AndroidHealthClinic

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Oke ligt dus aan mij 😆😆
Screenshot_20210901-125548_Chrome.jpg

• #1.402
Ja, maar in totaal wel een uur onderweg als je snel bent. Hoe lang denk jij er over te doen? Iets van 1:20? Dan zou je toch wel moeten denken aan een wekelijkse duurtraining van 2:00 ofzo? Op rustig tempo? Fietsen leent zich daar goed voor, voor je aërobe basis.
Zie ik nu nog geen noodzaak in om te doen. Iedereen die ook maar een beetje loopt of fiets zou dit zonder extra training ook wel halen.

Zie ik nu nog geen noodzaak in om te doen. Iedereen die ook maar een beetje loopt of fiets zou dit zonder extra training ook wel halen.
Dat is waar. Iedereen met een beetje sportieve ervaring kan dit finishen. Met jouw hardlooptijden kun je nog best hoog eindigen denk ik.

Zwemgegevens kloppen weer niet. 50meter geeft hij als 75 aan. 100 meter 50 seconden lmao nooit een keer.

Bad is 25 meter en zo is mijn horloge ook ingesteld. Iemand enig idee hoe dit kan.

Net wel een ooo moet dit zo momentje in de water. Het mag nog geen naam hebben maar af en toe zitten er een paar goeie slagen tussen. 😆
Ik heb een Apple Watch en daar moet je aangeven hoe lang het zwembad is als je binnen zwemt. Buiten gebruikt hij ook gps enzo.

• #1.405
Dat is waar. Iedereen met een beetje sportieve ervaring kan dit finishen. Met jouw hardlooptijden kun je nog best hoog eindigen denk ik.
Het is geen echt event he 😝. Doe hem solo voor de fun aangezien er niets in de buurt is 😁

• #1.406
Ja sowieso want PR. Begin of eind vorig jaar wou ik onder de 50mim lopen nu bijna in de 43min. Op het einde kwam er een bus aan en moest ik stoppen anders had ik hem desalniettemin ben ik zeer tevreden. 20min 5k alleen nog en dan ist helemaal mooi
Speciale techniek ontwikkelen om met zulke bussituaties te dealen?

• #1.409
Zou naar basic gaan lang verhaal kort geen basic

Screenshot_20210902-004254_Strong.jpg

Screenshot_20210902-004047_Strong.jpg

• #1.411
Ff snel wat beentjes gedaan

eerste 3 oefeningen back 2 back 1:30min rust 🔥. Vanmiddag zwemmen en fietsen richting Assen 🚴
Screenshot_20210902-091216_Strong.jpg

• #1.413
Echt vage blessu met mijn arm
Maar goed
Mooi brak trainen 😆

Als jullie plate loaded doen. Gebruik je volledig gewicht of gewicht van 1 kant aangezien je ze los van elkaar drukt 🤷‍♂️
Screenshot_20210903-111828_Strong.jpg
Screenshot_20210903-111837_Strong.jpg

• #1.420
Ff uurtje in de gym vertoeven.
Screenshot_20210906-155354_Strong.jpg

Screenshot_20210906-155404_Strong.jpg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven