Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi Mc 5*140 DL is hard hoor! 1 RM zal wel rond de 170 liggen als je je eens goed kwaad kan maken.
En een smith is gewoon top, voor calve raises ,front squat, shoulder presses , incline press.
Kan allemaal, je forceert soms wel je bewegingsbaan maar dat is volgens mij niet noodzakelijk slecht, kan je je goed richten op isolatie.
Maar boeie, ik train voor massa
Voor presses en shrugs vind ik smith wel chill.Hmm je doet je deads dus niet met deadstop?
Dat zal je liftoff heel erg verzwakken.
Wel een goede training!
Was wel trots op de rows nog daarna 

Hm van 5x140 naar 0x140 en dan naar 2x10x120
Apart maar gewoon erg net.
Heb jij ook problemen met de liftoff, zit je dan ook met het probleem dat je rug gaat bollen bij degelijke gewichten? Dat heb ik dus
Van een verhoging is een goede tip, misschien helpt dat bij mij wel.
Was 10x140kg van plan 
Misschien is de overgang wel groot, maar ik pas het gewicht er wel op aan. Ik weet ook niet precies hoe ik het t best aan kan pakken maar m'n liftoff moet de rest gaan inhalen zodat m'n deadlift verder kan.
Partial deadlifts, tot je knie en weer neerzetten. En deadliften met je voeten op een kleine verhoging. Zouden beiden hierbij kunnen helpen.
gewoon gewicht verminderen en lekker beginnen ermee

Heb kwarktaart gekregen