MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Training 22-2-2017 Schouder - Rug

Squat 5x5 stronglifts
warmup 10x20kg 5x30kg
5x5x57,5kg

Shoulder Dumbbell Press
warmup 10x5kg 5x15kg
5x5x24,5kg PR! :p

Pull Up (superset met lateral raises)

40xBodyweight

Side Lateral Raises (superset met Pull Ups)
warmup 10x5kg 5x10kg
3x5x13kg
6x13kg PR! :p
5x13kg (6e lukt net niet... ahhhhh....)

Shoulder Rows
warmup 10x20kg 5x35kg
5x58kg
3x5x68kg (voelt niet goed, vorm is niet zoals ik wil) :mad:
5x60kg

Dead Lift
warmup 10x40kg
5x70kg
5x100kg
5x110kg

Klaar! 2x PR! :cool::D
Eten heb ik al op, maar ik mag nog 800kcal! Yeah Baby! drool::eating:
 
Side raises met 13 kg is echt heel veel, zeker als je dat zonder slingeren doet. Schouders als kanonskogels dus :)
Extra mogen eten is een stuk beter dan extra moeten cutten :eating:
 
Lekkere training man!

Die side raises zijn inderdaad hoog! Ik kan met 8kg maar 10 reps. Op je foto zijn je schouders ook gigantisch man :D
 
Side raises met 13 kg is echt heel veel, zeker als je dat zonder slingeren doet. Schouders als kanonskogels dus :)
Extra mogen eten is een stuk beter dan extra moeten cutten :eating:
Die side raises zijn voor mij ook zwaar hoor. Ik moet bekennen dat de 5e en 6e rep wel een beetje cheatreps (nog wel zo netjes dat ik ze voor mijn gevoel wel kan tellen als echte rep) zijn waar ik me dan zoveel mogelijk concentreer op de eccentrische beweging. Ik heb de dumbbells naast me (dus niet voor me) en probeer ze zonder momentum naar boven te bewegen. Als ik naar beneden ga dan stop ik voordat alle spanning eraf is en ga ik weer voor een nieuwe rep.
 
Lekkere training man!

Die side raises zijn inderdaad hoog! Ik kan met 8kg maar 10 reps. Op je foto zijn je schouders ook gigantisch man :D
Komt vanzelf Carrotpower. :) Gewoon doorgaan waar je mee bezig bent en volhouden. Zoals jij nu je trainingen doet is helemaal goed. :)
 
Zometeen weer 18km fietsen (door de regen :mad:) van in totaal 36km. Vanmiddag storm met de wind in de rug, dus als ik afstap zal ik mijn huis wel met een kilometer zijn gepasseerd. :D
 
Lekkere training man!

Die side raises zijn inderdaad hoog! Ik kan met 8kg maar 10 reps. Op je foto zijn je schouders ook gigantisch man :D
En ik...?

Ik gebruik de roze 4kg dumbells...:trollface:
 
Goede training trouwens! PR's..altijd goed!
 
Zo dan, jij komt ook even van ver! Top progressie...keep it up!
 
Maar jij focust je op de MMC. Toch? :P
Klopt...de meeste slingeren nog meer dan de gemiddelde slingeraap..of hebben de dag na side raises spierpijn in hun traps...raaar???
 
En ik...?

Ik gebruik de roze 4kg dumbells...:trollface:
Maar dan wel 100 reps! ;)
Klopt...de meeste slingeren nog meer dan de gemiddelde slingeraap..of hebben de dag na side raises spierpijn in hun traps...raaar???
Erewoord, ik heb niet geslingerd, alleen de laatste rep wel een beetje cheatrep (buigen van de ellebogen naar boven :rolleyes:). Mijn traps niet gebruikt, tenminste, zover ik weet en ik voel niets.
 
Laatst bewerkt:
Lekker zo'n training.....hoe gaan je squats nu voor jouw gevoel? Heb je nu het vertrouwen dat je door het veranderen van je stance je makkelijk progressive kan blijven boeken?
 
Lekker zo'n training.....hoe gaan je squats nu voor jouw gevoel? Heb je nu het vertrouwen dat je door het veranderen van je stance je makkelijk progressive kan blijven boeken?
Squats gaan stukken beter nu ik de stance van wijd naar een stuk smaller heb gedaan, toch ga ik niet overmoedig worden en houd me netjes aan de stronglift procedure. Easy does it. Nog tijd zat voordat ik 50 wordt. ;) :janken:
 
Laatst bewerkt:
Doe je goed.......en inderdaad nu kan je elke keer een stap zetten en duurt het nog even voor je vastloopt.....
 
Ander stance helpt inderdaad ook enorm!
Ook je voeten wat meer naar buiten zetten helpt ook!

Je blijft leren bij de squat :)
 
Squats gaan stukken beter nu ik de stance van wijd naar een stuk smaller heb gedaan, toch ga ik niet overmoedig worden en houd me netjes aan de stronglift procedure. Easy does it. Nog tijd zat voordat ik 50 wordt. ;) :janken:
Bijzonder dat je squats sterker zijn in smallere stand...of gaan ze enkel beter voor je gevoel..


Ben je al zo oud!!:windup:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven