MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Als je kcal wilt schrappen: water / thee / koffie.

• #1.844
Van thee krijg ik altijd het idee dat mn smaakpapillen ter plekke overleiden. Van koffie ga ik stuiteren, en het bevalt me wel om geen koffie nodig te hebben om "op te starten". Meer water drinken is geen gek idee. Ik zit wel op 1,5-2 liter exclusief wat ik extra drink als ik naar de gym ga (komt dan nog ruim 2L bij).

• #1.845
:fire: ZE HEBBEN MN FREAKIN SCHOENEN GEJAT :fuu: roidraaaage :mad:

Grmpf.

Squat
8x25 (hing nog 2x2,5kg op met twee brute veiligheidsklemmen ???)
5x40kg
3x60kg
3x80kg
2x100kg
3x120kg
5x110kg Zat nog te denken. Eigenlijk is het helemaal niet zo'n grote verhoging (5x110 naar 3x120).

Legpress
5x260kg Hier kwam ik terug op dat argument :roflol:
4x260kg :mad:

Leg Extension
12x85kg
12x85kg Was wel lekker. Goed branden.

Standing ??? Legcurl
8x30kg
8x20kg (Wazig apparaat. Ik leek wel een huisvrouw.)

Standing Calve Raises (Paused boven en onderin.)
12x60kg
12x60kg

Nou, ik ga ze vanavond eens bellen. Rond sluitingstijd gaan de kluisjes open. Misschien heeft een of andere jojo ze daar in gestopt ???

je schoenen gejat! :roflol:

...sorry: is niet geinig.

• #1.847
Ohnee, ik voel weer drie pagina's offtopic aankomen...

Dus je schoenen zijn wegh?

Politie gebeld?

• #1.849
Gewoon negeren. Gewoon negeren. *stoom*

Heb ik ook keer gehad met gym bij een sportschool.

Gelukkig waren het lelijke schoenen achteraf, maar ik kocht wel dezelfde terug in een andere kleur :X

Lekkere squat!

• #1.851
Mja, die van mij vond ik best wel chill... Naja :(

Thnx

welke schoenen waren het dan?

Beide niet onderschatten. Je moet alles trainen, en bij elk setje tot het uiterst gaan!

@Martijn, Triceps zijn zeker belangrijk. Biceps zijn leuk, maar dat heeft vooral ook met aanleg en genen te maken. Als je een lange biceps kop heb, zal je 45cm armen moeten hebben willen ze groot lijken.

Vind dit ook, je pakt idd de armen goed mee met borst&rug, nu zelf heb ik bvb lekkere spierpijn in de bi's van rug gisteren. Maar een aparte armendag is een goed idee om echt op de armen te focussen, je kunt het op meerdere manieren doen maar zelf vind ik dat wel een lekkere methode.

Dat laatste wat je zegt is niet waar, een lange bicep kop geeft juist meer potentieel tot het opbouwen voor massa op de armen. Als je korte armen hebt en een lange bicep kop (dus korte aanhechtingen) dan lijken je biceps sneller groot. Als je wel een lange bicep kop hebt voor je arm maar je arm is toch nog niet goed ontwikkeld dat betekent dat je gewoon nog niet goed gegained hebt op je armen, ondanks een goed erfelijk potentieel.

Ik zit hier beetje mee te lezen, leuk dat jullie discussiëren.
Maar waarom is triceps nou weer de belangrijkere spiergroep van de arm?

Had het al in een karma bericht gestuurd, maar cgbp (niet in een ****ing smith) > alle andere triceps oefeningen.

Ben hier wel benieuwd naar kun je dit ook hard maken met onderzoeken?
Voor mij is de cgbp het overigens zobiezo niet vanwege de belasting op de schouders.

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

:fire: ZE HEBBEN MN FREAKIN SCHOENEN GEJAT :fuu: roidraaaage :mad:

:roflol:

Nette beentraining wel verder.

Heb een aparte arm dag waarvan maar 2 setjes biceps zijn en 3-4 oefeningen triceps

• #1.855
welke schoenen waren het dan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar] Maar dan blauwe stof :rolleyes:

Dat laatste wat je zegt is niet waar, een lange bicep kop geeft juist meer potentieel tot het opbouwen voor massa op de armen. Als je korte armen hebt en een lange bicep kop (dus korte aanhechtingen) dan lijken je biceps sneller groot. Als je wel een lange bicep kop hebt voor je arm maar je arm is toch nog niet goed ontwikkeld dat betekent dat je gewoon nog niet goed gegained hebt op je armen, ondanks een goed erfelijk potentieel.

Volgens mij haal je het snel-buffe-armen-hebben en maximaal-eindresultaat door elkaar.

Heb een aparte arm dag waarvan maar 2 setjes biceps zijn en 3-4 oefeningen triceps

Oke :) Eigenlijk wel logisch ook, triceps is veeeuuuuul groter.

Ben helemaal total loss na mn squats, had me bijna verslapen voor het avondeten en ben daarna weer mn bed in gekropen :o

oooh dan... het waren toch lelijke schoenen. dat ze die uberhaupt wilden jatten :roflol: hadden ze syndroom van down ofzo

:jk: bro. dat is wel nasty. gewoon aangifte doen en zelf natuurlijk even researchen :) en elke mong**l met dezelfde schoenen aan gewoon neer slaan en zn schoenen jatten :)

Volgens mij haal je het snel-buffe-armen-hebben en maximaal-eindresultaat door elkaar.

Denk je dan dat mensen met lange spieren na x jaar trainen opeens in een stroomversnelling raken en dan pas opeens de kortespiermannen inhalen en dik beaten :p Al is het wel zo dat je met korte biceps die redelijk goed ontwikkeld zijn nogal puntig ogen wat wel bruut is natuurlijk, maar toch heb je met lange spieren in alle fasen voordeel imo (gewoon massiever lijk je dan, ik vind dat mooier).

Ben hier wel benieuwd naar kun je dit ook hard maken met onderzoeken?
Voor mij is de cgbp het overigens zobiezo niet vanwege de belasting op de schouders.

Ik ben meestal niet zo iemand die overal onderzoeken vandaan tovert, maar beetje logica: cgbp is voornamelijk triceps drukken, kan geen oefening opnoemen met volledige ROM die je hele triceps traint waar je meer gewicht bij gebruikt.

Ik ben meestal niet zo iemand die overal onderzoeken vandaan tovert, maar beetje logica: cgbp is voornamelijk triceps drukken, kan geen oefening opnoemen met volledige ROM die je hele triceps traint waar je meer gewicht bij gebruikt.

Gewicht zegt neem ik aan niks toch ?

Als ik pulldown doe, goeie techniek. Dan gaan ze kapot kan ik van cbbp niet zeggen.

Niet dat spierpijn, of het gevoel bij een oefening wat zegt, denk ik ? Wat zegt nou eigenlijk wel wat, wat in verband staat met de groei van een spier ? :D

Laatst bewerkt:
groei voel je niet direct he

Terug
Naar boven