Gezien de omstandigheden niet eens een slechte training Mac, maar I know the feeling als je zelf er meer van had verwacht misschien.Anyway zal wel goedkomen.
Ja zo is het. Weer ff inkomen en knallen met die ballen. En dat heel spoedig als het aan mij ligt!
Dus dan blijft er over

onderrug en quads en onderarmen? niet zo negatief. Ik ben zelf een stapje terug gegaagn in hoeverre dat nog kon na een week ziek te zijn geweest en ik ben nu heel erg bezig met rustig en gecontroleerd en vooral die mind to muscle focus houden. voelt goed.
je moet het inderdaad niet zo negatief brengen. je moet nog niet teveel denken in het focussen op bepaalde plekken, maar juist zorgen dat alles aan bod komt in je trainingen en dat de balans goed is. daarnaast zijn er wat technische issues waar wel specifiek wat energie in moet worden gestoken om eventueel blessureleed te voorkomen.
Ja zit wat in. Ik wil wel UB/LB gaan draaien, komt alles twee keer per week aan bod en daarnaast wat minder deadliften. Meer richten op PR's op verschillende oefeningen om progressie af te dwingen.
Volgens mij is er hier iemand een beetje te hard voor zichzelf

BP gaat suuuuper lekker en die DL komt er wel weer (is nog steeds beast)
het is niet niks waarvan je moet herstellen he

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 13:02 ----------
Kwarkpress
(sorry kon het niet laten)
Ja BP gaat wel prima atm. Draai echt behoorlijk lage reps maar is wel prima ofzo. En nee dat merk ik, nog steeds pijn in mn onderarmen en shit
Plan de campagne is onderstaand schema. Ik ben van plan dit langere tijd te volgen, in feite tot ik geen PRs meer kan zetten (wat zeer doable moet zijn met dit schema mits mijn voeding snor zit). Op deze manier wil ik al mijn spiergroepen frequenter en completer/afwisselender trainen. Traindagen bepaal ik as usual on the go. Idealiter train ik UB en LB elke 3 a 4 dagen. UB en LB wissel ik af, LB1 en LB2 ook en LB2.1 en LB2.2 ook en UB2.1 en UB2.2 ook

Dus zoiets;
UB1 LB1
UB2.1 LB2.1
UB1 LB1
UB2.1 LB2.2 ))repeat
UB/LB
UB1 Focus op borst
Benchpress
Pullups (verschillende grepen)
Incline DB Bench
DB Row
Rear Delt Raise
BB Curl of DB Curl (alterneren)
UB2.1 Focus op schouders
Militairy Press
Pendlay Row
Dips
Lat Pulldown (grip alterneren)
Lateral Raise
Cable Overhead Extension
UB2.2 Focus op schouders
DB Shoulderpress
Pendlay Row
Extension variant (bijv. Skullcrushers, French Press)
Lat Pulldown (grip alterneren)
Lateral Raise
Cable Pushdown
LB1
Speed Deadlift of Deficit Deadlift (alterneren, Deficit Deadlift na Squat)
Squat
Leg Press (plate loaded)
Standing Calf Raise supserset
Abs
LB2.1
Speed Squat
Deadlift
Leg Extension (plate loaded)
Hyperextension
Seated Calf Raise
Abs
LB2.2
Box Squat
Good Morning
Lying Leg Curl
Seated Calf Raise
Abs
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Morgen waag ik me maar eens een een UB workout, spierpin begint dragelijk te worden

Pendlay Rows

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 23:27 ----------
Wat een belachelijk ingewikkeld schema als ik het zo teruglees. Maargoed