- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Heheheheh true. Melk is nu eenmaal een makkelijke bron van eiwitten, vetten en kcal
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heheheheh true. Melk is nu eenmaal een makkelijke bron van eiwitten, vetten en kcal
![]()
Drink jij maar meer melk, dan zal je squat pas omhoog gaan

Drink jij maar meer melk, dan zal je squat pas omhoog gaan![]()

Drink jij maar meer melk, dan zal je squat pas omhoog gaan![]()

Het schijnt dat melk drinken zorgt voor een plateau op de bench van rond de 50kg!Drink jij maar meer melk, dan zal je squat pas omhoog gaan![]()

Het schijnt dat melk drinken zorgt voor een plateau op de bench van rond de 50kg!![]()

Ha! Ik heb net nog 20 repen verkade extra puur kunnen scoren bij de Plus @Miss Sunshine!
De oude lekkere variant wel te verstaan.
We eten het beiden thuis en mijn dochtertje vindt ze ook heel erg lekker (mag ik een stukje papa?Hoeveel van dat spul tikken jullie weg joh? Er liggen 81% repen bij de Lidl voor een prikkie, maar ik koop dat eigenlijk nooit...
). Elke dag gaat er minimaal 1 aan flarden.Ha! Ik heb net nog 20 repen verkade extra puur kunnen scoren bij de Plus @Miss Sunshine!
De oude lekkere variant wel te verstaan.
Ben je dan nog wel true natty?Met mamma's melk krijg je ook wat hormoontjes binnen hoor.![]()

Kan er niets aan doen, vind dit gewoon de lekkerste.Ik neem altijd die van de Plus zelf. 85% en nog betaalbaar ook. (eurootje).
PLUS Moment Chocolade 85% puur

Was alleen wel enorm heet op de zolder. Lekken als een gek.

Ik zag net deze, misschien wel lekker met dit weer:
Trainen bij warm weer? Een plantenspuit verbetert je prestaties
Holy Hell! Bijna 2 Euro per reep.

You don't say...Hands off is heerlijk, mijn vriendin is er ook dol op. Helaas wat aan de prijzige kant![]()

Dat dacht ik al wel.Toch wel een procentje of 30 schat ik #30procentclub

Nee, nog niet. Straks misschien?