- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
@ThuggishRuggish gaat volgend jaar gewoon knallen op die halve triatlon. 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ga het hopen@ThuggishRuggish gaat volgend jaar gewoon knallen op die halve triatlon.![]()

Als je het hardlopen gaat oppakken helpt het enorm als je niet teveel weegt. Dat zal je zelf ook wel weten.Dankjewel. Het is wel de bedoeling dat ik gedurende het proces progressie ga boeken hoor. Niet dat ik maar wat aankloot zoals ik de afgelopen jaren heb gedaan.
Klopt, dat is zeker waar.Zomaar weer een of andere richtlijn.
Toen ik de marathon liep was ik 82-85 kg en relatief zwaar, ook met mijn lengte. Veruit de zwaarste uit de hardloopgroep waar ik in liep.
Halve op 90+ gelopen volle kan ik niet. Bij 18 zak ik altijd door mijn knie heen.Zomaar weer een of andere richtlijn.
Toen ik de marathon liep was ik 82-85 kg en relatief zwaar, ook met mijn lengte. Veruit de zwaarste uit de hardloopgroep waar ik in liep.

Halve op 90+ gelopen volle kan ik niet. Bij 18 zak ik altijd door mijn knie heen.![]()
Nu een paar gelopen. Normaal loop ik 5vof 10 maar af en toe ben ik bubsie en loop ik door

Respect!Halve op 90+ gelopen volle kan ik niet. Bij 18 zak ik altijd door mijn knie heen.![]()
Lol, maar @Bubs weegt ongeveer de helft...Nu een paar gelopen. Normaal loop ik 5vof 10 maar af en toe ben ik bubsie en loop ik door![]()
.Ik overdrijf nooit @Chubs!Niet overdrijven hé! Vanochtend de volle 54,7Kg!
Ik wist trouwens niet dat je een log had @ThuggishRuggish, bij deze nog eentje die ik ga (proberen te) volgen.

Log nog maar net welkomNiet overdrijven hé! Vanochtend de volle 54,7Kg!
Ik wist trouwens niet dat je een log had @ThuggishRuggish, bij deze nog eentje die ik ga (proberen te) volgen.

.Ik volg jou al tijden #dbbcrushNoem je me nu dik?
![]()
Zag het net, en nu al 6pagina's.
Wordt moeilijk om te volgen hier.
Nee, ik overdreef (twee keer zelfs) en stak de draak met
Dat vond ik hilarisch in één zin zeggen vol en 54 komma 7 kilo's.
Maar ik gebruik niet.Geen idee of het al gezegd is maar trials en vials zou beter zijn
In voor drama

Exposed