MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nog even een foto van gisteren, gewoon relaxed en geen flex. Ignore de skinblubber. :yell:

IMG_0400.jpg
Balen van die overtollige huid, maar man wat moet jij trots zijn:bow:

Langzaam aan gaan gainen in massa en dus meer eten.
Neem een goede trainer in de hand dan zal je slappe huid ook minder zichtbaar worden.
Het nadeel van groot gewichtsverlies is de angst om aan te komen.

Maar even oudje, je hebt het prima gedaan man.
Je ziet er super uit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.965
Dank je Ron, de knop moet even om. Ga even een tijdje op onderhoud en zie dan wel verder.
Nu trainen met wat lager volume, kijken hoe dat bevalt.

• Like
Waarderingen: Inb4
Nou doe mij maar 1,5 kg spiergain:) Ik vind het een fantastisch resultaat!

Thanks. Valt wel mee die huid slabber? Misschien is het een obsessie aan het worden, ik vind het ronduit ugly!
Bijna je foto gemist.... :) Net resultaat man. En ja, ik denk dat het een beetje obsessie wordt, een ander zal denk ik vooral naar de sterke punten kijken (chest, obliques) en minder naar de navel :)

• #1.968
Bijna je foto gemist.... :) Net resultaat man. En ja, ik denk dat het een beetje obsessie wordt, een ander zal denk ik vooral naar de sterke punten kijken (chest, obliques) en minder naar de navel :)
Dank je Neet. Het is idd wel een obsessie aan het worden, zit constant aan mijn buikvel te plukken. :D

• #1.969
Training 29-05-2017 borst, biceps en triceps

Squat
10x30kg
8x55kg
6x65kg
5x75kg erg heet op zolder. Low volume dus ik stop ermee
reps 29

BP
15x30kg
10x50kg
12x67kg
11x67kg
10x62kg genoeg, anders sla ik weer door qua volume
reps 58

Chin Up (staggered set met Triceps Dips) zeer langzame exentrics, zeer strict!
12x72kg
10x72kg
8x72kg 3 sets, meer dan voldoende voor zo'n ouwtje als ik
reps 30

Triceps Dips (staggered set met Chins)
18x72kg
14x72kg
12x72kg
reps 44

Barbell Curl (staggered set met DB skulls) zeer langzame exentrics, zeer strict!
12x31kg
12x31kg
12x31kg die laatste ging niet van harte. Is it me or is it burning inside and outside the muscle? :zweet:
reps 36

DB Skull Crushers (staggered set met Curls)
15x12,5kg
15x12,5kg
15x12,5kg Lekkere natte plek op de bank. Bleeerhhgg :zweet:
reps 45

DB Wrist Curl
20x15kg
20x15kg
20x15kg ....auw! Het brand! Genoeg zo.
reps 60

Dat was hem, een stuk minder volume. Pijntjes zijn bijna weg na een weekend geen KT. Hopen dat ze nu ook weg blijven. Was alleen wel enorm heet op de zolder. Lekken als een gek.

Ik zag net deze, misschien wel lekker met dit weer:
Trainen bij warm weer? Een plantenspuit verbetert je prestaties

Laatst bewerkt:
Goed wat reps gemaakt ondanks de hitte :thumb:

Er moet niks.... je wil dit zelf :D

Je gaat ook al weer naar pagina 100 hier. We verdoen er ook te veel tijd aan allemaal :o

in b4 page 100 :D

• #1.975
Gewicht vanmorgen 69,8kg. Hmmmm, verder gaan of stoppen. Buik ziet er weer iets beter uit. Vorige keer was 67,0kg het laagst, ik denk dat ik rond de 69kg net zo droog ben als toen met toch wat meer spiermassa.

Cardio 30-05-2017
Fasted fietsen met detour 21,8km en 5km wandelen. Eind van de dag 18km terug op de fiets, hopen op goed weer. :)

Nog ff lekker doorgaan joh! Daarna weer rustig aan bulken.......(zonder mindfuck)

• #1.977
Uitgaande van die foto, wat zou de schatting van het vetpercentage zijn?
Zal hem nog even keer plaatsen:

IMG_0400.jpg

Nog ff lekker doorgaan joh! Daarna weer rustig aan bulken.......(zonder mindfuck)
Nog even de cut doortrekken dan tot 69kg en even kijken hoe ik er dan bij sta.

Pffff ik ben niet goed in schatten, maar ik weet wel dat ik er NOG niet zo ver ben. Denk een procentje of 10-11?

Thanks! Zal wel iets te maken hebben met mijn zelfbeeld. :)

Delicata heb ik soms ook, beetje koffieachtig ook. De oude verkade 75% is weg bij de AH, ze hebben nu een nieuwe. Ik dacht eerst alleen een nieuwe wikkel, maar deze smaakt anders en de macro's zijn ook afwijkend. Ook iets beter dan de vorige alhoewel ik de smaak van de oude beter vond.

Dit is de nieuwe:
Albert Heijn

Ik zag laatst inderdaad een nieuwe verpakking Verkade liggen in het schap. Die heb ik overigens laten liggen en ik heb een paar repen Delicata meegenomen. Een kleine maand geleden heb ik overigens - geheel tegen mijn gewoonte in, want ik neem eigenlijk altijd delicata - een flinke voorraad "oude" Verkade ingeslagen. Die lag namelijk met een 35% korting sticker vanuit het schap bij de AH naar mij te loeren. Mijn "inner dagobert duck" heeft toen gewonnen van mijn "inner autist", waardoor ik de Delicata heb laten liggen en een hele bulk aan extra pure Verkade heb meegenomen. Frappant om te zien hoe weinig mensen van pure chocolade houden: alle andere smaken van verkade waren al op en van de extra pure variant waren er nog 10 repen (die daarna dus allemaal in mijn karretje lagen).

Binnenkort maar weer eens "gek" doen en de nieuwe Verkade gaan proberen. Alles onder het mom van "living life on the egde"... ;-)

Sterke chinups man!! Ik vind het erg moeilijk vetpercentages te schatten, dus daar waag ik mij niet aan:o

Je bent en blijft goed bezig! Persoonlijk zou ik nog even doorcutten..het kan altijd droger. Heb je ook wat meer ruimte voor de vakantie gains ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven