MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

"Naam van Mc's chick" is hot! Zou toch motivatie genoeg moeten zijn hoor ;)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.862
Yes she is. Probleem is alleen dat mijn spiermassa nou niet bepaald de reden is dat ze bij me is :o Morgen trainen. Zin in UB/benchen. Misschien ff wat squats er achteraan doen ofzo... LB moet ook gebeuren eh..

Welke spiermassa?

:trollface:

• #5.864

Deze spiermassa b*ch!

Shitload brinta als ontbijt, 2 scoops jack3d als lunch!

Benchpress
8x22.5kg
8x42.5kg
5x62.5kg
3x72.5kg
1x82.5kg
1x87.5kg AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWYEAAAAAAAAAAAAAAAH!! (BW na workout 87.1kg op de niet lege maag)
5x72.5kg 5e rep ging moeilijker dan die 87.5kg, kwam een ****ing tank op me afrennen om me te redden maar had m zelf net voor ie de barbell uit mn handen wou grijpen :P

Pullups
5xBW
4xBW
4xBW
3xBW
3xBW Mweh laatste rep leek nergens op
Total: 19.. Relatief goed vergeleken met vorige workouts maar heb beter gedaan, niet met dit BW tho.

Dips tussen bankjes Slow contraction mode
15xBW
20xBW

Tijdens mn pullups was al wat in mn nek geschoten wat de pret bederfde en ik kreeg ineens een pwo-crash tijdens mn dips, misselijk en al die shit dus hier maar bij gelaten :(

Maar eindelijk die ****ing bodyweight bench in zeh pocket :D:D:D

grats met die bench man, heb je lang voor moeten strijden nu eindelijk bereikt

Yesss eindelijk! :clap:

:thumbs::thumb::thumbup::thumbs::thumb::thumbup::thumbs::thumb::thumbup::thumbs::thumb::thumbup::thumbs::thumb::thumbup::thumbs::thumb::thumbup:

Crasht die pwo zo vlot dan? Aangezien de training vrij kort leek.
En moet je hem op volle maag nemen of juist een beetje nuchter voor meer effect?
Wil binnenkort ook proberen, 130 benchen ofzo :p

woow benchpress is echt nice!:D

Je wilt niet weten hoelang ik deed over een BW bench.

Grats iig!

iemand hier is blij met bench pr.... i c that....

Maar Bigmc, gij heb ook goed getraind brah!

Wow wtf, ik dacht dat die BP je squat was :p

Damn nice Mc, ben trots! En jaloers!

Hard McM! Nu zal ik er toch aan moeten die bench ook omhoog te krikken..

Lekker gedaan jongen! Benchpress heb je goed gedaan.
Jammer van die crash, ik vond hem idd wel vrij snel voor komen.. Misschien wat te weinig gegeten?

• #5.876
Crasht die pwo zo vlot dan? Aangezien de training vrij kort leek.
En moet je hem op volle maag nemen of juist een beetje nuchter voor meer effect?
Wil binnenkort ook proberen, 130 benchen ofzo :p

Ik heb het idee dat ie minder lange focus geeft dan noxipro ofzo ja. In mijn optiek carbs>pwo qua belangrijkheid. Minimaal drie kwartier van te voren eten en half uur tot een kwartier van te voren neem ik mn pwo. 130 zou wel echt bruut zijn, gaat richting 2x je BW gek :p

:woot:

woow benchpress is echt nice!:D

Thnx baas, we gaan lekker verder met de PR jacht; volgende keer waarschijnlijk incline db press!

Je wilt niet weten hoelang ik deed over een BW bench.

Grats iig!

Je maakt me wel nieuwsgierig dus... En thnx :)

iemand hier is blij met bench pr.... i c that....

Maar Bigmc, gij heb ook goed getraind brah!

Ja man, is een lange weg geweest en dit is wel een lekkere motivational headsup gezien mn motivatie lately ;)

Wow wtf, ik dacht dat die BP je squat was :p

Damn nice Mc, ben trots! En jaloers!

Haha nee mn BW-squat is al meer dan een jaar geleden ;)

Hard McM! Nu zal ik er toch aan moeten die bench ook omhoog te krikken..

Ja nu wel :P

Lekker gedaan jongen! Benchpress heb je goed gedaan.
Jammer van die crash, ik vond hem idd wel vrij snel voor komen.. Misschien wat te weinig gegeten?

Yess :D Nou dat viel op zich wel mee, ik ben ook niet helemaal kapotgegaan op volume of leipe compounds dus... Dunno maar volgende keer max 1,5 scoop :rolleyes:

Je maakt me wel nieuwsgierig dus... En thnx :)
Eens even denken.

Begin 2008 trainen, eerste half jaar niet aan bankdrukken gedaan.
Na 6 maanden begonnen met bench, moeite met stang.

Denk dat ik pas na 1,5 jaar (Halverwege 2009) BW bench kon doen met 70kg. Valt achteraf wel mee, al is het nog steeds triest wat ik nu bankdruk.

Ach gewoon lekker door knallen!

He T. gratz met je BW Bench :thumbs:

Gast je gaat hard man! Lekker dit!

• #5.880
Eens even denken.

Begin 2008 trainen, eerste half jaar niet aan bankdrukken gedaan.
Na 6 maanden begonnen met bench, moeite met stang.

Denk dat ik pas na 1,5 jaar (Halverwege 2009) BW bench kon doen met 70kg. Valt achteraf wel mee, al is het nog steeds triest wat ik nu bankdruk.

Ach gewoon lekker door knallen!

Eerste half jaar niet gebenched? Hoort toch een beetje dat je alleen benched dan? :p Oke, ja ik nog wat langer maar ook met een iets hoger BW :) En dat van je relatief zwakke bench, vind je dat je borst ook achterloopt ten opzichte van de rest? Ik heb dat niet namelijk (voor zoverre ik daar objectief in kan zijn).

Thnx! Maar... T? :P

Gast je gaat hard man! Lekker dit!

Ja van 2x80 naar 1x87.5 is wel een grote sprong maar ik moet er meer consistentie inrammen bij mezelf! Slaap, ontbijt, bak kwark voor t slapen en UB-trainingen zit goed, nou LB en de rest van mn voeding nog!

Terug
Naar boven