- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elk halfuur? Pfffff. Not doable...Als je elk half uur gaat plassen zit je wel goed denk met je vochtbalans...is wel een opgave en niet altijd even praktisch natuurlijk
Ik drink op het werk ongeveer 10 glazen water per dag, thuis ook nog wel een glas of drie en dan tel ik de decaf niet mee.Elk uur een flesje water...mij niet gezien...ik stop om 18.00u met drinken anders moet ik 's nachts 3x
Ik drink op het werk ongeveer 10 glazen water per dag, thuis ook nog wel een glas of drie en dan tel ik de decaf niet mee.
Ik drink op het werk ongeveer 10 glazen water per dag, thuis ook nog wel een glas of drie en dan tel ik de decaf niet mee.
Decaf is dus geen cheaten...Koffie is cheaten want caffeïne is drugs. Ik ben de only true natural.
Ja maar wie drinkt nu liever decaf dan gewone koffie

Ik krijg hartkloppingen van cafeïne...Ja maar wie drinkt nu liever decaf dan gewone koffie![]()
Dan weet je zeker dat je hart nog klopt, wat is de

Zeker nog nooit hartkloppingen gehad.
Nope, maar koffie is bullshit in al zijn vormen , decaf of geen decaf. Water en melk all day long
.Koffie is cheaten want caffeïne is drugs. Ik ben de only true natural.

Heheheheh trueMet mamma's melk krijg je ook wat hormoontjes binnen hoor.![]()
. Melk is nu eenmaal een makkelijke bron van eiwitten, vetten en kcal 
Koffie zuivert de lever.Nope, maar koffie is bullshit in al zijn vormen , decaf of geen decaf. Water en melk all day long.
En de darmen