- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelletjes zijn er van diverse merken. Ik kan je aanraden een aantal verschillende te proberen tijdens een training en kijken welke je weg krijgt en goed op je maag liggen. Naar aanloop van de triatlon (dagen ervoor) zou je kunnen laden met waxy maize of vitargo, maar gewoon pannenkoeken en pasta kan ook. Zelf deed ik het enkel bij dr marathon. Voor kortere afstanden heb ik niets nodig gehad, tot de 30 km kan je lichaam wel zonder extra carbs (tot 2 uur heb je denk ik niet echt wat nodig, als je langer bezig bent wel indien je op wedstrijden op gaat). Als je niet op je max. gaat en in je vetverbranding blijft heb je niet per se iets nodig. Voor de wedstrijd wit i.p.v. bruin brood en een reepje of banaantje. Een banaan voor onderweg op de fiets kan ook.Iemand die nog tips heeft voor gelletjes en andere duursport drank voedsel?
Snel zeg. Heb je bewust je tempo zo ingedeeld?Conditie is echt omhoog gegaan pohh.
Road 2 20min 5k
Fietsen 40% tegen de wind in. Windkracht 2/3 soms 🤪
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee gewoon gaan en hopen dat ik het ging volhouden. Kleine afstand dus dan kan je een gokje nemen 😁
Valt reuze mee is een soort rubber achtig. De rest van de gym heeft gewoon vloerbedekking.Gaat lekker met jou!
Lijkt op een topgym daar, is die vloer niet erg glad?
Ja ik ga ook nog wel verschillende gelletjes testen. Ze kunnen ook verkeerd vallen dat moet je niet hebben of gewoon smerig zijn. Ja tot 2 uur ben je in principe niets nodig 👌 voor de halve tri wel aardig wat weerGelletjes zijn er van diverse merken. Ik kan je aanraden een aantal verschillende te proberen tijdens een training en kijken welke je weg krijgt en goed op je maag liggen. Naar aanloop van de triatlon (dagen ervoor) zou je kunnen laden met waxy maize of vitargo, maar gewoon pannenkoeken en pasta kan ook. Zelf deed ik het enkel bij dr marathon. Voor kortere afstanden heb ik niets nodig gehad, tot de 30 km kan je lichaam wel zonder extra carbs (tot 2 uur heb je denk ik niet echt wat nodig, als je langer bezig bent wel indien je op wedstrijden op gaat). Als je niet op je max. gaat en in je vetverbranding blijft heb je niet per se iets nodig. Voor de wedstrijd wit i.p.v. bruin brood en een reepje of banaantje. Een banaan voor onderweg op de fiets kan ook.
Ja gaat dus zwemmen wel 750m maar fietsen en lopen ga ik iets meer doen aangezien ik die nu al soort van gedaan heb en een pr gelopen heb op de 5k na het fietsen 😄.Netjes man je gaat lekkernog een ruime maand te gaan. Kben benieuwd.
Zou zeker eea proberen, niet iedereen gaat even lekker op alle merken. Sowieso op gelletjes. En je weet eh: nooit iets nieuws proberen op 'race day'.Ja ik ga ook nog wel verschillende gelletjes testen. Ze kunnen ook verkeerd vallen dat moet je niet hebben of gewoon smerig zijn. Ja tot 2 uur ben je in principe niets nodig 👌 voor de halve tri wel aardig wat weer
.Kan zeker sneller maar er stond behoorlijk wat windt. Ook bij een echte race fiets je over betere wegen en hoef je niet te stoppen voor verkeer etc. Maar goed om dat 40 of 90 of maar 20km vol te houden zit natuurlijk wel verschil in 😋Zou zeker eea proberen, niet iedereen gaat even lekker op alle merken. Sowieso op gelletjes. En je weet eh: nooit iets nieuws proberen op 'race day'.
Die 5k was wel lekker snel. Op de fiets kan je nog wel een tikkie harder denk ik.
Als je heel rustig traint heb je niets nodig, maar ik zou zeker als je veel traint voldoende eten. Anders lijdt je training er onder. Eea is ook wel afhankelijk van de temperatuur, ik loop regelmatig 15-20 km door de duinen, dan heb je in de zomer gewoon wel water en liefst wat isotone drank nodig. Ookal ga je rustig, als je moet klimmen en dalen ga je toch meer koolhydraten verbranden. Ik haal het zonder ook wel, maar scheelt (zonder het gevoel langzamer of sneller te zijn toch echt wel wat snelheid).
Pohhh da's wel heul scherp.
1.35 op de halve is aardig knap. onder de 1.40 zou al heel goed zijn.Pohhh da's wel heul scherp.
Ga wel op de halve een pr proberen te lopen dit jaar nog hopelijk 1uur35min of net iets sneller.
Volledige op dat tempo is toch andere koek. Zou wel een mooie uitdaging zijn 🤞
Zou ik moeten kunnen halen na aanleiding van mijn laatste 15k.1.35 op de halve is aardig knap. onder de 1.40 zou al heel goed zijn.
Komt van de dopingZou ik moeten kunnen halen na aanleiding van mijn laatste 15k.
Oom heb ik nu ik sneller loop geen last van mijn it band bij langere afstanden 🤞🤞

Epo moet ik nog doen. Ben wel echt benieuwd hoeveel dat gaat brengen 😛
Binnen de 4 uur, gaat je gewoon lukken.Pohhh da's wel heul scherp.
Ga wel op de halve een pr proberen te lopen dit jaar nog hopelijk 1uur35min of net iets sneller.
Volledige op dat tempo is toch andere koek. Zou wel een mooie uitdaging zijn 🤞