Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik snap je punt niet, je wilt toch niet beweren dat je meer massa aan zet met pushdowns dan met cgbp?

nee idd, dat heb ik me ook weleens afgevraagd.
maar heb bij mezelf gemerkt dat sinds ik zwaar oh en cgbp ben gaan doen me triceps ineens groeiden als de mother****er
geen grap

Sinds ik ben gestopt met water drinken ben ik 15 kg afgevallen![]()

oooh dan... het waren toch lelijke schoenen. dat ze die uberhaupt wilden jattenhadden ze syndroom van down ofzo
bro. dat is wel nasty. gewoon aangifte doen en zelf natuurlijk even researchen
en elke mong**l met dezelfde schoenen aan gewoon neer slaan en zn schoenen jatten
![]()

Denk je dan dat mensen met lange spieren na x jaar trainen opeens in een stroomversnelling raken en dan pas opeens de kortespiermannen inhalen en dik beatenAl is het wel zo dat je met korte biceps die redelijk goed ontwikkeld zijn nogal puntig ogen wat wel bruut is natuurlijk, maar toch heb je met lange spieren in alle fasen voordeel imo (gewoon massiever lijk je dan, ik vind dat mooier).
Kan het nu nog niet allemaal goed beoordelen.
Omdat ik nog steeds te kort train, niet serieus genoeg en nog steeds een ecto ben met kippe kracht
OT, Jammer van die schoen![]()

ik snap je punt niet, je wilt toch niet beweren dat je meer massa aan zet met pushdowns dan met cgbp?
Gewoon maximaal knallen op meerdere oefeningen. Moet wel heel gek lopen als ik dan geen massa bouw
BF is nu 19% trouwens. Gewicht weet ik niet, ik merk niet echt krachtverlies in ieder geval.
Heb spierpijn in mn calvesDidnt see that one coming.
naja als je sommige oefeningen niet in je schema heb gaat het extreem lang duren voordat je massa opbouwt
loopt iemand in mijn sportschool die traint al 3 jaar 5 dagen in de week maar je zou niet zeggen dat hij traint
)Nu denk ik zelf eigenlijk wel dat zware full rom cable pushdowns (dus niet die shit waar je ellebogen locked) keurige massabouwers zijn.
Als je kijkt naar puur de beweging zou ik niet zozeer concluderen dat de rom in een cgbp veel groter is, bij een pushdown draait de onderarm maximaal uit, alleen is de draaiing van de bovenarm (waar de triceps ook een functie hebben) bij cgbp groter. Maar aan de andere kant is de belasting op de tricep onderaan in de cgbp waarschijnlijk laag, vanuit die positie pak je hem meer uit borst/schouders. Natuurlijk zal ik wel dingen over het hoofd zien in deze redenering, maar het lijkt me wel een beetje alsof je de pushdown e.d. onderwaardeerd.
naja als je sommige oefeningen niet in je schema heb gaat het extreem lang duren voordat je massa opbouwt
loopt iemand in mijn sportschool die traint al 3 jaar 5 dagen in de week maar je zou niet zeggen dat hij traint

daar is meneer perfecthshape weer met ze ectolichaam en gezeik
straks val je nog uitelkaar

Als het jou niet aanstaat is het gelijk weer gezeik? Kijk al je posts na en kijk wat het toevoegt... Je slaat (vaak) complete onzin uit...
Beter een ecto lichaam dan ecto-hersens
Anders post je nog een keer dat belachelijke trainingsschema van je?!
Of open je een log en close je die weer na 2 dagen zoals vorige week?!
@ McMetronome, sorry voor de offtopic!
Heb niet alles gelezen maar ben je nu aan het cutten?! Dacht het op te maken uit je posts omdat je nu bf 19% heb en je statts 22%![]()