MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

openen in nieuwe browser, maar zo bijzonder is het nou ook weer niet :D

Idd. :D

McM, kom op man. Blij dat het jou een goed gevoel geeft, maar doe mij maar even wat UB/LB nude pics! Iets waar we echt op kunnen fappen..

/herinnert zich dat ik ook nog pics zou schieten :P

Krijg een bevroren kikker met de pic, in alle drie mijn browers :( ben wel benieuwd eigenlijk!

Lol ik dacht eerst nice, picture!
Zie ik gewoon iemand zitten die niet eens door heeft dat er een foto van hem wordt gemaakt :roflol:
Maar ja ik mag nog niet zeuren zolang ik nog geen pics heb geupload :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.144
  • #6.145
Deadlift (Deadstop)
5x62.5.kg
5x102.5kg
5x142.5kg
3x172.5kg
1x182.5kg
1x182.5kg
5x152.5kg

Frontsquat
5x22.5kg
5x52.5kg
5x72.5kg (vpr)
5x72.5kg
8x62.5kg

Seated Calfraise (Plate Loaded, deadstop)
15x40kg
15x60kg
15x70kg (vpr)
15x70kg
15x70kg

Leg Extension (Plate Loaded)
10x60kg
8x80kg
8x90kg (pr)
10x80kg

Shrugs In de standing calfraise
10x120kg
8x135kg
6x150kg
6x165kg (pr)
6x180kg
8x187.5kg (fullstack)
10x187.5kg
8x187.5kg

Hyperextension
8xBW
8xBW+15
8xBW+15

Dips: 10xBW
Pullup: 5xBW (palms to face)
Dips: 10xBW (2x10=BW vpr?)

Voelde me niet zo goed, had het idee dat de volgende pullup de druppel zou zijn dus genokt :p About time trouwens, wel ff bezig geweest. Mn lijf moet maar eens wennen aan wat meer volume :mad: Verder wel lekkere training gezien mn slaap en voeding lately :o Donderdag UB en vrijdag op wintersport. Als ik terugkom ga ik langzaam en lang cutten. Ik heb nauwelijks motivatie om uberhaupt te eten dus dan kan ik beter weinig eten volgens een plan. Ga rond 2500-2800 cals zitten, eet op woensdag en donderdag buiten de deur dus donderdagmiddag grootste beukworkout. Waarschijnlijk carbcyclen en nog ff wachten met cardio. Doel: taille onder de 80 voor 1 juli, wil deze keer eens kijken of ik abs te voorschijn kan toveren.

Nice train.

Wat meet je taille nu? Mooie doel. 80cm

• #6.147
Thnx koek. Meet nu 91cm bij 88kg op de lege maag.

knal training mate! wheels beginnen sterk te worden

Flink wat gedaan man. Prima deads ook.

dikke training hoor! epic shrugs ook.

Zou eerlijk gezegd alleen niet gaan cutten als ik jou was. Je begint nu net zegmaar wat groter te worden met 90 kg;). Als je nu gaat cutten sta je voor je het weet weer op 82kg ofzo en heb je misschien wel abs maar ben je gewoon weer klein:P. Zou als ik jou was gewoon doorblijven knallen en cleanbulkend proberen naar de 100kg te gaan met dit vetpercentage ongeveer te behouden.

• #6.151
knal training mate! wheels beginnen sterk te worden

Flink wat gedaan man. Prima deads ook.

Thnx mannen!

dikke training hoor! epic shrugs ook.

Zou eerlijk gezegd alleen niet gaan cutten als ik jou was. Je begint nu net zegmaar wat groter te worden met 90 kg;). Als je nu gaat cutten sta je voor je het weet weer op 82kg ofzo en heb je misschien wel abs maar ben je gewoon weer klein:P. Zou als ik jou was gewoon doorblijven knallen en cleanbulkend proberen naar de 100kg te gaan met dit vetpercentage ongeveer te behouden.

Ja maar vooral groot qua pens :P Als ik kan kiezen ben ik liever 82kg met dezelfde of meer spiermassa dan nu dan dat ik 90kg ben. Om enigzins good looking te zijn tegen 1 juli heb ik wel een 2-3 maanden cut nodig. Dat laat 2 maanden over om naar de 100kg te komen en om dat te bereiken met dit vetpercentage moet ik in die periode ongeveer 10kg spier gainen... Als t zou kunnen zou ik er voor gaan maar het is gewoon niet realistisch in dit tijdsbestek, het botst met mn plan om mn pens kwijt te zijn van de zomer. Appreciate the toughts tho ;) Trouwens, nu eet ik af en toe onder mn onderhoud en af en toe junk ik boven mn onderhoud. Qua voeding is iets onder mn onderhoud goed eten dan een upgrade dus sluit ik eventuele gains niet uit.

Laatst bewerkt:
Clean bulkend naar de 100kg als je nu 90kg weegt duurt jaren.

Ik zou gewoon nog komende maand lekker bulken, zodat je met de cut op ongeveer 85kg uit komt.

• #6.153
Clean bulkend naar de 100kg als je nu 90kg weegt duurt jaren.

Ik zou gewoon nog komende maand lekker bulken, zodat je met de cut op ongeveer 85kg uit komt.

Ja clean naar 100 bulken is best ziek...
Stel ik ben dan 90kg dan is 5kg (en dan er van uit gaande dat ik puur vet er af cut wat niet realistisch is) tussen de 5-6% vet, ik denk toch dat ik iets verder richting de 80 ga. Vet rond mn buik moet echt weg deze keer dus t word een diepere cut dan vorige keer.

Flinke beuktraining man!
En inderdaad, je moet echt.nog even.wennen aan het volume!
Want afgezien van de calf raise zat je niet heel hoog qua reps!
Veel plezier iig op wintersport! Me jelly..

• #6.155
Flinke beuktraining man!
En inderdaad, je moet echt.nog even.wennen aan het volume!
Want afgezien van de calf raise zat je niet heel hoog qua reps!
Veel plezier iig op wintersport! Me jelly..

Thnx man. Nee is zo, maar vergis je er niet in hoe taxing heavy triples en singles deadliften, PRs frontsquatten en uberhaupt squatten na deadliften is. Voel mn abs hard vandaag :rolleyes:

En gaat helemaal goedkomen, mn chick gaat ook mee, super zin in :)

• #6.157
Even lezen als ik tijd heb, thnx! (Heb maandag allemaal deadlines voor school maar door mn wintersport dus donderdag, t is ook nog mijn schoonmaakbeurt en vanavond ga ik naar mn pa om mn snowboardjack en broek op te halen, kost ook een paar uur...)

doe keto met wat extra cardio dan heb je zo die abs..

veel plezier op wintersport

Keto, ga je daar niet van uit je mond stinken?
Meen ik een.keer te hebben gelezen van mensen die aan keto deden.
Lijkt me niet erg fijn icm een vriendin!
Heb je al eens gekeken naar IF mcm? Lijkt me vrij ideaal als student!

Laatst bewerkt:
  • #6.160
doe keto met wat extra cardio dan heb je zo die abs..

veel plezier op wintersport

Keto is toch high fat, moderate protein, low carb? Thnx :)

Keto, ga je daar niet van uit je mond stinken?
Meen ik een.keer te hebben gelezen van mensen die aan keto deden.
Lijkt me niet erg fijn icm een vriendin!
Heb je al eens gekeken naar IF mcm? Lijkt me vrij ideaal als student!

Nee. En t trekt me niet zo, laat mij maar lekker carbcyclen :P Moet alleen ff goede templates maken voor mezelf!

Terug
Naar boven