XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Als je een blik soep uit de kast pakt en een half uur nonstop gaat curlen ga je ook kapot. Denk je dat je daar grote bicepsen van krijgt?

groei voel je niet direct he

Nee tuurlijk, maar als jij iets 2 maanden lang iets goed of fout doet. Dan ga je dat wel terug zien in de groei, dat is wat ik ermee bedoel.

Kan jij iets voelen, om te zeggen ja als ik zo doorga ben ik aan het groeien.

ik snap je punt niet, je wilt toch niet beweren dat je meer massa aan zet met pushdowns dan met cgbp?

ik snap je punt niet, je wilt toch niet beweren dat je meer massa aan zet met pushdowns dan met cgbp?

Nee dat klopt, ik wil niet beweren dat je meer massa aan zet met pushdowns dan met cgbp?

Maar wat ik me wel afvroeg. Is er een maatstaf zoals, spierpijn, moeite, pijn, pomp. Of wat dan ook.

Wat aangeeft ja je bent goed bezig op lange termijn. Bijv, je voelt nu dat je enorme pomp hebt en als je dat 2 maanden lang doet je beter vooruit gaat als je dat niet voelt.

Maar volgens mij is die er niet, nevermind :D

nee idd, dat heb ik me ook weleens afgevraagd.
maar heb bij mezelf gemerkt dat sinds ik zwaar oh en cgbp ben gaan doen me triceps ineens groeiden als de mother****er

geen grap

• Like
Waarderingen: X.
nee idd, dat heb ik me ook weleens afgevraagd.
maar heb bij mezelf gemerkt dat sinds ik zwaar oh en cgbp ben gaan doen me triceps ineens groeiden als de mother****er

geen grap

Kan het nu nog niet allemaal goed beoordelen.
Omdat ik nog steeds te kort train, niet serieus genoeg en nog steeds een ecto ben met kippe kracht

OT, Jammer van die schoen :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.867
Sinds ik ben gestopt met water drinken ben ik 15 kg afgevallen :cool:

Sinds ik water drink maak ik de gains van mn leven :D

oooh dan... het waren toch lelijke schoenen. dat ze die uberhaupt wilden jatten :roflol: hadden ze syndroom van down ofzo

:jk: bro. dat is wel nasty. gewoon aangifte doen en zelf natuurlijk even researchen :) en elke mong**l met dezelfde schoenen aan gewoon neer slaan en zn schoenen jatten :)

Jonguh :fuu:

Denk je dan dat mensen met lange spieren na x jaar trainen opeens in een stroomversnelling raken en dan pas opeens de kortespiermannen inhalen en dik beaten :p Al is het wel zo dat je met korte biceps die redelijk goed ontwikkeld zijn nogal puntig ogen wat wel bruut is natuurlijk, maar toch heb je met lange spieren in alle fasen voordeel imo (gewoon massiever lijk je dan, ik vind dat mooier).

Ja, als je bicep een beetje piekt (korte aanhechtingen i guess) ziet ie er sneller groot uit terwijl ie dan in de breedte waarschijnlijk nog wat mist (even ter vergelijking). Man, wat een fage zin.

Kan het nu nog niet allemaal goed beoordelen.
Omdat ik nog steeds te kort train, niet serieus genoeg en nog steeds een ecto ben met kippe kracht

OT, Jammer van die schoen :mad:

Tsja, ik vind die overhead extensions gewoon gruwelijk om te doen. En die dips zijn ook koning. Ik ga even kijken hoe het werkt, dont fix it if it aint broken :)

Vanaf nu ga ik ook serieuzer mijn progressie bijhouden. Dat wil zeggen dat ik elke training een stapje verder ga, al is het maar 1kg meer of 1 rep extra. Vooral voor borst/schouders/armen doe ik maar wat.

• #1.868
Volgens deze site: http://www.weightrainer.net/maximum_bodypred.html zijn dit mn maxima zonder AAS en als ik goeie genen heb:

Height: 74 in Wrist: 6.8 in
Ankle: 8.7 in

The estimated maximum muscular measurements (@ ~8%-10% bodyfat) are:

Chest: 49.3 in/125.2 cm Biceps: 18 in/45.7 cm
Forearms: 14.2 in/36.1 cm Neck: 17.7 in/45 cm
Thighs: 27 in/68.6 cm Calves: 17.8 in/45.2 cm

Primaaaa :P

Laatst bewerkt:

Nu denk ik zelf eigenlijk wel dat zware full rom cable pushdowns (dus niet die shit waar je ellebogen locked) keurige massabouwers zijn.
Als je kijkt naar puur de beweging zou ik niet zozeer concluderen dat de rom in een cgbp veel groter is, bij een pushdown draait de onderarm maximaal uit, alleen is de draaiing van de bovenarm (waar de triceps ook een functie hebben) bij cgbp groter. Maar aan de andere kant is de belasting op de tricep onderaan in de cgbp waarschijnlijk laag, vanuit die positie pak je hem meer uit borst/schouders. Natuurlijk zal ik wel dingen over het hoofd zien in deze redenering, maar het lijkt me wel een beetje alsof je de pushdown e.d. onderwaardeerd.

• #1.870
Gewoon maximaal knallen op meerdere oefeningen. Moet wel heel gek lopen als ik dan geen massa bouw :D

BF is nu 19% trouwens. Gewicht weet ik niet, ik merk niet echt krachtverlies in ieder geval.

Heb spierpijn in mn calves :o Didnt see that one coming.

Gewoon maximaal knallen op meerdere oefeningen. Moet wel heel gek lopen als ik dan geen massa bouw
:D
BF is nu 19% trouwens. Gewicht weet ik niet, ik merk niet echt krachtverlies in ieder geval.

Heb spierpijn in mn calves :o Didnt see that one coming.

is niet helemaal waar.

• #1.872
Vertel.

naja als je sommige oefeningen niet in je schema heb gaat het extreem lang duren voordat je massa opbouwt
loopt iemand in mijn sportschool die traint al 3 jaar 5 dagen in de week maar je zou niet zeggen dat hij traint

naja als je sommige oefeningen niet in je schema heb gaat het extreem lang duren voordat je massa opbouwt
loopt iemand in mijn sportschool die traint al 3 jaar 5 dagen in de week maar je zou niet zeggen dat hij traint

Kan ook door zijn voeding komen?

(Spreek uit ervaring :) )

onder andere voeding ja

Nu denk ik zelf eigenlijk wel dat zware full rom cable pushdowns (dus niet die shit waar je ellebogen locked) keurige massabouwers zijn.
Als je kijkt naar puur de beweging zou ik niet zozeer concluderen dat de rom in een cgbp veel groter is, bij een pushdown draait de onderarm maximaal uit, alleen is de draaiing van de bovenarm (waar de triceps ook een functie hebben) bij cgbp groter. Maar aan de andere kant is de belasting op de tricep onderaan in de cgbp waarschijnlijk laag, vanuit die positie pak je hem meer uit borst/schouders. Natuurlijk zal ik wel dingen over het hoofd zien in deze redenering, maar het lijkt me wel een beetje alsof je de pushdown e.d. onderwaardeerd.

De grap van een close grip bench press is juist dat je de borst uitsluit omdat er geen horizontale beweging plaatsvind van je armen (als je de juiste greep hanteert tenminste). Schouderbelasting weet ik niet.
Iig zul je de triceps hard genoeg belasten en volgens mij ook tijdens (bijna?) de hele bewegingsbaan. Imo is cgpb een van de of de beste oefening voor de triceps. Rechtop dippen is ook erg goed.

:roflol:

Wat is dit nou weer voor een belachelijke post?! Echt geen enkele post van jou voegt iets toe, er komt alleen maar onzin uit...:banme:

De jongen waar jij het over hebt heeft wssn geen goed voeddingsschema of een slecht trainingsschema... Dat is appels met peren vergelijken:exactly:
Als je hier al zo lang actief lid bent als McMetronome moet je toch wel enige kennis van zaken hebben. Je doet nu net alsof hij een beginner is die niet weet welke oefeningen hij moet doen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
daar is meneer perfecthshape weer met ze ectolichaam en gezeik
straks val je nog uitelkaar

daar is meneer perfecthshape weer met ze ectolichaam en gezeik
straks val je nog uitelkaar

Als het jou niet aanstaat is het gelijk weer gezeik? Kijk al je posts na en kijk wat het toevoegt... Je slaat (vaak) complete onzin uit...:rolleyes:

Beter een ecto lichaam dan ecto-hersens:o

Anders post je nog een keer dat belachelijke trainingsschema van je?!
Of open je een log en close je die weer na 2 dagen zoals vorige week?!

@ McMetronome, sorry voor de offtopic!

Heb niet alles gelezen maar ben je nu aan het cutten?! Dacht het op te maken uit je posts omdat je nu bf 19% heb en je statts 22%:p

Als het jou niet aanstaat is het gelijk weer gezeik? Kijk al je posts na en kijk wat het toevoegt... Je slaat (vaak) complete onzin uit...:rolleyes:

Beter een ecto lichaam dan ecto-hersens:o

Anders post je nog een keer dat belachelijke trainingsschema van je?!
Of open je een log en close je die weer na 2 dagen zoals vorige week?!

@ McMetronome, sorry voor de offtopic!

Heb niet alles gelezen maar ben je nu aan het cutten?! Dacht het op te maken uit je posts omdat je nu bf 19% heb en je statts 22%:p

geen tijd voor log

dat was niet mijn trainingsschema vroeg alleen jullie mening.. heb dat schema nooit gebruikt

ecto-hersens? je kan niet eens spellen dus daar ga ik niet op in :roflol:

Terug
Naar boven