AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Ook al jarig vandaag! Proficiat man! :hb:

Gefeliciteerd man! :)

Congrats Mac,

Hmm kwarktaart, nice, vreet jezelf niet misselijk, straks ben je helemaal ziek als een hond :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.664
Haha, thnx allen! En nee, ik ga het niet te bont maken. Zit namelijk op 19.4%bf :D

Gefeliciteerd!

gefeliciteerd man!

Ben je aan het cutte?

Ja, ik dacht zelfs aan verhoogde partials. Denk dat ik twee maanden ga uittrekken om mn deadlift trough the roof te krijgen. 1,5 maand verhoogde partials en daarnaast rackpulls en dan 2 weken weer deadliften en dan kijken wat mn 1RM is.

Laat maar horen hoe je de rackpulls gaat doen met het aanwezige materiaal!
Heb het zelf wel eens in het squatrek geprobeerd, maar dan is de start veel te hoog.

Ben benieuwd wat je er op bedenkt :)

• #1.669
Feli kerol!

• #1.672

Dank!

Dat heb ik geprobeerd.. maar daar werd de rom nog niet heel indrukwekkend van helaas. Je kan wel ineens een leuk gewicht haha.

Haha, ja dat zal wel. Eens kijken of ik alle schijven bij Aerofit van t squatrek krijg :D:D:D (tussen de 200-250 kg geloof ik)

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

What the ****, mn kwark is bevroren.

Hehe kwark bevroren? Had ik ook al last van, best k*t om te vreten dan.

• #1.674
Ja ik had t effe in heet water gelegd maar dr blijven echt ijskoude stukjes in zitten :roflol: Die openbare koelkast hier stond echt op standje thunder.

Ja ik had t effe in heet water gelegd maar dr blijven echt ijskoude stukjes in zitten :roflol: Die openbare koelkast hier stond echt op standje thunder.
:roflol:

Rackpulls: 2 flinke schijven op de grond (die van 50kg per stuk zijn wel goed dik hiervoor) en daar op de stang leggen? (bij gebrek aan 50kg schijven kun je ook 2x20kg op de grond leggen - weet niet wat er voorhanden is)

een kwarkijsje :)

happy bday voor gisteren! btje laat :D

kwarktaart is anders ook erg lekker :')

Gefeli nog hoor :)

Proficiat met je verjaardag en sorry dat ik zo laat ben.

Nog Gefliciteerd he kerel;)

Terug
Naar boven