XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

veel plezier met die oostduitsers daar

Strakke traing bro :cool:
De beste wensen T. enne.... stop es met kijken naar sterretjes (you are scaring me) (srs) :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.103
Nou ik ben weer thuis :D 6.5 uur gelift, supersnel. Wel met 4 homo's in de auto gezeten maar ze waren ecto dus ik kon ze wel handlen mocht het uit de hand lopen :o Gisternacht helemaal los gegaan in een best toffe tent daar. Ben uitgedroogd als een malle; tijdens het liften weinig gedronken omdat ik nogal snel moet zeiken en niet mn lifts wil afschrikken met mijn urineergedrag en voor de rest van t weekend alleen koffie en alcohol :rolleyes: Zit nu aan mn meegejatte biermok gevuld met water (vlak voor de jaarwisseling in een of andere tent nog bier besteld maar duurde tot 5 voor 12 dus gewoon met die mok naar buiten gesneaked, opgedronken en werd ie op een plein in eens gevuld met champagne door voorbijgangers, heb m uiteindelijk maar meegenomen naar huis :D).

Supervet! Have fun daar en hou je chick een beetje heel hè! ;)

Haha ja man ;)

veel plezier met die oostduitsers daar

Thnx is goed gelukt! Die Duitse kerels weten niet zo goed hoe ze party moeten machen. We hebben dan ook meerdere keren random Duitsers gesandwitched op de dansvloer waaronder een Duitser van zeker 150 kilo (hadden we vier mensen voor nodig).

Strakke traing bro :cool:
De beste wensen T. enne.... stop es met kijken naar sterretjes (you are scaring me) (srs) :D

Thnx ouwe. Ja ik zal er op letten, vond het zelf ook geen succes ;)

beste wensen nog ouwe ijzer broeder. weer eens snel wat afspreken, bij bart bijv weer :P neem je poison ook mee.

• #6.105
beste wensen nog ouwe ijzer broeder. weer eens snel wat afspreken, bij bart bijv weer :P neem je poison ook mee.

Yo man! Nou ik weet niet hoor, een euro voor een flesje water... Recessie enzo jwz :P Maar strak plan. Ook weer eens afspreken met Markrot, moest jij ook mee toch?

lijkt me fun. maar hoor de laatste tijd weinig van mark, hij logt niet meer volgens mij...

• #6.107
Nee klopt. Is weer druk aan de studie. Wel jammer.

• #6.108
Reps bij benadering, beetje moeite alles te onthouden vandaag. Lang weggeweest uit de gym eh :p

Decline Benchpress (VPR)
10x17.5kg
5x47.5kg
5x67.2kg?
8x77.5kg?
6x77.5kg?

Pendlay Rows (PR)
5x50kg
5x70kg
5x75kg

DB Shoulderpress (VPR)
8x14kg?
5x20kg
8x22kg
6x22kg

Lat Pulldown Hammergrip (PR)
5x32kg
5x50kg
5x64kg
6x77kg
6x77kg

Incline Chestpress Plate Loaded
5x30kg
5x50kg
4x60kg
7x40kg
6x40kg
Xx30kg

BB Curl (PR)
5x20kg
5x30kg
8x35kg
8x35kg

Facepulls (PR)
5x32kg
8x50kg
10x59kg
10x64kg?

Dips
5xBW
4xBW

Seated Outward DB Curl Ofzoiets (PR, 1ste keer w00t)
8x8kg?
5x12kg
5x12kg

Side Raises
10x10kg
8x12kg
10x10kg

Pecdeck
5x50
5x75
7x75
6x75

Cable Overhead Extension Rope
12x41kg
6x41kg

Als ik er op terugkijk wel lekker getrained, was niet superenergiek maar das logisch gezien de tijd weg uit de gym en de hoeveelheden vodka, champagne, tequila en Duits bier die ik tot me heb genomen rond de jaarwisseling ;) Nu weer regelmaat (slaap, voeding) zien te vinden en het komt nog wel eens goed met me.

Niet superenergiek, en toch zo'n ape lange training neerzetten..
Hoe lang train je dan als je wel heel energiek bent :o?
Nice train verder, alleen als ik eerlijk ben lijken sommige gewichten niet helemaal in verhouding tot de ander.
Dit heeft waarschijnlijk ook te maken met de afgelopen week, voorkeur en moeheid..

• #6.110
Ja maar voelde gewoon dat t effe geleden was, moest weer ff wennen enzo. Ook qua voeding en slaap niet echt ideale omstandigheden.

Wat bedoel je precies met die verhoudingen?

Nou op zich zitten we qua workloads wel rond dezelfde gewichten met het merendeel van de oefeningen.. Maar sommige oefeningen doe je een (stuk) zwaarder dan ik (deadlift buiten gelaten uiteraard) en andere juist weer een (stuk) lichter..
Maar dat is natuurlijk afhankelijk van heel veel factoren.. dus nvm :D
Had jij onlangs nog tussentijds pics gemaakt?

• #6.112
Ow nou als ik naar jou skullcrushers en mp-volume enzo kijk heb ik toch steeds iets van damn die is toch een pakje sterker dan ik op upperbody. Wat weeg je nu? Na de zomercut maar eens pics vergelijken ;)

Ow nou als ik naar jou skullcrushers en mp-volume enzo kijk heb ik toch steeds iets van damn die is toch een pakje sterker dan ik op upperbody. Wat weeg je nu? Na de zomercut maar eens pics vergelijken ;)
Ja die triceps en delts moeten bij mij écht aangepakt worden man.
Ik weeg nu helemaal nuchter 87KG en ben íetsjes afgevallen/droger geworden rond de feestdagen aaahhh yea (H)
Complimenten vlogen om m'n oren tijdens de feestdagen srs :)
Ik ga binnen twee weken even foto's schieten als ze lukken..
Ben ook echt benieuwd naar jou fysiek man. Je traint altijd hard :)

• #6.114
Ow mij vond iedereen vet rond de feestdagen :roflol: Ben zelf 89-90kg. Mijn vetpercentage is toch zeker 16-17% ben ik bang. Delts zijn ook zwak bij mij. En ja mn training is niet echt mn zwakke schakel, consistentie qua slaap en mn voeding zijn mn bottlenecks. Ik ben van mening dat ik wel een redelijke trainingsethos heb ontwikkeld afgelopen 2 jaar maar dat eten blijft me nekken!

Ow mij vond iedereen vet rond de feestdagen :roflol: Ben zelf 89-90kg. Mijn vetpercentage is toch zeker 16-17% ben ik bang. Delts zijn ook zwak bij mij. En ja mn training is niet echt mn zwakke schakel, consistentie qua slaap en mn voeding zijn mn bottlenecks. Ik ben van mening dat ik wel een redelijke trainingsethos heb ontwikkeld afgelopen 2 jaar maar dat eten blijft me nekken!
Bij mij was het eten echt de key ;)
Ben gewoon wat simpeler gaan denken. Niet meer in Kcals rekenen en m'n dagelijkse voeding bestaat uit havermout, brinta, whey, lean gains, kipfilet, eieren, pindakaas kwark en ofijfolie.. Dit krijg ik bijna elke dag wel binnen en het gaat super. Zal rond de 3000 kcal zitten met uitschieters..
Ik denk echt dat je wat meer met je voeding moet doen pik, want zo'n hoog vet% lijkt mij niet motiverend toch?

Ohja en fruit en veeel water ;)

• #6.116
Nee klopt, komende tijd is mn doel mijn onderhoud uitvogelen. Niet zwaarder worden maar ook niet lichter. Wou in eerste instantie op 2500 cals gaan zitten en geleidelijk opschroeven maar dan zit ik toch net met honger... Dus ik ga twee weken ofzo 2800 eten en kijken wat er gebeurt met taille en gewicht. Is handige info als ik ga cutten. Ben nooit echt shredded geweest trouwens, begon met KT op 80kg en 30kg bench he :P

Ja ik weet waar je vandaan komt man :)
Misschien wat Koekiemonster heeft gedaan?
Culken? En dan in jou geval 2 weken cut, 1 week bulk ipv 2 weken bulk 1 week cut.

• #6.118
Neh, gewoon conventional wat massa proberen te winnen voor de cut maar dan zonder echt zwaarder te worden. Dan een cut (wat dat betreft wil ik wel echt veel vet kwijt) en daarna wil ik proberen te gainen zonder veel vet aan te zetten en droog te blijven.

Neh, gewoon conventional wat massa proberen te winnen voor de cut maar dan zonder echt zwaarder te worden. Dan een cut (wat dat betreft wil ik wel echt veel vet kwijt) en daarna wil ik proberen te gainen zonder veel vet aan te zetten en droog te blijven.
Was dat niet al de bedoeling na je eerste diepe cut? Want je stond op 10% of zo toch?

• #6.120
Nou toen was t meer kijken hoe t ging en leren van hoe t ging. Lager dan 12-13% was t niet volgens mij, check mn gallerij maar.

Terug
Naar boven