AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Eerste half jaar niet gebenched? Hoort toch een beetje dat je alleen benched dan? :p Oke, ja ik nog wat langer maar ook met een iets hoger BW :) En dat van je relatief zwakke bench, vind je dat je borst ook achterloopt ten opzichte van de rest? Ik heb dat niet namelijk (voor zoverre ik daar objectief in kan zijn).

Nah valt wel mee, denk ook niet dat bench echt serieus achterloopt al vind ik het niet de sterkste van de 3 compounds.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.884
Frontsquat Crossed grip, 1ste keer.
5xBW
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x70kg
7x60kg
5x60kg

Voelde m vooral in mn frontdelts dacht ik maar daar kwam ik tijdens het lopen na mn sets op terug :p

Deadlift
10x60kg
5x100kg
4x130kg
5x150kg Spot on aaaaaaawyeaaaaaah
6x150kg ****ing high rep :D
6x150kg Kaputski tussen het squatrek op de grond hangen :D
5x150kg Nog langer tussen het squatrek op de grond hangen :D:D

Seated Calfraise Hold bovenin.
10x50kg
10x70kg
5x100kg Hold bovenin ging niet zo soepel hier :o
8x85kg

Leg Extension Plate loaded
20x50kg

aaaaaaaaaw yeeeeaaaah.jpg

knuppel harde work out bro!

awhyeah mooi deadlift yeaaaaaaah.

impressive DL sessie MCM

Waarom ananas voor het slapen als.je snel vet aanzet? Dat weegt toch niet op tegen de andere gunstige voedingsstoffen die in ananananas zitten? :p

Gruwelijke work out. Dat sowieso! Doe je die deads touch&go of met dead stop?

Flinke DL sessie kerel :)

• #5.891

Thnx Keun!

Waarom ananas voor het slapen als.je snel vet aanzet? Dat weegt toch niet op tegen de andere gunstige voedingsstoffen die in ananananas zitten? :p

Gruwelijke work out. Dat sowieso! Doe je die deads touch&go of met dead stop?

Is lekker :D Begin bakken magere kwark een beetje saai te vinden. En de kwark voor het slapen en brinta bij mn ontbijt zijn op dit moment de enige constanten in mn voeding dus daar moet ik sowieso even naar kijken idd.

Yes, zeker die 1ste set voelde technisch zo goed! Deads zijn allemaal deadstop behalve enkele uitzonderingen bij mn warmingup met 60kg ;)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 23:37 ----------

Werd tijd om mn LB weer eens een goeie prikkel te geven ;) Ook goed voor de LB-motivatie dit!

Zeker nice die deadlift! Echt knap bijna 5x6x150, heavy shit :D

Hard doorgebeukt op die deads Mc!:thumbs:

Ok ok nice! Ik doe altijd deadstops. Maar dan heb eigenlijk alleen maar pomp in mijn onderrug. Terwijl bij touch&go voel ik een stuk meer de lats en onderarmen. Alleen de techniek netjes houden is dan wat lastiger..

Nette serie voor je eerste keer FSQ
Strong DL are strong :cool:

• #5.896
Zeker nice die deadlift! Echt knap bijna 5x6x150, heavy shit :D

Ja wel een volume-PRtje :D

Hard doorgebeukt op die deads Mc!:thumbs:

Was doorbuffelen maar voelde zo nice.

Ok ok nice! Ik doe altijd deadstops. Maar dan heb eigenlijk alleen maar pomp in mijn onderrug. Terwijl bij touch&go voel ik een stuk meer de lats en onderarmen. Alleen de techniek netjes houden is dan wat lastiger..

Ja ik deadstop eigenlijk altijd. En lats target ik meer op UB-dagen.

Nette serie voor je eerste keer FSQ
Strong DL are strong :cool:

Thnx man :)

• #5.897
Glutes staan in de fik vandaag :fire: Vanmiddag UB met focus op schouders!

Mr. LB! goed gewerkt de vorige training - mooi volume op deads - volgende keer gewoon weer ietsje verhogen qua gewicht en met een strakke techniek goede sets draaien! succes vanmiddag

• #5.899
:D Yes. Volgende LB meer squat-focussed en iets van goodmornings ofzo. Heb echt t gevoel dat die pendlays en goodmornings een goeie deadlifttechniek veel makkelijker maken voor me en voor die twee oefeningen moet ik jou toch wel de credits geven Sjaak dus bij deze ;)

Idd een sterke training dude!

Terug
Naar boven