Fitness Seller

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
Even serieus. Als je hem gewoon netjes finisht vind ik dat serieus knap. 6 uur zou ik echt heel netjes vinden. Maar 7 is echt geen schande.

Vind het een toffe uitdaging en ook echt een flinke.
Tnxs. Ik de loop van volgend jaar wordt het wel duidelijk wat voor tijd ik eventueel kan gaan halen. Maar tijd is wel een bijzaak wil hem gewoon finishen. 🤞

Tnxs. Ik de loop van volgend jaar wordt het wel duidelijk wat voor tijd ik eventueel kan gaan halen. Maar tijd is wel een bijzaak wil hem gewoon finishen. 🤞
Ik denk dat dat een prima insteek is voor een eerste. De omstandigheden van de dag kunnen nog veel maken of breken.

• #1.444
En een beetje plezier hebben tijdens de trainingen er naartoe. Want je moet je uren wel maken.
Ja ik zal eens kijken voor een fiets ding in huis voor in de winter om wel mijn km's te pakken. Want anders verzaak ik weer. 😅

En heel misschien een andere fiets geen tijdrit of speciaal een triathlon fiets maar gewoon een leuke racefiets upgrade + bikefitting wat ook wel zijn voordelen heeft. Want ik blijf toch wel fietsen dat heb ik wel al door 🚴.

Ja ik zal eens kijken voor een fiets ding in huis voor in de winter om wel mijn km's te pakken. Want anders verzaak ik weer. 😅

En heel misschien een andere fiets geen tijdrit of speciaal een triathlon fiets maar gewoon een leuke racefiets upgrade + bikefitting wat ook wel zijn voordelen heeft. Want ik blijf toch wel fietsen dat heb ik wel al door 🚴.
Bikefit is de moeite. Jouw fiets is verder toch prima?

• #1.446
Bikefit is de moeite. Jouw fiets is verder toch prima?
Klopt fiets is nog redelijk wel 2e hands en ik heb hem bijna 2 jaar. Mocht ik zo blijven fietsen moet ik sowieso de boel vervangen. Dus in dat opzicht praat ik het voor mijzelf goed om misschien volgende jaar voor een andere te kijken. 😋

Klopt fiets is nog redelijk wel 2e hands en ik heb hem bijna 2 jaar. Mocht ik zo blijven fietsen moet ik sowieso de boel vervangen. Dus in dat opzicht praat ik het voor mijzelf goed om misschien volgende jaar voor een andere te kijken. 😋
Speeltjes zijn altijd leuk. Ik zou het pas doen nadat je een goede finish gehaald hebt. Weet je ook beter wat je wilt.

Uur zwemmen, bijna drie uur fietsen, anderhalf uur tot twee rennen.

je zit snel aan zes, neem aan dat je geen pr’s gaat neerzetten voor alle onderdelen apart.
Nou kan ik echt voor geen meter zwemmen, maar 1,9 km moet toch wel lukken in 40 minuten. 90 km fietsen moet op een goeie fiets binnen 3 uur goed te doen zijn. Als je 1 uur 40 over de halve marathon doet, kom je dan op 5 uur 20. Tussendoor de wissels en even op adem komen, zeg 5 en een half uur voor een getraind atleet.

• #1.450
Nou kan ik echt voor geen meter zwemmen, maar 1,9 km moet toch wel lukken in 40 minuten. 90 km fietsen moet op een goeie fiets binnen 3 uur goed te doen zijn. Als je 1 uur 40 over de halve marathon doet, kom je dan op 5 uur 20. Tussendoor de wissels en even op adem komen, zeg 5 en een half uur voor een getraind atleet.
Ga voor de lol binnenkort even zwemmen 😅

• #1.454
Eigen topic spam 2014 vs 21😆
cuttengaatgoed.jpg

Bijlagen

• cuttengaatgoed.jpg
    cuttengaatgoed.jpg
    95,1 KB · Weergaven: 33
Je photoshopskills werpen zijn vruchten af.

40 minuten is haalbaar, als je een beetje getraind bent en techniek hebt. En dat fietsen; natuurlijk kan dat, maar het is 90 km en je hebt dan al gezwommen. Zelfde geldt voor het lopen, dat ga je na alle inspanningen echt niet zomaar in 1.40 doen.

Alles apart is te doen, gecombineerd gaat de slijtage meespelen. 5:30 is volgens mij een gemiddelde tijd op een halve. Mooi als je dat redt de eerste keer.

• #1.460
Screenshot_20210914-155901_Strong.jpg

Morgen weer werken 🙃

• Like
Waarderingen: BB_
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven