XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dat ziet er ook serieus goed uit al op je avatar! Goede arm en schouder is daar zichtbaar!:thumb:
Thnx! ik ben toch wel blij dat ik hier lid ben geworden, veel goede tips en ondersteuning. Mijn omgeving vindt het allemaal maar niets, alleen maar haat....(behalve mijn wederhelft dan, die is ook erg goed bezig).
Nooit problemen gehad om massa te winnen. Nu alleen zorgen dat het zo min mogelijk vet en zoveel mogelijk spieren wordt.

Heb het vrij in te vullen schema (Excel) wat ik zelf ook gebruik weer een stuk verbeterd. Je kunt hem hier downloaden. :)

Thnx! ik ben toch wel blij dat ik hier lid ben geworden, veel goede tips en ondersteuning. Mijn omgeving vindt het allemaal maar niets, alleen maar haat....(behalve mijn wederhelft dan, die is ook erg goed bezig).
Nooit problemen gehad om massa te winnen. Nu alleen zorgen dat het zo min mogelijk vet en zoveel mogelijk spieren wordt.
Haat is een groot woord, maar ik merk ook wel dat veel mensen alles wat riekt naar bodybuilding in verband brengen met criminaliteit, drugsgebruik, kickboxen en andere vormen van agressiviteit waar weldenkende mensen liever verre van blijven. Ik gebruik ook meestal het woord fitness.

Toch wel wat haat hoor. Vooral mijn familie (allemaal "gezellige" dikkerds) beginnen constant discussies (die ik dan uit de weg probeer te gaan omdat ik weet welke kant het altijd op gaat) als ze zien dat ik iets afweeg of geen ontbijt neem of op de fiets kom. etc. Hardlopen is belachelijk, trainen is belachelijk, mijn macro's in de gaten houden is belachelijk. niet ontbijten is slecht..... Ga maar door.

Ook qua eten weten ze alles beter, als ik dan zeg dat het ook wel goed aan ze te zien is dat ze het beter weten dan ik, dan ontploft de boel.

liever te dik in de kist, dan weer een feestje gemist!

laat ze maar 'haten' het kost nou eenmaal bloed zweet en tranen (trainen) om topfit te worden/blijven.

volgens mij zijn ze stiekem jaloers op je, vraag ze de volgende keer eens waarom ze kritiek hebben op jou levensstijl.
In jou nabijheid is het waarschijnlijk te confronterend voor ze omdat ze stiekem ook zo'n lichaam willen(wie wil er niet afgetraind uitzien?)

mensen houden er in het algemeen niet van om geconfronteerd te worden met hun ongezonde levensstijl, van daar de 'haat' en defensieve reacties (vaak onbewust)

liever te dik in de kist, dan weer een feestje gemist!
Hey! Je kent ze. ;)

volgens mij zijn ze stiekem jaloers op je, vraag ze de volgende keer eens waarom ze kritiek hebben op jou levensstijl.
In jou nabijheid is het waarschijnlijk te confronterend voor ze omdat ze stiekem ook zo'n lichaam willen(wie wil er niet afgetraind uitzien?)
Tuuuuurlijk zijn ze niet stiekum jaloers! Wat zeg je dan nou? ;)

mensen houden er in het algemeen niet van om geconfronteerd te worden met hun ongezonde levensstijl, van daar de 'haat' en defensieve reacties (vaak onbewust)
Er zijn idd meer mensen negatief dan positief. Ik kan vaak aan de hand van het lichaam van iemand wel raden hoe de respons gaat zijn. Toch krijg ik wel vaak vragen (1 op1, niet in een groepje natuurlijk) of ik nog tips heb of wat het "geheim" is. :)

Het "geheim"... :rolleyes::hahaha::emo:

Ha! Vanmorgen eindelijk iets zwaarder en zover ik kan zien alleen maar leangains. :) Zit nu op 72,4kg, schouders al wat ronder en geen spierdefenitie verloren. Zelfs wat meer "strepen" in mijn borstpartij. :cool: Eindelijk de sweetspot gevonden. 3000kcal p/dag, 2800kcal op weekdagen, 3300kcal 2 dagen in het weekend. :)
Ik ga even door totdat ik rond de 75 kilo weeg en dan ga ik even kijken hoe ik erbij sta.

Ik krijg best last van mijn schouderprobleem (steek in mijn rechterschouder) als ik zwaar CGBP doe, i.p.v. dat doe ik nu skull crushers (die voel ik nl. goed in mijn triceps) en direct erna met hetzelfde gewicht (mijn triceps is dan al moe) nog wat CGBP met dezelfde barbell en gewicht. Ik blijf dus liggen en gooi hem er direct achteraan zonder de bar neer te leggen. Gewicht is lager dan normaal CGBP en ik heb geen pijn. Slim?
Ik doe ook triceps Dips, dan heb ik geen pijn in mijn schouders, terwijl ik hier veel mensen over hoor klagen.???

Zou het denk ik wel lastig vinden om met al die negativiteit en kritiek om te moeten gaan. Ondervind ik persoonlijk echt heel zelden maar en niet van familie oid

Zou het denk ik wel lastig vinden om met al die negativiteit en kritiek om te moeten gaan. Ondervind ik persoonlijk echt heel zelden maar en niet van familie oid
Wees blij. Gelukkig heb ik het thuis niet. Mijn vrouw is ook fanatiek bezig. :)

Gaat nog steeds lekker hier......:thumbs:, goed dat je nu de skull crushers pakt, als iets niet goed voelt kan je het blijven proberen, maar straks zit je met een blessure en dat wil je al helemaal niet.

Ik heb hetzelfde als jou man. Mijn ouders en vrienden wouden absoluut niet naar mij luisteren toen ik zoveel ging eten. Mijn ouders achteraf wel (omdat ik bijna alleen maar gezond eet), maar mijn vrienden lachten me altijd uit.

Omdat ik powerlift moet je lang rust nemen. Ze zeikten de eerste dag op de sportschool al dat ik teveel rust nam, en ze doen dat nog steeds. Ook qua voeding enz zeggen alleen maar dat eiwit beste is en dat meer kcal bullshit is. Terwijl ze al maanden op 60kg bench zitten.

Heb echt zo'n scheit hekel aan zulke koppige mensen he. Ik snap je helemaal Rookie!

Gaat nog steeds lekker hier......:thumbs:, goed dat je nu de skull crushers pakt, als iets niet goed voelt kan je het blijven proberen, maar straks zit je met een blessure en dat wil je al helemaal niet.
Thanks! :) Idd. Bepaalde soorten pijn zijn prima, maar steken zijn nooit goed.

maar mijn vrienden lachten me altijd uit.
Laat ze lekker lachen, wie het laatst lacht, lacht het best. :)
Omdat ik powerlift moet je lang rust nemen. Ze zeikten de eerste dag op de sportschool al dat ik teveel rust nam, en ze doen dat nog steeds. Ook qua voeding enz zeggen alleen maar dat eiwit beste is en dat meer kcal bullshit is. Terwijl ze al maanden op 60kg bench zitten.
Als je vooruitgang ziet dan ben je goed bezig. Als je dat niet bij de lui ziet die commentaar leveren en alles beter weten dan moet je die reacties en zogenaamde tips met een korrel (silo) zout nemen.

Laat ze maar praten. Once the shirt comes off, the bullshit stops :)

Klaar met de training. Ging goed! 2 PR's :cool:
Mijn lieve vrouw heeft het eten al voor me klaarstaan. Hmmmm, spruitjes met zoete aardappels en kipfilet. Eerst beuken en daarna vreten! :D

Training zet ik er straks even op, eerst bunkeren....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven