Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig dat lunchwandeling er net op zit en ik nu dus aan het eten ben........mjahm mjahm

Ha! Ik heb net nog 20 repen verkade extra puur kunnen scoren bij de Plus @Miss Sunshine!
De oude lekkere variant wel te verstaan.
Ze liggen ook bij de Big Bazar zag ik.

Zekers. Thanks!Gewoon nog steeds lekker bezig zo te zien........toppertje

Valt wel mee toch? Ging wel redelijk.
Precies 48 minuten Boss!

Dank u!

Volume wat lager zegt hij danDat is toch een behoorlijke training, al helemaal binnen drie kwartier
![]()

In vergelijk met hiervoor is het volume wel lager hoor. 1 warmup/activatie set, drie werksets en soms een dropset. That's it. Eerder had ik soms wel 6-8 werksets.
Deze was in 48 minuten, vooral de staggered sets zijn heel effectief qua tijd.Zeker een sterk volume hoor, in hoeveel tijd werk je zo'n Workout af ?
Ik heb motivatie problemen en pijntjes die ik wijt aan het teveel aan volume en mijn leeftijd. Vandaar dat ik het volume wat verlaagd heb en nog strakker op de vorm zit dan eerder. Vooral Chin Ups. Eerder deed ik die sneller en haalde ik soms de 18 reps, nu doe ik er maar 12 maar wel met meer time under tension door het langzame negatieve deel van de reps.Waarom kies je hier eigenlijk voor? Of had je dat al eerder genoemd en heb ik er overheen gelezen? Zo ja, dan my bad!
Ik heb motivatie problemen en pijntjes die ik wijt aan het teveel aan volume en mijn leeftijd. Vandaar dat ik het volume wat verlaagd heb en nog strakker op de vorm zit dan eerder. Vooral Chin Ups. Eerder deed ik die sneller en haalde ik soms de 18 reps, nu doe ik er maar 12 maar wel met meer time under tension door het langzame negatieve deel van de reps.