AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Jay cutler traint regelmatig in de smith , doet hij niet onaardig vind ik

Dat is toch om blessures te voorkomen ofzo? Ik las ergens dat ie ook altijd veel minder gewicht dan ie eigenlijk kan om z`n gewrichten etc. te sparen

Vind zelf de smith niet verkeerd. Denk dat als je aan de smith squat gaat je de oefening meer isolatie maakt, rug&buik pak je minder. Maar ik merk wel dat ik bij smith squat op een prettige manier veel dieper kan gaan als bij los, ik zit hier misschien verkeerd maar ik denk zo dat je de benen zelf op die manier zelfs beter kan pakken als losse squat (al is het alleen al voor de afwisseling).

Verdere lekkere smith oefening: smith shoulder press, voelt heerlijk.
Smith front squat, kan ik veel meer kg's mee als reguliere front squat.
Seated calf raise, bij gebrek aan een seated calf machine bij ons kan ik lekker de smith zwaar opladen en met de stang op mijn knieen seated calf raise doen.

Smith is dus ok machine imo.

Nope maar denk dat je zo de quads wel lekker aanpakt. Maar dit is voor mijn eigen gevoel. Maar begrijp me niet verkeerd denk zobiezo dat los de basis is en smith hoogstens voor de afwisseling gedaan mag worden bij squat en front squat.

Nope maar denk dat je zo de quads wel lekker aanpakt. Maar dit is voor mijn eigen gevoel. Maar begrijp me niet verkeerd denk zobiezo dat los de basis is en smith hoogstens voor de afwisseling gedaan mag worden bij squat en front squat.

Ik gebruik(als ik de smith gebruik) de smith alleen als superset in combinatie met leg press

dan brand die quad wel lekker

Lees de zin nog is keer goed jorgyboy

Sjonge jonge.. Miereneuker :D

Even voor de ras echte belg

Ik gebruik de smith machine ALS IK UBERHAUPT DE SMITH GEBRUIK gebruik ik hem voor blabla
Vergeet je de komma's niet?
Daarnaast zou je 'hem' moeten vervangen door 'het'. Een smit machine is immers een voorwerp.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.636
Jij weet dat dat niet de bedoeling is in een smith? :d

Btw, McMetronome, als je wil dat wij je log blijven volgen, mag je wel een beetje moeite doen en je trainingen grondig bijhouden he!

Keep your readers amused!

Jonguh, ik maak dr negen van de tien keer iets heel moois en leesbaars van, als t altijd netjes is valt het niet meer op hoe netjes ik mn log eigenlijk bij hou :)

Omsmelten en iets fatsoenlijks van maken?

Een squatrek? :D

Heb Kevin Levrone ook in de smith zien trainen in Maryland Muscle Machine (bb film). Daarom ook eens die frontpress maar dan achter mn nek gedaan, beviel goed :thumbs:

Vind zelf de smith niet verkeerd. Denk dat als je aan de smith squat gaat je de oefening meer isolatie maakt, rug&buik pak je minder. Maar ik merk wel dat ik bij smith squat op een prettige manier veel dieper kan gaan als bij los, ik zit hier misschien verkeerd maar ik denk zo dat je de benen zelf op die manier zelfs beter kan pakken als losse squat (al is het alleen al voor de afwisseling).

Verdere lekkere smith oefening: smith shoulder press, voelt heerlijk.
Smith front squat, kan ik veel meer kg's mee als reguliere front squat.
Seated calf raise, bij gebrek aan een seated calf machine bij ons kan ik lekker de smith zwaar opladen en met de stang op mijn knieen seated calf raise doen.

Smith is dus ok machine imo.

Ja t ontlast je onderstel en rug enzo natuurlijk. Heeft wel zn voordelen na heavy rugtrainingen enzo. Je kan alleen niet de laatste 3 reps dr uit cheaten waardoor je net effe verder gaat. Ik vind t veel fijner om te frontpressen in de smith dan om t los te doen. Militairy press heeft voor mij alleen als voordeel die paar reps cheaten, maar dan kan je net zo goed een dropset doen volgens mij.

Vergeet je de komma's niet?
Daarnaast zou je 'hem' moeten vervangen door 'het'. Een smit machine is immers een voorwerp.

:mier:

Vanmiddag 2 uur geslapen. Had moeite de koe bij de horens te vatten (check mij spreekwoordelijk doen) maar heb mn frustratie wel in een goeie workout omgezet vind ik (want die fail op 140 viel me mentaal hard tegen). Misschien eens van een verhoging gaan deadliften en dan met deadstop. De liftoff is nu een erg zwak punt van me.

Deadlift
8x60kg (slow)
5x80kg (slow)
3x100kg (slow)
1x120kg
5x140kg
0x140kg
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
10x120kg (zat dr echt doorheen maar niet voldaan natuurlijk)
10x120kg (had niet verwacht dat t zou lukken :D Laatste reps gingen niet langzaam ofzo, maar was wel compleet leeg)

DB Row (eerst links dan rechts, bevalt goed)
5x22kg
5x34kg (was de eerste DB die ik daarna tegenkwam, geen zin om te zoeken :roflol:)
5x34kg
5x34kg (laatste rep niet zo netjes:P)(ohja, en pr enzo)

Pulley Rows
5x35kg
8x50kg
8x50kg (wou deze al heel lang doen, had er nooit meer puf voor)

Straight Arm Rope Pulldown (lats)
8x25kg
8x30kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg

:sd: gedoe komt volgende keer wel weer.

Laatst bewerkt:
Heeele nette deadlift!

alleen doe je niet een beetje veel setjes en reps?

of zijn die 2x 10x120 geen deadlifts?

Damn man.. 34kg DB rows is netjes hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.639
Heeele nette deadlift!

alleen doe je niet een beetje veel setjes en reps?

of zijn die 2x 10x120 geen deadlifts?

Jewel. Maar ik was 5x140 en een repout van plan (haalde vorige keer 7x140kg) dus t viel me erg tegen. Daarom had ik iets van PUNISH PUNISH PUNISH :whip:

Damn man.. 34kg DB rows is netjes hoor!

:) Wel wat minder reps, maar stond eigenlijk wel effe te kijken dat ik dr nog 3 setjes uitkreeg :D

Mooi Mc 5*140 DL is hard hoor! 1 RM zal wel rond de 170 liggen als je je eens goed kwaad kan maken :D.

En een smith is gewoon top, voor calve raises ,front squat, shoulder presses , incline press.

Kan allemaal, je forceert soms wel je bewegingsbaan maar dat is volgens mij niet noodzakelijk slecht, kan je je goed richten op isolatie.

Terug
Naar boven