead redemption? Misschien die maar eens downloaden. Heb net een leuke game gedownload, fallout NV. Dus ik ben nu ook best verslaafd op het moment :p
Ecto zegt niks over metabolisme, ik ben zelf op den top ecto (Voorzover ik die woorden gebruik, somatypering is allang achterhaald) en heb gewoon gecut op -500 of -1000 op onderhoud.

• #5.817
Opzich wel nice train. Maar hoor je - afgezien van de rows - niet al wat zwaardere gewichten/meer reps te tillen?

En je kiest ook wel weer lekker een ****ing verslavend spel naast BF3 :roflol: red dead heb ik ook uuuuren gespeeld :p

Hoe bedoel je? Moet sowieso weer ff inkomen, die bench is laag omdat ik leeg was van de incline. Was vooral high rep maar vind die eerste rep altijd klote, anders had ik ook wel met 26s of 28s minder reps kunnen maken denkik.

Ja true whaha.

17x40kg :eek: gefeliciteerd verder met je PR's bra!
Goed dat ik geen PS3 heb zeg, mijn ps2 en pc zijn al verslavend genoeg. :roflol:

Thnx broski. Gheghe, is idd niet altijd even handig :D

Zo, zo, one down, 4 work-outs to go! :D

:p

Mooie training Mc! En die pwo was natuurlijk enkel bedoeld voor eindbazen:meal:!

Pffff :D

Maar metro nice workout.

Thnx duder. RDD vind ik erg vet, gewoon een beetje rondhobbelen op je paard, af en toe wat schieten enzo. Wel prima. Beetje gta in the wild west he (wat had je anders verwacht van rockstar).

beter laat je zien dat de hulp niet voor niets is geweest - ik houd je in de gaten kerel!

;)

• #5.819
Big Sjaak is whatching mee whaaaa :D

nice workout bro :)

Terug
Naar boven