ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan natuurlijk allebei. Als het gewicht van de handels+het gedeelte van het apparaat dat je wegdrukt, er ook opstaat, wordt het nog ingewikkelder.Chest press plate loaded. 30kg aan beide kanten. Is dat dan 60 of noteer je dan gewoon 30.
Apparaat tel ik nooit mee ook niet bij de legpress dat is gratis gewicht 😆Kan natuurlijk allebei. Als het gewicht van de handels+het gedeelte van het apparaat dat je wegdrukt, er ook opstaat, wordt het nog ingewikkelder.
Ik ga een halve doen volgend jaarCollega van me heeft afgelopen weekend z'n eerste volledige triatlon gedaan in Duitsland, 10:52 uur. Kan jij ook wel joh.
Ja leuk joh zo'n sprint, halve wel mooie uitdaging en zou het zeker niet onderschattenIk ga een halve doen volgend jaar
1,9km zwemmen
90km fiets
21km hardlopen
Die sprit is gewoon voor de fun om al een beetje te oefenen. Een volledige gaat hem niet worden daarvoor moet je echt echt trainen 🤣🤣. Met een halve kom je met half werk nog wel weg 😋

Ja klopt maar ik heb nog een jaar dus dat komt wel goed. 💪💪Ja leuk joh zo'n sprint, halve wel mooie uitdaging en zou het zeker niet onderschatten![]()
Hier moet je toch wel serieus voor trainen wil je niet als een dweil van die fiets af komen.... 90km is best ver, laat staan als je daarna nog een halve marathon moet rennen. In totaal ben je toch zomaar 5-6 of misschien wel 7 uur bezig.Ik ga een halve doen volgend jaar
1,9km zwemmen
90km fiets
21km hardlopen
Die sprit is gewoon voor de fun om al een beetje te oefenen. Een volledige gaat hem niet worden daarvoor moet je echt echt trainen 🤣🤣. Met een halve kom je met half werk nog wel weg 😋
Ja je moet hier wel voor trainen natuurlijk maar verschil met een hele is toch wel aanzienlijk. 6/7 uut zou mooi zijn.Hier moet je toch wel serieus voor trainen wil je niet als een dweil van die fiets af komen.... 90km is best ver, laat staan als je daarna nog een halve marathon moet rennen. In totaal ben je toch zomaar 5-6 of misschien wel 7 uur bezig.
Een hele ironman is natuurlijk ook gewoon belachelijk. Er zijn mensen die jaren trainen voor een marathon, laat staan een ironman.Ja je moet hier wel voor trainen natuurlijk maar verschil met een hele is toch wel aanzienlijk. 6/7 uut zou mooi zijn.
Dankjewel B genoteerd
Fietsen en zwemmen worden sowieso een pr aangezien die nieuw zijn 😝. Alleen halve marathons heb ik gelopen.Uur zwemmen, bijna drie uur fietsen, anderhalf uur tot twee rennen.
je zit snel aan zes, neem aan dat je geen pr’s gaat neerzetten voor alle onderdelen apart.
Dat rennen is nog best ambitieus na het voorafgaande, als je zoiets kan uitlopen zonder wandelen ben je wel fit hoor!Uur zwemmen, bijna drie uur fietsen, anderhalf uur tot twee rennen.
je zit snel aan zes, neem aan dat je geen pr’s gaat neerzetten voor alle onderdelen apart.
Rennen gaat eerder tegen of over de 2 uur zijn dan anderhalf. Fietsen op een mooie asfalt afgesloten weg gaat ook wel stukken makkelijker en beter zijn dan nu op de openbare weg. Waar je elke keer moet stoppen tegenliggers etc. Dus dikke 30 gemiddeld moet haalbaar zijn. Alleen dat zwemmen is nog ff lastig dat zal het maken of kraken 🤣.Dat rennen is nog best ambitieus na het voorafgaande, als je zoiets kan uitlopen zonder wandelen ben je wel fit hoor!
Leuke uitdaging @ThuggishRuggish, ik volg het wel vanaf de bank in je log, succes!
Even serieus. Als je hem gewoon netjes finisht vind ik dat serieus knap. 6 uur zou ik echt heel netjes vinden. Maar 7 is echt geen schande.Fietsen en zwemmen worden sowieso een pr aangezien die nieuw zijn 😝. Alleen halve marathons heb ik gelopen.
Nee ik ga niet voor pr's 🙂