XXL Nutrition

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
Het is net als in de sportschool. Een schema helpt enorm. Beetje aankutten word je wel iets beter van, maar gewoon consistent een tijdje trainen gaat je veel verder brengen. En dan daarna weer even gewoon doen wat lekker voelt.

Je raakt geblesseerd omdat je de belasting niet goed doseert. Als je nu al zo snel geblesseerd raakt wel iets om op te letten.

Nooit meer dan 3 dagen achter elkaar hardlopen, minstens 1 echte rustdag per week… genoeg slapen….ook echt rustige trainingsdagen inlassen etc.
Train voornamelijk in zone2 hartslag en wissel het hardlopen met fietsen.
Door het hardlopen of fietsen ben ik nog nooit geblesseerd geraakt. Het is vaak iets anders waardoor ik last/pijntjes krijg.
En feit is gewoon dat ik wel snel iets heb :D

Heb nu 3 uurtjes slaap gehad uit mijn nachtdienst lijkt mij voldoende? @vntl

Train voornamelijk in zone2 hartslag en wissel het hardlopen met fietsen.
Door het hardlopen of fietsen ben ik nog nooit geblesseerd geraakt. Het is vaak iets anders waardoor ik last/pijntjes krijg.
En feit is gewoon dat ik wel snel iets heb :D

Heb nu 3 uurtjes slaap gehad uit mijn nachtdienst lijkt mij voldoende? @vntl
Meer als zat, slapen kan altijd nog!!!!!1

Nakkie?

• #1.703
Meer als zat, slapen kan altijd nog!!!!!1

Nakkie?

Zo is dat 😛

@Sparks79 :trollface:
20211231_152616.jpg

t*ring, vlugge jaapie.

• #1.715
Hij is nog jong eh. En is persoonlijk, dus zegt niet heel veel. Maar het is best hoog.

Ik ken iemand van 40 die loopt rustig een halve marathon in de 180. Bij 180 ben ik echt aan het sprinten. Mijn Max is 195 ofzo..
Vind het zelf wel meevallen aangezien het een dikke pr is en mijn hartslag hetzelfde is als bij mijn vorige halve.

Maar goed vergelijk je het met een getrainde duurloper is dit hoog ja😛

Hoog? Ik vind onder de 170 voor een halve PR nog wel helemaal niet zo hoog 😬

Deze was wel pittig hoog 15k
Screenshot_20211231-160814_Connect.jpg
Dubbeldamn!

Heb zelf in het verleden ook aan duursport gedaan, voornamelijk marathonschaatsen en mountainbike marathons en strandraces. Uit het schaatsen staat me een uitdraai van de hartslagmeter van Hilbert van der Duim bij, die was net zo absurd hoog als die van jou hier. Zit wel goed met die circulatie van jou. Je bent alleen veel te fors voor halve marathons.

• #1.717
Dubbeldamn!

Heb zelf in het verleden ook aan duursport gedaan, voornamelijk marathonschaatsen en mountainbike marathons en strandraces. Uit het schaatsen staat me een uitdraai van de hartslagmeter van Hilbert van der Duim bij, die was net zo absurd hoog als die van jou hier. Zit wel goed met die circulatie van jou. Je bent alleen veel te fors voor halve marathons.
Die laatste zin 😁.

We gaan het zien waar ik op uitkom volgend jaar 🏃😁

Die laatste zin 😁.

We gaan het zien waar ik op uitkom volgend jaar 🏃😁
Ja, nee, het is meer een compliment met je huidige shape. Maar het ideale lichaam voor een halve marathon is heel anders; zelf zou er er in ieder geval niet zodanig willen uitzien.

• #1.719
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven