dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Armen en schouders doen pijn!Je begint flink sterk te worden. Wil je je avatar voorbij en dan gooien met auto's?Goed bezig McM

Ja, al blijft mn deadlift vooral een technische kwestie. En sowieso met auto's gooien, hunnebeddentransporten, alles![]()

Mn schouders beginnen wel te wennen aan een beetje volume.no need for credits!
edit: goede training vandaag neergezet!
Thnx baas!Nice training man! Je dips zijn goed verbeterd in kracht. Ik zie dat je ook de pendlay row doet, bevalt het beter dan een barbell/dumbbell? Voel je het goed in je lats? Ik wil die ook gaan doen, alleen ben niet mobiel genoeg in mijn rug (wordt bol).
En niet super in mn lats, doe m vooral voor mn bovenrug met als doel mn deadlift qua vorm te verbeteren. Voelde mn lats vandaag nog goed van t deadliften, anders probeer ik een pullup variant te doen. Maar vind m in ieder geval veel nicer dan BOR bijvoorbeeld.Jup. Al moet ik zeggen dat die shoulderpress mn triceps ook minder kost dan een benchsessie. En je doet nu net alsof ik pendlays optil in plaats van een barbellEn niet super in mn lats, doe m vooral voor mn bovenrug met als doel mn deadlift qua vorm te verbeteren. Voelde mn lats vandaag nog goed van t deadliften, anders probeer ik een pullup variant te doen. Maar vind m in ieder geval veel nicer dan BOR bijvoorbeeld.

Nee ik wou zeggen in plaats van een andere row variant zoals met de barbell en dumbbell.
Aha, snap je punt. Mijn doel is om bredere lats te hebben want bovenrug etc is prima (kan altijd beter), maar moet wel een v-vorm in komen uiteraard.

Lekkere oef die side raises toch? lekkere training McM/Het ding.![]()
Thnx ouwe reus!
YesThnx ouwe reus!
Nee ben weg met de band tot zondag en dan is mn gym al dicht. Pak maandag UB, focus chest denk ik![]()

Maar voelde k*t 

gaat de goede kant op hierje begint langzaam aan steeds sterker te worden
![]()

ach, dat onvoldane gevoel heeft iedereen wel eens. Kan niet elke training feest zijn he!
Volgende keer gewoon weer knallen.