MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hmm nee oke daar zat inderdaad nog wel op 12/13%.. Maar dat is zo moeilijk om te zeggen he, eigenlijk had je toen even een plooimeting kunnen doen.
Waarom wordt je eigenlijk geen PL'er? Dikke care aan je VP en op low volume high intensity zit het wel goed met je main lifts!

Lekkere 1e training (incl. VPR & PR's) zo na de feestdagen.
Heb een beetje hetzelfde probleem als jou en probeer dit nu te stagneren door cardio na m'n KT te doen (15 min. 10km per uur) zodat m'n VP i.i.g. niet meer zo stijgt en m'n gewicht toch kan toenemen.
Uiteindelijk is regelmaat in je dagelijks leven toch de sleutel tot succes, maar dat wist jij natuurlijk al ;)

Ik zie alleen maar PR's. Heel netjes man zo na het nieuwjaar! Wel zware facepulls zeg, 60kg naar je hoofd trekken is niet niets.

Mooie plannen voor na je cut, dat ben ik ook exact van plan. Lekker lean blijven, maar toch wat droge massa pakken. Btw, was jij nou gestopt met rugby te combineren met bb?

Dik volume man, nice train!

yeaaah buddy! beste wensen nog kerel.
nog trainen vandaag?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.126
Hmm nee oke daar zat inderdaad nog wel op 12/13%.. Maar dat is zo moeilijk om te zeggen he, eigenlijk had je toen even een plooimeting kunnen doen.
Waarom wordt je eigenlijk geen PL'er? Dikke care aan je VP en op low volume high intensity zit het wel goed met je main lifts!

Heb ik volgens mij gedaan maar bij mij in de gym vallen de vetmetingen altijd extreem hoog uit en prediken ze dat 18% beachproof is... En PL zou ik misschien nog best leuk vinden maar op dit moment geil ik teveel op meer UB-mass en dan voornamelijk rond schouders/traps/armen ;)

Lekkere 1e training (incl. VPR & PR's) zo na de feestdagen.
Heb een beetje hetzelfde probleem als jou en probeer dit nu te stagneren door cardio na m'n KT te doen (15 min. 10km per uur) zodat m'n VP i.i.g. niet meer zo stijgt en m'n gewicht toch kan toenemen.
Uiteindelijk is regelmaat in je dagelijks leven toch de sleutel tot succes, maar dat wist jij natuurlijk al ;)

Thnx man! Ja ik ga het in eerste instantie in mn voeding zoeken. En ik weet vooral dat mijn niet-regelmaat de boel verziekt haha. Verschil tussen weten en toepassen :D

Ik zie alleen maar PR's. Heel netjes man zo na het nieuwjaar! Wel zware facepulls zeg, 60kg naar je hoofd trekken is niet niets.

Mooie plannen voor na je cut, dat ben ik ook exact van plan. Lekker lean blijven, maar toch wat droge massa pakken. Btw, was jij nou gestopt met rugby te combineren met bb?

Ja ik weet ook niet, mn schouders zijn niet zo sterk opzich :o Vergelijken van cablestations blijft ook tricky overigens. Heb wel t idee dat mn achterste schouderkop t best is ontwikkeld.
Ja precies. Hoe ben jij van plan dat aan te gaan pakken? En ik ben idd gestopt met american football. Was supervet maar moest er te veel voor opgeven waardoor ik er netto niet gelukkiger van werd ;)

Dank!

yeaaah buddy! beste wensen nog kerel.
nog trainen vandaag?

THnx, same to you bro! Nee vandaag ff aan school, had al lang gebeurt moeten zijn :o

Waarom ga je dan niet lekker hetzelfde doen als ik?
Drie keer per week FB en de eerste drie compounds gericht op de mindere spiergroepen ;)
Daarom begin ik altijd met:
flat db bench
MP
skulls
Werkt voor mij prima. Beter dan een split. En als je een training mist lig ik er ook niet meer zo wakker van wanneer ik het ga inhalen. Want je doet toch FB!

Denk dat onze Bigmc een aardig idee heeft waarmee die bezig is:)

Klasse training man.

• #6.129
Waarom ga je dan niet lekker hetzelfde doen als ik?
Drie keer per week FB en de eerste drie compounds gericht op de mindere spiergroepen ;)
Daarom begin ik altijd met:
flat db bench
MP
skulls
Werkt voor mij prima. Beter dan een split. En als je een training mist lig ik er ook niet meer zo wakker van wanneer ik het ga inhalen. Want je doet toch FB!

Ik doe nu UB/LB he ;) En ik moet zeggen dat ik er eigenlijk wel lekker op ga, in combinatie met veel afwisseling qua oefeningen zet ik elke training PRs neer en dat is precies mn doel. (Zie 1ste pagina van mn log) Dan komt de massa vanzelf wel ;) Als ik 2-3 trainingen achter elkaar geen PR meer weet te pakken ga ik weer verderkijken denk ik maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren.

Denk dat onze Bigmc een aardig idee heeft waarmee die bezig is:)

Klasse training man.

Ach door de jaren heen wel het een en ander geleert. Thnx ouwe reus!

Nice Public Relations goos!

Ja ik weet ook niet, mn schouders zijn niet zo sterk opzich :o Vergelijken van cablestations blijft ook tricky overigens. Heb wel t idee dat mn achterste schouderkop t best is ontwikkeld.
Ja precies. Hoe ben jij van plan dat aan te gaan pakken? En ik ben idd gestopt met american football. Was supervet maar moest er te veel voor opgeven waardoor ik er netto niet gelukkiger van werd ;)

Ja, verschilt vaak hoe die katrollen werken. In een andere gym deed ik makkelijk 50kg.

Maar goed, hoe ik het zal aanpakken, rustig aan calorieën opbouwen voor een periode van 2 weken aanzien. Indien geen gewichtstoename langzaam carbs verhogen (want daar reageer ik het best op). Verder ga ik als carb cycling bevalt in cut ook tijdens bulk toepassen.

lekkere begin-training weer -

Logje even doorgelezen. Ziet er interessant uit hier :D ik ga je vanaf nu ook volgen, succes!

haha, vetmeting bij all-inn is inderdaad niet echt betrouwbaar. in de laatste twee weken voor de fotocontest van anderhalf jaar terug heb ik mij drie keer laten meten ofzo. één keer zeiden ze "11%, je gaat de goede kant op"....dat was 5 dagen voor de shoot en jij hebt de foto's gezien haha. twee dagen later: 7% :p dat leek er al meer op. niet zo betrouwbaar imo

• #6.135

Ja maar dan Human Resource ;)

Ja, verschilt vaak hoe die katrollen werken. In een andere gym deed ik makkelijk 50kg.

Maar goed, hoe ik het zal aanpakken, rustig aan calorieën opbouwen voor een periode van 2 weken aanzien. Indien geen gewichtstoename langzaam carbs verhogen (want daar reageer ik het best op). Verder ga ik als carb cycling bevalt in cut ook tijdens bulk toepassen.

Ja idd. Oke nice. En carbcyclen door gewoon per dag wat meer op behoefte te eten neem ik aan, of ga je ook af en toe laag in carbs dan?

lekkere begin-training weer -

Yes, thnx Ove :)

Logje even doorgelezen. Ziet er interessant uit hier :D ik ga je vanaf nu ook volgen, succes!

"Even" doorgelezen, restecp :p Leuk!

haha, vetmeting bij all-inn is inderdaad niet echt betrouwbaar. in de laatste twee weken voor de fotocontest van anderhalf jaar terug heb ik mij drie keer laten meten ofzo. één keer zeiden ze "11%, je gaat de goede kant op"....dat was 5 dagen voor de shoot en jij hebt de foto's gezien haha. twee dagen later: 7% :p dat leek er al meer op. niet zo betrouwbaar imo

Ja wie had t bij jou gemeten? Gaat helemaal nergens over :p Wanneer ben je weer in Allinn te vinden trouwens? Wat een takkedrukte daar, allemaal chappies met goede voornemens die voorzien van de nieuwste gadgets in de weg lopen.

Kwam een pica van mn rug tegen, genomen met oud & nieuw. Begint wel wat te worden dacht ik zo. Vond m wel lache omdat ik mn rug nooit zelf zie :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uploaded with ImageShack.us

[Link niet meer beschikbaar]

• #6.137
Oke ik hoef dus ook nooit meer pics te posten :p

Lol, af en toe kan zo'n pic wel. Maar beter is (voor jezelf voornamelijk) om gewoon zonder shirt met een fatsoenlijke pose een pic te maken.

Je oogt wel buff, maar dat mag ook wel met zo'n deadlift!

Hij doet t niet meer McM!

Terug
Naar boven