MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hmm je doet je deads dus niet met deadstop?
Dat zal je liftoff heel erg verzwakken.

Wel een goede training!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Mooi Mc 5*140 DL is hard hoor! 1 RM zal wel rond de 170 liggen als je je eens goed kwaad kan maken :D.

En een smith is gewoon top, voor calve raises ,front squat, shoulder presses , incline press.

Kan allemaal, je forceert soms wel je bewegingsbaan maar dat is volgens mij niet noodzakelijk slecht, kan je je goed richten op isolatie.

Tsja, wie weet op een goeie dag :D Maar boeie, ik train voor massa :o Voor presses en shrugs vind ik smith wel chill.

Hmm je doet je deads dus niet met deadstop?
Dat zal je liftoff heel erg verzwakken.

Wel een goede training!

Nee, heb ik nooit echt gedaan. Touch en go. Is beter om neer te leggen, spanning er helemaal af en dan aan mn volgende rep beginnen. Onderste gebied van de lift heb ik gewoon niet altijd getrained. Ben benieuwd hoe mn conventional deadlift gaat als ik mn liftoff eens serieus ga aanpakken. Misschien iets met partials ofzo. Ik heb in ieder geval een zwakke schakel gevonden, time to fix it.

Ohja, en thnx :) Was wel trots op de rows nog daarna :cool:

als jij nou eens wat meer systeem in je trainingen neerzet ( ik pak de db die het dichtste bij me ligt tja - metro )
dan kan jij volgens veel meer dan je nu af en toe laat zien
rug wel aardig aangepakt gozert

• #1.644
Gheghe, tsja ik zag het ook wel een beetje als een uitdaging. Waarom denk je dat meer systeem goed is? Die 2x10 deads was een beetje een noodoplossing.

Kracht = massa :')

Hm van 5x140 naar 0x140 en dan naar 2x10x120 :eek:
Apart maar gewoon erg net.

Heb jij ook problemen met de liftoff, zit je dan ook met het probleem dat je rug gaat bollen bij degelijke gewichten? Dat heb ik dus :(
Van een verhoging is een goede tip, misschien helpt dat bij mij wel.

• #1.648

:D

:bow:

Hm van 5x140 naar 0x140 en dan naar 2x10x120 :eek:
Apart maar gewoon erg net.

Heb jij ook problemen met de liftoff, zit je dan ook met het probleem dat je rug gaat bollen bij degelijke gewichten? Dat heb ik dus :(
Van een verhoging is een goede tip, misschien helpt dat bij mij wel.

Haha, hoezo apart? :P Was 10x140kg van plan :sad:
Heb ik soms wel een beetje (vooral als ik top of bij de laatste reps). Vanaf een verhoging zal het niet makkelijker maken, maar wel zorgen dat je dat onderste deel van je rom trained (wat ik dus nooit echt heb gedaan denk ik).

Waarom begin je dan niet eerst met deadstop? Dan train je al een stuk meer 't onderste deel van je rom, misschien dat je later alsnog over kunt naar liften vanaf een platform maar ik denk dat de overgang nu wel erg groot is?

• #1.650
Misschien is de overgang wel groot, maar ik pas het gewicht er wel op aan. Ik weet ook niet precies hoe ik het t best aan kan pakken maar m'n liftoff moet de rest gaan inhalen zodat m'n deadlift verder kan.

Misschien is de overgang wel groot, maar ik pas het gewicht er wel op aan. Ik weet ook niet precies hoe ik het t best aan kan pakken maar m'n liftoff moet de rest gaan inhalen zodat m'n deadlift verder kan.

Partial deadlifts, tot je knie en weer neerzetten. En deadliften met je voeten op een kleine verhoging. Zouden beiden hierbij kunnen helpen.

gewoon gewicht verminderen en lekker beginnen ermee

• #1.653
Partial deadlifts, tot je knie en weer neerzetten. En deadliften met je voeten op een kleine verhoging. Zouden beiden hierbij kunnen helpen.

Ja, ik dacht zelfs aan verhoogde partials. Denk dat ik twee maanden ga uittrekken om mn deadlift trough the roof te krijgen. 1,5 maand verhoogde partials en daarnaast rackpulls en dan 2 weken weer deadliften en dan kijken wat mn 1RM is.

gewoon gewicht verminderen en lekker beginnen ermee

:)

Voel me vandaag niet zo super. Lig met 4 andere gasten in een minikamertje, voel me een beetje koortsig, neus al een paar dagen dik dicht enzo. Was eigenlijk van plan om vandaag benen en schouder/borst/tri dag te doen maar daar kan ik nooit de energie voor opbrengen. Beter worden kost ook veel energie dus effe nachtje goed slapen, kwark en kip inslaan en woensdag knallen.

Oja, ben jarig vandaag :) Heb kwarktaart gekregen :roflol:

Happy birthday!

...en dan nog ziek ook :rolleyes:

Feli ouwe rukkert!

Congrats makker ;)

:birthday:

Gefeliciteerd pik!

Kwarktaart! :roflol:

Gefeliciteerd

Happy b-day!

Terug
Naar boven