ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie ik nu nog geen noodzaak in om te doen. Iedereen die ook maar een beetje loopt of fiets zou dit zonder extra training ook wel halen.Ja, maar in totaal wel een uur onderweg als je snel bent. Hoe lang denk jij er over te doen? Iets van 1:20? Dan zou je toch wel moeten denken aan een wekelijkse duurtraining van 2:00 ofzo? Op rustig tempo? Fietsen leent zich daar goed voor, voor je aërobe basis.
Dat is waar. Iedereen met een beetje sportieve ervaring kan dit finishen. Met jouw hardlooptijden kun je nog best hoog eindigen denk ik.Zie ik nu nog geen noodzaak in om te doen. Iedereen die ook maar een beetje loopt of fiets zou dit zonder extra training ook wel halen.
Ik heb een Apple Watch en daar moet je aangeven hoe lang het zwembad is als je binnen zwemt. Buiten gebruikt hij ook gps enzo.Zwemgegevens kloppen weer niet. 50meter geeft hij als 75 aan. 100 meter 50 seconden lmao nooit een keer.
Bad is 25 meter en zo is mijn horloge ook ingesteld. Iemand enig idee hoe dit kan.
Net wel een ooo moet dit zo momentje in de water. Het mag nog geen naam hebben maar af en toe zitten er een paar goeie slagen tussen. 😆
Het is geen echt event he 😝. Doe hem solo voor de fun aangezien er niets in de buurt is 😁Dat is waar. Iedereen met een beetje sportieve ervaring kan dit finishen. Met jouw hardlooptijden kun je nog best hoog eindigen denk ik.
Ik ben het probleem 🙈Ik heb een Apple Watch en daar moet je aangeven hoe lang het zwembad is als je binnen zwemt. Buiten gebruikt hij ook gps enzo.
Speciale techniek ontwikkelen om met zulke bussituaties te dealen?Ja sowieso want PR. Begin of eind vorig jaar wou ik onder de 50mim lopen nu bijna in de 43min. Op het einde kwam er een bus aan en moest ik stoppen anders had ik hem desalniettemin ben ik zeer tevreden. 20min 5k alleen nog en dan ist helemaal mooi
Ik vond de laatste ook wel mooi!Ik ben het probleem 🙈![]()
1 onervaren
2 wisselen van slag
3 uitvoering
En ga zo maar door 🤣🤣

Dat is inderdaad kort
.Hoe bedoel je?Gebruik je volledig gewicht of gewicht van 1 kant aangezien je ze los van elkaar drukt 🤷♂️
Chest press plate loaded. 30kg aan beide kanten. Is dat dan 60 of noteer je dan gewoon 30.
Wat jij handig vindt. Maakt niet echt uit toch.Chest press plate loaded. 30kg aan beide kanten. Is dat dan 60 of noteer je dan gewoon 30.
nja toch 30 of 40 of 50 kilo verschil voor op de gram