- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6.5 uur gelift, supersnel. Wel met 4 homo's in de auto gezeten maar ze waren ecto dus ik kon ze wel handlen mocht het uit de hand lopen
Gisternacht helemaal los gegaan in een best toffe tent daar. Ben uitgedroogd als een malle; tijdens het liften weinig gedronken omdat ik nogal snel moet zeiken en niet mn lifts wil afschrikken met mijn urineergedrag en voor de rest van t weekend alleen koffie en alcohol
Zit nu aan mn meegejatte biermok gevuld met water (vlak voor de jaarwisseling in een of andere tent nog bier besteld maar duurde tot 5 voor 12 dus gewoon met die mok naar buiten gesneaked, opgedronken en werd ie op een plein in eens gevuld met champagne door voorbijgangers, heb m uiteindelijk maar meegenomen naar huis
).Supervet! Have fun daar en hou je chick een beetje heel hè!![]()

Strakke traing bro
De beste wensen T. enne.... stop es met kijken naar sterretjes (you are scaring me) (srs)![]()

beste wensen nog ouwe ijzer broeder. weer eens snel wat afspreken, bij bart bijv weerneem je poison ook mee.
Maar strak plan. Ook weer eens afspreken met Markrot, moest jij ook mee toch?
Nu weer regelmaat (slaap, voeding) zien te vinden en het komt nog wel eens goed met me.
?
Ja die triceps en delts moeten bij mij écht aangepakt worden man.Ow nou als ik naar jou skullcrushers en mp-volume enzo kijk heb ik toch steeds iets van damn die is toch een pakje sterker dan ik op upperbody. Wat weeg je nu? Na de zomercut maar eens pics vergelijken![]()

Ben zelf 89-90kg. Mijn vetpercentage is toch zeker 16-17% ben ik bang. Delts zijn ook zwak bij mij. En ja mn training is niet echt mn zwakke schakel, consistentie qua slaap en mn voeding zijn mn bottlenecks. Ik ben van mening dat ik wel een redelijke trainingsethos heb ontwikkeld afgelopen 2 jaar maar dat eten blijft me nekken!Bij mij was het eten echt de keyOw mij vond iedereen vet rond de feestdagenBen zelf 89-90kg. Mijn vetpercentage is toch zeker 16-17% ben ik bang. Delts zijn ook zwak bij mij. En ja mn training is niet echt mn zwakke schakel, consistentie qua slaap en mn voeding zijn mn bottlenecks. Ik ben van mening dat ik wel een redelijke trainingsethos heb ontwikkeld afgelopen 2 jaar maar dat eten blijft me nekken!

Was dat niet al de bedoeling na je eerste diepe cut? Want je stond op 10% of zo toch?Neh, gewoon conventional wat massa proberen te winnen voor de cut maar dan zonder echt zwaarder te worden. Dan een cut (wat dat betreft wil ik wel echt veel vet kwijt) en daarna wil ik proberen te gainen zonder veel vet aan te zetten en droog te blijven.