XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Ik denk dat jou onderhoud eerder naar de 3000kcals kruipt gezien je lichaamsgewicht! Maar niet verkeerd om het vanaf 2500kcals te gaan monitoren..:D

Prettige kerst in ieder geval!

Hardcore, gewoon doorgaan!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.083
@Marvin: Dat denk ik niet, ik heb het idee dat ik dat nu ongeveer 2800-3000 eet per dag en ik ben toch weer veel vet rijker... I guess there's only one way to find out ;) Van t zelfde!
@Chreiz: Er zal gebeukt worden! Na de kerst er weer vol invliegen!

• #6.084
Net jeans wezen shoppen. Kon geen broek vinden waar ik normaal in pas :mad: Bij t uittrekken ineens een dikke pijnscheut door mn linker schouder, front- en sideraises doen ****ing zeer :o

Je moet ook geen skinnyjeans willen kopen ;)

• #6.086
Was niet skinny... Zat wel skinny :mad: Gewoon straight leg 34-34 zit gewoon superstrak :mad: Ik kijk t even aan wat mn wheels meten na de cut (aantal cm's vet zal er wel afgaan) maar ik voel er weinig voor om niet meer in normale broeken te passen :(

you were on your way to become a man...but it seems you're backing off and turning into a p*ssy

• #6.088
Whaha :P Wat voor jeans draag jij dan? Hoe heb jij dat opgelost, ik bedoel... Jou poten zijn meer boomstamlike dan die van mij.

Straight, Bootcut of Slim moet gewoon goed te doen zijn. Hoe slimmer die wordt hoe losser die bij de waist wordt, immers komt de grootste kracht op de weave bij de thigh te staan.

Skinny gaat je nooit meer lukken, tenzij de maten heel gek zijn en speciaal voor jou. Als je skinny wilt kun je best een STF (Shrink-to-fit)/Unsanforized broek halen, die koop je 2 maten te groot en die hebben 7-10% krimp erin zitten, daar waar normale broeken hooguit 3% krimpen vanwege het bewerkingsproces.

Gewoon veel proberen en goed kijken naar afmetingen en 'cuts'.

We zijn toch verdomme geen homo's! Skinnyjeans:mad:

Was niet skinny... Zat wel skinny :mad: Gewoon straight leg 34-34 zit gewoon superstrak :mad: Ik kijk t even aan wat mn wheels meten na de cut (aantal cm's vet zal er wel afgaan) maar ik voel er weinig voor om niet meer in normale broeken te passen :(

Koop gewoon een broek die fatsoenlijk om je benen kan, voor een tientje (bij ons zelfs 7.50) kun je de taille inmaken.
34-36 is makkelijk te krijgen toch? Iig makkelijker dan 38-42:p.

• #6.093
Straight, Bootcut of Slim moet gewoon goed te doen zijn. Hoe slimmer die wordt hoe losser die bij de waist wordt, immers komt de grootste kracht op de weave bij de thigh te staan.

Skinny gaat je nooit meer lukken, tenzij de maten heel gek zijn en speciaal voor jou. Als je skinny wilt kun je best een STF (Shrink-to-fit)/Unsanforized broek halen, die koop je 2 maten te groot en die hebben 7-10% krimp erin zitten, daar waar normale broeken hooguit 3% krimpen vanwege het bewerkingsproces.

Gewoon veel proberen en goed kijken naar afmetingen en 'cuts'.

Say whut? :P T waren gewoon straightleg Levi´s :( En skinny hoeft ook nooit meer te lukken. No chickenlegs, no skinnyjeans, no ectoness. Thnx voor t advies bro :)

We zijn toch verdomme geen homo's! Skinnyjeans:mad:

Nou ga eens meer eten en wat progressie afdwingen aka nieuwe doelen stellen voor jezelf dan met je heterohoofd :D

Koop gewoon een broek die fatsoenlijk om je benen kan, voor een tientje (bij ons zelfs 7.50) kun je de taille inmaken.
34-36 is makkelijk te krijgen toch? Iig makkelijker dan 38-42:p.

Hey goeie tip! Zal t in mn achterhoofd houden, gewoon een goeie wijde jeans kopen met een meter taille en die gewoon laten innemen :thumbup:

it's so baggy, can I get 'm supersized?!

Ah so :o

• #6.094
Squat
12x20kg
8x50kg
6x70kg
5x90kg
5x110kg
5x110kg Whoohoo, sterretjes.
4x110kg

Deadlift
5x60kg
5x100kg
3x140kg V.a. laatste rep mixed grip
3x150kg Voelde mn schouder hier :(
15x120 ???

Leg Extension Plate Loaded
10x50kg
10x65kg
10x75kg
9x65kg

Hyperextension
8xBW
8xBW+10kg
10xBW+15kg

Was al goed kapot, kwam nauwelijks dat hyperextensionapparaat op. Ging ik ff onder een hellingshoek naast mn huisgenoot lopen. Na 2 minuten ****ing onwel geworden en gaan liggen. Achteraf teruggerekend bijna 10 minuten plat gelegen. Heeft gelukkig een mars voor me gehaald, klotezooi.
Comments: Geen boeiende weights, was heavy na een week ziek zijn en lang niet te hebben gesquat en gedeadlift. Vandaag squatten én deadliften was misschien niet mn brightest idea ever. Had frontsquats willen doen ipv extensions maar durfde geen barbell op mn schouder te leggen vandaag.

damn netjes hoor bro!

• #6.096
Mwah niet echt sterk voor mijn doen maar naar omstandigheden prima. Sterke prikkel voor mn wheels iig :)

Toch een prima training ondanks je toestand.;)

Mooie training BigMc!

Sterretjes zijn leuk voor de kids wah!

• #6.099
Thnx guys!

Komende dagen lekker nergens mee bezig zijn: morgen lift ik met mn chick naar Leipzig om daar ff goed los te gaan :cool:

Hasta la vista en tot volgend jaar!

Terug
Naar boven