AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gelukkig dat lunchwandeling er net op zit en ik nu dus aan het eten ben........mjahm mjahm

Gelukkig dat lunchwandeling er net op zit en ik nu dus aan het eten ben........mjahm mjahm

Same here...300gr kipfilet (satehmarinade), spinazie, gekookt eitje, beetje zilvervliesrijst...Mmmm...misschien neem ik zo een stukje dark chocolate als toetje? drool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.043
Training 31-05-2017 schouders rug

Zoals afgesproken met mezelf houd ik het volume een stukje lager, dat lijkt te werken want ik heb minder tegenzin tijdens de training. :)

OHP
20x20kg warmup
5x47,5kg
5x47,5kg
4x47,5kg
15x30kg
reps 49

Chin Up (staggered set met Lateral Raises) zeer strict en slow exentrics!!
12x72kg
10x72kg
8x72kg
reps 30

Side Lateral Raises(staggered set met Chins) strict en zo langzaam mogelijke exentrics!
15x5kg warmup
10x10kg
10x10kg
10x10kg
dropset! 10x5kg
reps 55

BOR (staggered set met Reverse Flyes) Netjes uitgevoerd en mooie squeeze
10x50kg
8x60kg
8x60kg
8x60kg
reps 34

Reverse Flyes (staggered set met BOR) zeer strict en zo langzaam mogelijke exentrics!
20x5kg warmup
10x12,5kg
10x12,5kg
10x12,5kg
dropset! 12x5kg
reps 62

DL (rustig aan want ik heb nog steeds last van mijn onderarm en biceps dus meer reps en minder gewicht)
15x60kg
15x80kg
10x100kg
5x120kg genoeg zo, straks gaat het weer mis.
reps 45

Nog wat extra arnold presses, upright DB rows en andere shit om het af te maken, het loggen niet waard. :D
Dat was hem dan weer. Ging wel lekker.

Laatst bewerkt:
Ha! Ik heb net nog 20 repen verkade extra puur kunnen scoren bij de Plus @Miss Sunshine! :)
De oude lekkere variant wel te verstaan.

Lekkah lekkah!!

20170531_130353.jpg

Omnomnomnom! Helaas geen PLUS hier in de buurt.

• #2.046
Gewicht vanmorgen precies 70kg (voor de grote boodschap).

Cardio 01-06-2017
Fasted fietsen 18km (woon/werk) en 5km wandelen. Vanmiddag rond de 25km terug fietsen (moet mijn nieuwe rijbewijs ophalen bij het stadskantoor dus detour). Ik schat alles bij elkaar een kleine 1200 kcal.

Gewoon nog steeds lekker bezig zo te zien........toppertje

Hoe ouder, hoe gekker...wat een treen man! :flexbiceps:

Lekkere treen 45 min :)

Goeie training! :lifter:

Volume wat lager zegt hij dan :) Dat is toch een behoorlijke training, al helemaal binnen drie kwartier :)

• #2.055
Volume wat lager zegt hij dan :) Dat is toch een behoorlijke training, al helemaal binnen drie kwartier :)
:D

In vergelijk met hiervoor is het volume wel lager hoor. 1 warmup/activatie set, drie werksets en soms een dropset. That's it. Eerder had ik soms wel 6-8 werksets.

Zeker een sterk volume hoor, in hoeveel tijd werk je zo'n Workout af ?

:D

In vergelijk met hiervoor is het volume wel lager hoor. 1 warmup/activatie set, drie werksets en soms een dropset. That's it. Eerder had ik soms wel 6-8 werksets.

Waarom kies je hier eigenlijk voor? Of had je dat al eerder genoemd en heb ik er overheen gelezen? Zo ja, dan my bad!

• #2.059
Waarom kies je hier eigenlijk voor? Of had je dat al eerder genoemd en heb ik er overheen gelezen? Zo ja, dan my bad!
Ik heb motivatie problemen en pijntjes die ik wijt aan het teveel aan volume en mijn leeftijd. Vandaar dat ik het volume wat verlaagd heb en nog strakker op de vorm zit dan eerder. Vooral Chin Ups. Eerder deed ik die sneller en haalde ik soms de 18 reps, nu doe ik er maar 12 maar wel met meer time under tension door het langzame negatieve deel van de reps.

Ik heb motivatie problemen en pijntjes die ik wijt aan het teveel aan volume en mijn leeftijd. Vandaar dat ik het volume wat verlaagd heb en nog strakker op de vorm zit dan eerder. Vooral Chin Ups. Eerder deed ik die sneller en haalde ik soms de 18 reps, nu doe ik er maar 12 maar wel met meer time under tension door het langzame negatieve deel van de reps.

Ah ok. Dan begrijp ik het. Ik dacht dat je misschien een betere trainingsmethode had gevonden, dus werd wel nieuwsgierig.
Merk je al wel verschil?

Blijf in ieder geval gemotiveerd joh! Al stop je gewoon even helemaal voor een weekje, om daarna weer door te pakken? Het moet natuurlijk wel leuk blijven.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven