XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Je begint flink sterk te worden. Wil je je avatar voorbij en dan gooien met auto's?:D Goed bezig McM

Hmm, sterk deadlift sessietje was dat. Nice! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.903
Thnx voor de comments, heb weinig tijd dus ga dr vanavond ff op in, hier mn training!

Standing Shoulder Press
10x20kg
5x40kg
2x47.5kg
4x42.5kg
7x37.5kg
5x37.5kg

Pendlay Row
10x42.5kg
5x62.5kg
5x72.5kg
8x62.5kg

Dips
6xBW
6xBW+10kg
6xBW+10kg
5xBW+10kg (F)
5xBW (F)

Vanaf hier bezuinigd op rust, leverde vooral pomp en achteraf pijn op :D

Ez Preachercurl
8x20kg
12x25kg
7x25kg
5?x25kg

Side Raises
8x8kg
10x10kg
10x10kg
12x8kg

Hammercurl 2h tegelijk
6x12kg
7x10kg
12x7kg

Comments: PRs op pendlay en standing shoulderpress, tevreden over volume op schouders en dips waren ook nice :D Armen en schouders doen pijn!

---------- Post toegevoegd Wed 23 Nov 2011 om 18:34 ----------

Aaaah what the heck:

Idd een sterke training dude!

Thnx baas, voelde goed!

Je begint flink sterk te worden. Wil je je avatar voorbij en dan gooien met auto's?:D Goed bezig McM

Ja, al blijft mn deadlift vooral een technische kwestie. En sowieso met auto's gooien, hunnebeddentransporten, alles :D

Hmm, sterk deadlift sessietje was dat. Nice! :)

Thnx Istimewaaaaaa :)

hmmmm shoulders are getting stronger:)

no need for credits!

edit: goede training vandaag neergezet!

Laatst bewerkt:
Nice training man! Je dips zijn goed verbeterd in kracht. Ik zie dat je ook de pendlay row doet, bevalt het beter dan een barbell/dumbbell? Voel je het goed in je lats? Ik wil die ook gaan doen, alleen ben niet mobiel genoeg in mijn rug (wordt bol).

• #5.908
hmmmm shoulders are getting stronger:)

Jup duurt wel lang :( Mn schouders beginnen wel te wennen aan een beetje volume.

no need for credits!

edit: goede training vandaag neergezet!

Te laat ;) Thnx baas!

I srsly lol'd!:roflol:

Lekkere train Mc, keep it up!:)

Gheghe thnx.

Nice training man! Je dips zijn goed verbeterd in kracht. Ik zie dat je ook de pendlay row doet, bevalt het beter dan een barbell/dumbbell? Voel je het goed in je lats? Ik wil die ook gaan doen, alleen ben niet mobiel genoeg in mijn rug (wordt bol).

Jup. Al moet ik zeggen dat die shoulderpress mn triceps ook minder kost dan een benchsessie. En je doet nu net alsof ik pendlays optil in plaats van een barbell :P En niet super in mn lats, doe m vooral voor mn bovenrug met als doel mn deadlift qua vorm te verbeteren. Voelde mn lats vandaag nog goed van t deadliften, anders probeer ik een pullup variant te doen. Maar vind m in ieder geval veel nicer dan BOR bijvoorbeeld.

Je wordt sterk, McM!

Jup. Al moet ik zeggen dat die shoulderpress mn triceps ook minder kost dan een benchsessie. En je doet nu net alsof ik pendlays optil in plaats van een barbell :P En niet super in mn lats, doe m vooral voor mn bovenrug met als doel mn deadlift qua vorm te verbeteren. Voelde mn lats vandaag nog goed van t deadliften, anders probeer ik een pullup variant te doen. Maar vind m in ieder geval veel nicer dan BOR bijvoorbeeld.

:roflol:

:o

Nee ik wou zeggen in plaats van een andere row variant zoals met de barbell en dumbbell.

Aha, snap je punt. Mijn doel is om bredere lats te hebben want bovenrug etc is prima (kan altijd beter), maar moet wel een v-vorm in komen uiteraard.

Sterke pendlay's en mooie dips maat!:D

• #5.912

Nu nog groot ;)

:roflol:

:o

Nee ik wou zeggen in plaats van een andere row variant zoals met de barbell en dumbbell.

Aha, snap je punt. Mijn doel is om bredere lats te hebben want bovenrug etc is prima (kan altijd beter), maar moet wel een v-vorm in komen uiteraard.

Gheghe, nou ik voel pendlays meer boven in t midden van mn rug. Voor lats zou ik gewoon pullups met gripvarianten doen, eventueel pulldowns en db rows. Straight arm lat pulldown is ook lekker trouwens. Dat is een beetje mijn ervaring, ik heb verder ook niet echt goeie wijdte ofzo, meer lowerback :P

Sterke pendlay's en mooie dips maat!:D

Thnx Marf!

Lekkere oef die side raises toch? lekkere training McM/Het ding.;):D

Wordt er nog getraind hier?:o

• #5.915
gaat de goede kant op hier;) je begint langzaam aan steeds sterker te worden:)

• #5.918
Pullups
4xBW
4xBW (palms to face)
2xBW ???

Benchpress
10x22.5kg
5x42.5kg Voelde k*t aan mn rechter schouder.
5x62.5kg Nog steeds k*t dus gestopt :(

Dan maar iets met armen.

BB Curl
8x20kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg
5x30kg

Decline Skullcrushers 1e keer.
8x20kg
8x25kg Kneiters das zwaar :o
3x30kg
6x25kg
10x20kg

Ez-Curl
8x30kg
8x35kg
8x30kg

Rear Raise
8x8kg Of tenminste, had 9kg in mn rechterhand :p Maar voelde k*t :mad:

1h Tricep Cable Extension
8x14kg
8x18kg
6x18kg Laatste spot
6-8x14kg Laatste spot

DB Curl
12x10kg
6x12kg
6x10kg

Comments: Voelde me een slappe vaatdoek dus al mn energie maar in mn armen gepompt. Pijntjes waren niet ernstig maar toch ff voorzichtig. Nogal een superdude workout, maar dan strikt, geworden. Volgende keer focus op borst schouders en lats. Ontzettend onvoldaan gevoel maar wel een keer leuk voor mn armen, zitten goed vol :D

Is gelukt ;)

gaat de goede kant op hier;) je begint langzaam aan steeds sterker te worden:)

Te langzaam :o

ach, dat onvoldane gevoel heeft iedereen wel eens. Kan niet elke training feest zijn he!
Volgende keer gewoon weer knallen.

• #5.920
Terug
Naar boven