Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou als het 'gek lijken' van failen al een probleem was had je al de verkeerde insteek.
Het draait puur om de spieren bro, puur om de spieren.

Failen is niet chill, maar je hebt wel 't gevoel alles er uit gehaald te hebben en 't is ook goed voor je spieren. So why not? Zeker als je alleen bent in 't krachtgedeelte hier![]()

Ga ik naar die site, eerste wat ik zie is een mollige meid op een knalroze swissball
Ik weet t niet, ik lees veel over kinderfeestjes, vut-ness voor bejaarden (LOL) en dat soort dingen maar ze hebben helemaal geen foto's van hun gear staan op de site. Tot hoezwaar gaan de DBs en hebben ze plek om te squatten/deadliften?

Bah. Ze zijn onze keuken aan het verbouwen. Ben ik eindelijk thuis kan ik nog steeds geen kip koken.
Morgenochtend effe kijken of ik iets van fullbody kan doen en maandag 6:15 begint mn noviciaat![]()

Ah, dat ziet er goed uit man! Keep it going!!Ruzie?
Weeg nu 85.5 sochtends op de lege maag na toiletbezoek. BF% tussen de 18 en de 19 dus voor het gemak even 18.5. Ben 3,5kg vet kwijt.
Tot nu toe vind ik mn cut erg goed gaan. Ik hoop dat komende week niet teveel roet in het eten gooit.
Begin cut: 88kg@22% (68,64 VVM, 19,36kg fat)
Nu: 85,5kg@18,5% (69,68 VVM, 15,82kg fat)