- Waardering
- 5.468
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cutten? gast kijk zijn benchpress 40kg, zijn polsdikte heeft mijn lul dikte als hij door cut zit hij straks op 20kg bench
Because i dont give a F.Gewoon. Wel dikke respect dat je deze info met ons deelt @ThuggishRuggish

Als jij af en toe tamzak schreeuwt moet het Goed komen

IK BEN DE BESTE MOTIVATORRRAls jij af en toe tamzak schreeuwt moet het Goed komen![]()
Yup

Because i dont give a F.
Straat trekken op niets dat weet ik zelf ook wel. Maar het boeit mij niet zoveel. Bedankt voor de positiviteit![]()

Ja kan je zien waar die geëindigd is, fucking kameel
1. Omdat ik dit leuk vind om te doen. Net zoals hardlopen en fietsen.Hallo, ik heb net even doorgescrollt maar heb eigenlijk nog geen idee van
1. Waarom je krachttraining doet
2. Waarvoor je het doet
3. Wat je wil bereiken
3b. Wat je wil bereiken met dit log
3c. Zou een schema daarbij niet juist kunnen helpen
4. Hoe je naar voeding kijkt
Ik wens je in ieder geval succes
.
. Maar daar stop ik ook eerst mee. En snoepen is/was ook wel een issue. Ja kan je zien waar die geëindigd is, fucking kameel
Ik denk dat ik toen naar voeding op zoek was. Zodoende hier terrecht gekomen.@ThuggishRuggish hoe kom je eigenlijk op t forum terecht?
. Volgens mij was dat ikke? Ofzo. Maar toen ging het weer mis.Ik denk dat ik toen naar voeding op zoek was. Zodoende hier terrecht gekomen.
Ik had eerst een ander account maar weet bij god niet meer hoe die heet. Toen heeft een lid met een kabouter als avater mij een beetje geholpen. Toen ben ik tot 82kg gecut kwam ik van 100 af. Volgens mij was dat ikke? Ofzo. Maar toen ging het weer mis.
Dankjewel
. Het is wel de bedoeling dat ik gedurende het proces progressie ga boeken hoor. Niet dat ik maar wat aankloot zoals ik de afgelopen jaren heb gedaan.