MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

borst training niet echt goed mijn mening

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.902
Met deze feedback kan ik niet zo veel... En je hoort nooit mensen zeuren dat er geen declinewerk bij zit :rolleyes:

Weinig setjes op de BP? Ook reps vallen precies wat tegen?

Incline hoort er inderdaad altijd wel bij denk ik, bovenkant zit er nu niet echt in.

En decline, waarom decline? Fly's pakken "onderkant" borst toch al?

Zal ook beginnen met minder gewicht en dan hoger gaan
jij doet precies andersom

Incline ipv peck deck imo. En eerst incline dan fly's.

Laatst bewerkt:
Zal ook beginnen met minder gewicht en dan hoger gaan
jij doet precies andersom

Wat lul jij nou stom.

Hij doet gewoon setjes van 5 of 8 reps, dat is perfect. Wat wil je anders er 15 gaan doen ofzo ?

@Mc, decline werk is iets meer nadruk op onderkant borst. Al kan je dat ook niet echt zo noemen, aangezien je borstspier van onder tot boven loopt. Alleen met incline kan je 'echt' focussen op bovenkant borst.

Als je gewoon bp doet train je heel de borst spier, dus onder en boven.
Al zal je met incline bp, meer de nadruk leggen op bovenkant borst.

Iig incline werk zal denk meer helpen, om bovenkant sterk te krijgen. Dan decline onderkant, dat is gewoon knallen op dumbbellpress en bench dan komt het wel goed.

Vandaar dat je weinig mensen hoort over decline werk ;)

incline ipv peck deck imo. En eerst incline dan fly's.

+1

Laatst bewerkt:
Wat lul jij nou stom.

Hoe doet gewoon setjes van 5 of 8 reps, dat is perfect. Wat wil je anders er 15 gaan doen ofzo ?

@Mc, decline werk is iets meer nadruk op onderkant borst. Al kan je dat ook niet echt zo noemen, aangezien je borstspier van onder tot boven loopt. Alleen met incline kan je 'echt' focussen op bovenkant borst.

Als je gewoon bp doet train je heel de borst spier, dus onder en boven.
Al zal je met incline bp, meer de nadruk leggen op bovenkant borst.

Iig incline werk zal denk meer helpen, om bovenkant sterk te krijgen. Dan decline onderkant, dat is gewoon hard dumbbellpress en bench dan komt het wel goed.

Volgens mij snap je me niet?

hij begint gelijk zwaar in gewicht hij doet bijv

5x80
5x70
5x60

je kan het beter andersom doen

leer potverdomme is lezen vriend

Volgens mij snap je me niet?

hij begint gelijk zwaar in gewicht hij doet bijv

5x80
5x70
5x60

je kan het beter andersom doen

leer potverdomme is lezen vriend

Uuh, hij doet 3x een setje met 50kg. En hoezo kan je het nou weer beter andersom doen, als hij dat prettig vind en deze piramide set up voor hem werkt.

Ga je hem ook vertellen dat hij er 10 moet doen, ipv van 8 ?

Lees het nog is

Hee hee jongens, kom op nou, geen ruzie maken. Jullie zijn 18 en 19, gedraag je ernaar? :)

OT: Ik zou ook precies opbouwen ipv afbouwen. Waarom? Omdat ongeveer iedereen die ik ken dat doet. Moet Mc het daarom ook doen? Nee, hij doet wat hij denkt dat het beste is voor zijn lichaam. Simpel.

Nou, welterusten iedereen!

*hup hup, naar jullie bedje!*

Hee hee jongens, kom op nou, geen ruzie maken. Jullie zijn 18 en 19, gedraag je ernaar? :)

OT: Ik zou ook precies opbouwen ipv afbouwen. Waarom? Omdat ongeveer iedereen die ik ken dat doet. Moet Mc het daarom ook doen? Nee, hij doet wat hij denkt dat het beste is voor zijn lichaam. Simpel.

ik doe het ook omdat iedereen het doet

Dus, dan mag een kleine discussie niet ?

Jullie zeggen allebei ja je kan het beter doen, ik doe het ook zo. Maar waarom is de vraag ?

Zelfde als hij dalijk wendler gaat doen, dan komen jullie even vertellen ja je moet geen 5 reps doen. Gewoon 8.

Als hij 10 of 20 reps, kan je vragen van wat ben je aan het doen. Maar meest logisch is dan een pomp. Als hij het zelf zo lekker vind trainen, is de manier waarop hij het doet nog niet slecht. Hoogstens de oefeningen die hij kiest, die zou ik niet aanraden of niet in die volgorde iig.

ik ga naar bed dennis

Dus, dan mag een kleine discussie niet ?

Jullie zeggen allebei ja je kan het beter doen, ik doe het ook zo. Maar waarom is de vraag ?

Zelfde als hij dalijk wendler gaat doen, dan komen jullie even vertellen ja je moet geen 5 reps doen. Gewoon 8.

Als hij 10 of 20 reps, kan je vragen van wat ben je aan het doen. Maar meest logisch is dan een pomp. Als hij het zelf zo lekker vind trainen, is de manier waarop hij het doet nog niet slecht. Hoogstens de oefeningen die hij kiest, die zou ik niet aanraden of niet in die volgorde iig.

Een kleine discussie mag, maar dit noem ik geen discussie.

Waarom beter opbouwen? Geen idee, maar ik ben ervan overtuigd dat het antwoord wel ergens hier op dit forum te vinden is.

Terug
Naar boven