XXL Nutrition

Sticky Progressieschema's met oefening/sets/reps/gewicht

Bezoekers in dit topic

Bedankt,heel mooi om zelf een schema samen te stellen en af en toe bij te stellen.
Groeten willem
 
Karma karma karmaaa voor BigT! :D Thx, komt goed van pas (voor binnen paar weken dan, nu ff geen trainen wegens exames :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Downloaded. For this I'm thanking you T.
 
Ik gebruik ze in aangepaste vorm nu een weekje, en het bevalt prima. Tot nu toe deed ik de gewichten die ik pakte uit m'n hoofd, maar op deze manier kun je net iets gestructureerder werken.
 
relaxt, komt mij als beginnende BB-er erg goed van pas, 1000xdank ;)
 
yep yep leuk kan je zelf aanpassen . Ga het zeker gebruiken :)
 
hardstikke mooi maar weet niet alle oefeningen bij de naam, hoe kan ik dat teweten komen? ???
 
Mja,ik wil gespierd worden , ik ken er nu nog niks van en heb je trainingsschemas gezien, en ik zie van alle oefeningen , maar als beginneling weet je niet wat die allemaal is , heb je geen link waar ik prentjes of dergelijks kan zien zodat ik weet wat deze oefeningen zijn?
 
Nick-rscm zei:
Mja,ik wil gespierd worden , ik ken er nu nog niks van en heb je trainingsschemas gezien, en ik zie van alle oefeningen , maar als beginneling weet je niet wat die allemaal is , heb je geen link waar ik prentjes of dergelijks kan zien zodat ik weet wat deze oefeningen zijn?

Pierre3 zei:
hardstikke mooi maar weet niet alle oefeningen bij de naam, hoe kan ik dat teweten komen? ???

http://www.exrx.net/Lists/Directory.html
 
Zeer mooi :D denk dat ik er wel gebruik van ga maken gezien ik nu nooit wat bij houdt :rolleyes:

Ben pas weer een maand bezig naar 5 maanden niks te hebben gedaan , en dit helpt wel omdat ik het toch allemaal wat serieuzer wil gaan aanpakken .
 
Bedankt, mooi overzichtelijk schemaoverzicht.
 
ik heb het gedownload en ga het gebruiken. Is wel heel gemakkelijk zo!

Bedankt....................
 
hartelijk dank, meestal trainde ik impulsief, en daar word je soms wat lui van.

dit is een mooie houvast voor mijn trainingen!:D
 
Back
Naar boven