Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hmm nee oke daar zat inderdaad nog wel op 12/13%.. Maar dat is zo moeilijk om te zeggen he, eigenlijk had je toen even een plooimeting kunnen doen.
Waarom wordt je eigenlijk geen PL'er? Dikke care aan je VP en op low volume high intensity zit het wel goed met je main lifts!

Lekkere 1e training (incl. VPR & PR's) zo na de feestdagen.
Heb een beetje hetzelfde probleem als jou en probeer dit nu te stagneren door cardio na m'n KT te doen (15 min. 10km per uur) zodat m'n VP i.i.g. niet meer zo stijgt en m'n gewicht toch kan toenemen.
Uiteindelijk is regelmaat in je dagelijks leven toch de sleutel tot succes, maar dat wist jij natuurlijk al![]()

Ik zie alleen maar PR's. Heel netjes man zo na het nieuwjaar! Wel zware facepulls zeg, 60kg naar je hoofd trekken is niet niets.
Mooie plannen voor na je cut, dat ben ik ook exact van plan. Lekker lean blijven, maar toch wat droge massa pakken. Btw, was jij nou gestopt met rugby te combineren met bb?
Vergelijken van cablestations blijft ook tricky overigens. Heb wel t idee dat mn achterste schouderkop t best is ontwikkeld.
yeaaah buddy! beste wensen nog kerel.
nog trainen vandaag?

Waarom ga je dan niet lekker hetzelfde doen als ik?
Drie keer per week FB en de eerste drie compounds gericht op de mindere spiergroepen
Daarom begin ik altijd met:
flat db bench
MP
skulls
Werkt voor mij prima. Beter dan een split. En als je een training mist lig ik er ook niet meer zo wakker van wanneer ik het ga inhalen. Want je doet toch FB!
En ik moet zeggen dat ik er eigenlijk wel lekker op ga, in combinatie met veel afwisseling qua oefeningen zet ik elke training PRs neer en dat is precies mn doel. (Zie 1ste pagina van mn log) Dan komt de massa vanzelf wel
Als ik 2-3 trainingen achter elkaar geen PR meer weet te pakken ga ik weer verderkijken denk ik maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren.Denk dat onze Bigmc een aardig idee heeft waarmee die bezig is
Klasse training man.
Ja ik weet ook niet, mn schouders zijn niet zo sterk opzichVergelijken van cablestations blijft ook tricky overigens. Heb wel t idee dat mn achterste schouderkop t best is ontwikkeld.
Ja precies. Hoe ben jij van plan dat aan te gaan pakken? En ik ben idd gestopt met american football. Was supervet maar moest er te veel voor opgeven waardoor ik er netto niet gelukkiger van werd![]()
dat leek er al meer op. niet zo betrouwbaar imo
Ja, verschilt vaak hoe die katrollen werken. In een andere gym deed ik makkelijk 50kg.
Maar goed, hoe ik het zal aanpakken, rustig aan calorieën opbouwen voor een periode van 2 weken aanzien. Indien geen gewichtstoename langzaam carbs verhogen (want daar reageer ik het best op). Verder ga ik als carb cycling bevalt in cut ook tijdens bulk toepassen.

Logje even doorgelezen. Ziet er interessant uit hierik ga je vanaf nu ook volgen, succes!
Leuk!haha, vetmeting bij all-inn is inderdaad niet echt betrouwbaar. in de laatste twee weken voor de fotocontest van anderhalf jaar terug heb ik mij drie keer laten meten ofzo. één keer zeiden ze "11%, je gaat de goede kant op"....dat was 5 dagen voor de shoot en jij hebt de foto's gezien haha. twee dagen later: 7%dat leek er al meer op. niet zo betrouwbaar imo
Wanneer ben je weer in Allinn te vinden trouwens? Wat een takkedrukte daar, allemaal chappies met goede voornemens die voorzien van de nieuwste gadgets in de weg lopen.