- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gewicht zegt niet veel, maar het ligt beetje aan de rest van je schema of het nodig is. merk zelf dat me aanhechtingen gaan zeuren als ik ook nog veel biceps werk er bij doe.
Nou zal denk niet veel schelen
Ben je alweer begonnen met trainen ? Want je was toch tijdje gestopt?

Hele tijd gestopt, een hoop afgevallen en recent weer begonnen, maar het gaat heerlijk nu. Sta nu rond de 8%, als ik niet meer hoger dan de 12% kom, gaat het denk ik wel een mooi fysiek opleveren. Als ik de massa van mijn oude 80 kg@1.73 terugkrijg op dit bf%, dan ben ik al heel blij.![]()
? heb het niet over specifieke doelen, eerder de manier van trainen.
als je zware rows, pulldowns, pull ups etc doet en ook nog cleans en dat soort oefeningen is het niet echt noodzakelijk om nog lichte isolaties te pakken.
biceps zijn wel degelijk belangrijk, maar van die oefeningen zoals cable curls, seated concentration curls en weet ik veel wat voor bullshit nog meer zul je weinig profijt van hebben.
Zelfs voor bb doeleinden wil ik deze manier van trainen zeker aanraden.
presses is net zo'n verhaal, als je bencht, oh presses doet en dan nog assists hiervoor groeien je armen hard zat.
Ergens anders, het is hier rustiger, goedkoper en ze draaien niet keihard van die schijtmuziek.Train je thuis of niet ? Of weer bij lichaamsstreepje?

Moet zeggen dat me armen altijd al problematisch zijn en weet ook niet 100% zeker welke manier van trainen voor mij goed werkt. Ga denk binnenkort lage reps zitten, en gewoon smijt werk doen. Kijken of dat wil werken.

Leuk dat iedereen hier zomaar at random wat shit post en informatie geeft over eigen trainingen enzo
Laat ons allemaal mooi vergeten dat dit eigenlijk een trainingslog is, wat voor een tamme kloot ben jij eigenlijk McMetronome? Er staat max. 1 training per pagina ofzow ...

Veel mensen vergissen zich, triceps is belangrijkste spiergroep van de arm
tijdens mijn periode dat ik variatie van rippetoe deed groeide mijn armen het snelst terwijl er geen enkele bicep isolatie in zat
Zoals ik al zei gewoon alles trainen. De een vind benen niks aan de ander armen. Je zal ze toch moeten trainen, liever nu 2 setjes extra dat je dalijk een grote achterstand moet inhalen omdat je denkt ze groeien wel mee met de compounds.
+ Dit is voor iedereen anders uiteraard. Maar ik ken niemand die geen enkel setje doet voor ze armen omdat ze hard genoeg meegroeien met compounds. Of je er 2 of 5 doet dat verschilt per persoon.
En 3000kcal is goed maar kan meer. En dat buikje is aanstellerij gewoon dooreten, het wordt winter. Trui er overheen en je ziet het niet. Nu gewoon de winter door knallen en volgend jaar 80kg met blokjuhs!
Laatste ding over eten. Ik heb met 45kg in het ziekenhuis gelegen. Heb beide kanten meegemaakt van het verhaal.
Gelukkig is dit toch al soort ouwe wijfen club geworden. Dus dit beetje off topic zal toch niet veel uitmaken![]()
Met jouw stats en gewicht hoeft dat niet, ik durf niet te vertellen wat ik nu weeg![]()
Heeft meer met je schema dan je gewicht te maken IMO.heb het niet over specifieke doelen, eerder de manier van trainen.
als je zware rows, pulldowns, pull ups etc doet en ook nog cleans en dat soort oefeningen is het niet echt noodzakelijk om nog lichte isolaties te pakken.
biceps zijn wel degelijk belangrijk, maar van die oefeningen zoals cable curls, seated concentration curls en weet ik veel wat voor bullshit nog meer zul je weinig profijt van hebben.
Zelfs voor bb doeleinden wil ik deze manier van trainen zeker aanraden.
presses is net zo'n verhaal, als je bencht, oh presses doet en dan nog assists hiervoor groeien je armen hard zat.
Train je thuis of niet ? Of weer bij lichaamsstreepje?
Moet zeggen dat me armen altijd al problematisch zijn en weet ook niet 100% zeker welke manier van trainen voor mij goed werkt. Ga denk binnenkort lage reps zitten, en gewoon smijt werk doen. Kijken of dat wil werken.
Leuk dat iedereen hier zomaar at random wat shit post en informatie geeft over eigen trainingen enzo
Laat ons allemaal mooi vergeten dat dit eigenlijk een trainingslog is, wat voor een tamme kloot ben jij eigenlijk McMetronome? Er staat max. 1 training per pagina ofzow ...

Random? Neenee, jou brein linkt de informatie niet aan mijn nieuwe schema en mijn achterstanden, allemaal zeer nuttig Jorg![]()

Ja, lijkt wel alsof het allemaal niet tegelijk kan ofzo. In t begin ging mn deadlift kneiterhard, nu mn squat. Misschien is hierna mn bench aan de beurt ofzo.

). Meestal 1 flink vol bord, schatting 600-800 cals.