MuscleMeat

Peptides log: cjc1295 (Mod GRF 1-29) + ghrp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Interessant om te volgen ! Ben benieuwd naar je IGF waarden over 2 weken...

Jay ff een vraagje, gezien je doelstelling is om je IGF waardes hoog te krijgen/houden,
waarom niet igf-1 des erbij toevoegen.
Dat betekent wel dat je je inname icm cjc en grhp hierop moet afstemmen.

• Topic Starter Topic Starter
Jay ff een vraagje, gezien je doelstelling is om je IGF waardes hoog te krijgen/houden,
waarom niet igf-1 des erbij toevoegen.
Dat betekent wel dat je je inname icm cjc en grhp hierop moet afstemmen.

ai je bent me voor! ik heb gister namelijk 5x 1mg igf-1 des besteld :D

igf zal ik 10 minuten na de peptides zetten

Hoeveel?

Vind dit goed log, interessant

ai je bent me voor! ik heb gister namelijk 5x 1mg igf-1 des besteld :D

igf zal ik 10 minuten na de peptides zetten

Hehe we zitten op dezelfde golffrequentie:D
Zat namelijk ook naar de Igf-1 des te kijken.
En vertel mij eens wat ace-031 is.
En nog terugkomend op de Igf, waarom zet je deze gelijk na je grhp. Is het niet beter om dit op dagen te doen wanneer je de grhp niet zet?

En nog terugkomend op de Igf, waarom zet je deze gelijk na je grhp. Is het niet beter om dit op dagen te doen wanneer je de grhp niet zet?

Als je het na je peptides zet hou je je lichaam voor de gek dat je het zelf aanmaakt in plaats van exogeen toedient. Zelfde geldt voor als je je groeihormoon na je peptides zet.

Ace-031 is een peptide die vvm verhoogt en je vet% verlaagt, maar veel meer dan dat weet ik er nog niet van.

Als je het na je peptides zet hou je je lichaam voor de gek dat je het zelf aanmaakt in plaats van exogeen toedient. Zelfde geldt voor als je je groeihormoon na je peptides zet.

Ace-031 is een peptide die vvm verhoogt en je vet% verlaagt, maar veel meer dan dat weet ik er nog niet van.

Bij IGF en GH gebruik wel. Maar laten die peptides GH niet vrij is meerdere pulsen per dag?

Bij IGF en GH gebruik wel. Maar laten die peptides GH niet vrij is meerdere pulsen per dag?

Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, dus ik weet niet zeker of ik hem nu goed zal beantwoorden. :P

Ongeveer 10 minuten nadat je ghrh+ghrp zet krijg je een groeihormoon pulse. Als je hier dus exogeen bijzet hou je je lichaam voor de gek dat deze zelf alles aanmaakt. Dit werkt niet op zo;n manier dat je 10iu kan zetten, maar 2iu is goed te doen.

Na de injectie zijn deze peptides uitgewerkt en zullen niet meerdere pulsen per dag geven tenzij je ze steeds injecteerd (wel 3 uur tussen injecties laten).

Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, dus ik weet niet zeker of ik hem nu goed zal beantwoorden. :P

Ongeveer 10 minuten nadat je ghrh+ghrp zet krijg je een groeihormoon pulse. Als je hier dus exogeen bijzet hou je je lichaam voor de gek dat deze zelf alles aanmaakt. Dit werkt niet op zo;n manier dat je 10iu kan zetten, maar 2iu is goed te doen.

Na de injectie zijn deze peptides uitgewerkt en zullen niet meerdere pulsen per dag geven tenzij je ze steeds injecteerd (wel 3 uur tussen injecties laten).

Ah ok, dus het zijn geen langwerkende peptiden? Dus één puls na de injectie. Dan werkt t idd als je GH erbij zet en dan nog is IGF. Maar je mag niet vergeten dat t meer is dan je lichaam natuurlijk aanmaakt. Zo makkelijk trick je je lichaam niet.

Ah ok, dus het zijn geen langwerkende peptiden? Dus één puls na de injectie. Dan werkt t idd als je GH erbij zet en dan nog is IGF. Maar je mag niet vergeten dat t meer is dan je lichaam natuurlijk aanmaakt. Zo makkelijk trick je je lichaam niet.

Idd, vandaar dat de meesten niet meer dan 2iu gh erbij zetten. De vraag is wel of 100mcg igf1 des niet te veel gaat zijn.

Ik denk dat ik het gewoon voor of na de training ga zetten zonder peptides, zoals de meesten het doen. Ik las dat als je teveel dingetjes tegelijk neemt dat het voor dezelfde receptoren gaat strijden.

Ik denk dat ik het zo ga doen als ik savonds train:
17:40 - 100mcg modgrf129 + 200mcg ipamorelin
17:50 - 40 gram whey
18:00 - 5iu humalog + 50 gram maltodextrine + 40 gram whey
18:30 - trainen (tijdens training 50 gram dextrose + 40 gram whey)
21:00 - klaar en naar huis
21:30 - 100mcg igf1 des verdeelt over spiergroepen
21:30 - 150 gram rijst met 200 gram kip
22:40 - 100mcg modgrf129 + 200mcg ipamorelin
23:00 - 500 gram kwark + 50 gram olijf/lijnzaadolie + 40 gram whey

Op deze manier kan ik ghrh+ghrp en igf1 rond de training zetten en savonds voor het slapen gaan weer ghrh+ghrp zetten. Ook is dit makkelijker te combineren met de humalog aangezien ik continue carbs neem daarna.

Je hebt niet LR3?

Als ik het goed begrijp bij igf1 die gaat toch vastzitten aan bindingsproteinen?

Je hebt niet LR3?

Als ik het goed begrijp bij igf1 die gaat toch vastzitten aan bindingsproteinen?

Ik kan wel lr3 krijgen, maar men is lovender over des. Ik moet alleen de sweet spot voor mij vinden. Het is namelijk heel dose dependant in de zin dat de een hard gaat op 50mcg en de ander pas op 150mcg

Ik denk dat ik het gewoon voor of na de training ga zetten zonder peptides, zoals de meesten het doen. Ik las dat als je teveel dingetjes tegelijk neemt dat het voor dezelfde receptoren gaat strijden.

Ik denk dat ik het zo ga doen als ik savonds train:
17:40 - 100mcg modgrf129 + 200mcg ipamorelin
17:50 - 40 gram whey
18:00 - 5iu humalog + 50 gram maltodextrine + 40 gram whey
18:30 - trainen (tijdens training 50 gram dextrose + 40 gram whey)
21:00 - klaar en naar huis
21:30 - 100mcg igf1 des verdeelt over spiergroepen
21:30 - 150 gram rijst met 200 gram kip
22:40 - 100mcg modgrf129 + 200mcg ipamorelin
23:00 - 500 gram kwark + 50 gram olijf/lijnzaadolie + 40 gram whey

Op deze manier kan ik ghrh+ghrp en igf1 rond de training zetten en savonds voor het slapen gaan weer ghrh+ghrp zetten. Ook is dit makkelijker te combineren met de humalog aangezien ik continue carbs neem daarna.

word je daar niet horendol van, van zo'n stipt uitgewerkt peptidenplannetje? relaxt na de training in de zetel liggen zit er precies niet meer in:D

word je daar niet horendol van, van zo'n stipt uitgewerkt peptidenplannetje? relaxt na de training in de zetel liggen zit er precies niet meer in:D

Haha tja, het is voor een goed doel :D
Na de training zet ik die igf1 des en dan ga ik lekker chillen met een bak rijst+kip dus het is best te doen hoor. Ik moet alleen uitkijken met hypo's aangezien het combineren van slin en igf1 een beetje link is.

Maar dan kan igf1 toch laag gedoseerd worden als je combineer met slin?

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jul 2011 om 18:35 ----------

Echter omdat IGF-1 langer actief is kan de dosering van IGF-1 omlaag.

Maar dan kan igf1 toch laag gedoseerd worden als je combineer met slin?

---------- Post toegevoegd Sat 9 Jul 2011 om 18:35 ----------

Echter omdat IGF-1 langer actief is kan de dosering van IGF-1 omlaag.

Dat wist ik niet, ik zal me wat meer in de combinatie verdiepen voor ik het ga doen.

Ik dacht een myostatin-remmer..

ACE-031 is een experimenteel therapeutisch eiwit ontworpen om spieren op te bouwen en kracht te verhogen door het blokkeren van eiwitten die de spiergroei remt. In het onderzoek, ACE-031 werd over het algemeen goed verdragen met snelle en blijvende effecten op de spieren, botten en vet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven