ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Hahahaha ik kom niet meer bij.oh die kabouter die je tegen je kaak aan swaffelde paar keer destijds om je wakker te schudden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahaha ik kom niet meer bij.oh die kabouter die je tegen je kaak aan swaffelde paar keer destijds om je wakker te schudden?
Wel de beste drijfveer die er is imo1. Omdat ik dit leuk vind om te doen. Net zoals hardlopen en fietsen.
Ja dat wel alleen qwa progressie is leuk vinden niet echt top
. Maar zonder plezier hou je het ook niet lang vol.Gains gaan er wel komen. Op conditioneel vlak meer dan met kracht. Maar goed we zullen zien
.
Jij bent toch de laatste maanden al serieus aan het gainen?Gains gaan er wel komen. Op conditioneel vlak meer dan met kracht. Maar goed we zullen zien.
En anders heeft neef @Big Chungus nog een adresje![]()
FixedJij bent toch de laatste jaren al serieus aan het gainen?
Klopt was een geintje. Dat is ook totaal mijn doel niet. Niet dat ik ineens fucking buff zou worden met AAS. Maar zo dedicated ben ik niet met krachtsport
.Je bent wel een toegewijd forumlid. Dus dat compenseert.Klopt was een geintje. Dat is ook totaal mijn doel niet. Niet dat ik ineens fucking buff zou worden met AAS. Maar zo dedicated ben ik niet met krachtsport.
Dat welJe bent wel een toegewijd forumlid. Dus dat compenseert.
. Of iedereen daar blij mee is weet ik niet 
Daarom ga ik nooit meer off
Hgh bukkake!
Hoe ik daar aan kom snap ik ook niet.
Inderdaad genoeg dealers hier

Marvin snoep dealer IP drank

Werk nu al met de post ook.