Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, ik heb een hele doos meegenomen uit de AH, nu zijn ze dus op bij ons.Een kleine maand geleden heb ik overigens - geheel tegen mijn gewoonte in, want ik neem eigenlijk altijd delicata - een flinke voorraad "oude" Verkade ingeslagen. Die lag namelijk met een 35% korting sticker vanuit het schap bij de AH naar mij te loeren. Mijn "inner dagobert duck" heeft toen gewonnen van mijn "inner autist", waardoor ik de Delicata heb laten liggen en een hele bulk aan extra pure Verkade heb meegenomen.
De nieuwe vind ik minder.Binnenkort maar weer eens "gek" doen en de nieuwe Verkade gaan proberen. Alles onder het mom van "living life on the egde"... ;-)
Thanks. Chins gingen redelijk. Explosief naar boven en tergend langzaam zakken, over TUT gesproken!Sterke chinups man!! Ik vind het erg moeilijk vetpercentages te schatten, dus daar waag ik mij niet aan
Je bent en blijft goed bezig! Persoonlijk zou ik nog even doorcutten..het kan altijd droger. Heb je ook wat meer ruimte voor de vakantie gains![]()

11% it is.10 a 12max zou ik je geven. Moeilijk wel zo. Maar aan je obeliques te zien zou ik eerder zeggen 11![]()

Ik probeer nog ietsjes verder. 69kg en dan kijken.Is persoonlijk natuurlijk. Ik ben van mening hoe meer je onder de 10-12% (wat je nu ongeveer bent) gaat zitten terwijl je lichaam dat niet wil, hoe minder energie je hebt om zwaar te trainen. En dus staat je spier opbouw stil.
11% again.

Dank je Ron, de knop moet even om. Ga even een tijdje op onderhoud en zie dan wel verder.
Nu trainen met wat lager volume, kijken hoe dat bevalt.
Oei! 12%!Goed bezig, goede shape ook hoor.
Ik zou ook zeggen een %'tje of 12.
Je staat er netter op als mij iig !
Toch nog verder cutten dus... 

Lijkt met de tijd wel minder te worden idd. Sperti moet ik nog halen.Ik heb het idee trouwens dat het overtollig vel wel minder wordt.
Klopt dit ?
Anders gewoon sperti smeren dan
Lijkt met de tijd wel minder te worden idd. Sperti moet ik nog halen.

Hahaha!!Nou ja, ik vind het op de foto niet opvallend / zeker dus ook niet storend.
Als men naar zichzelf kijkt dan doet men dat in de regel in het licht van een bouwlamp hé![]()
Bouwlamp....Hahaha!!Bouwlamp....
Het is zo'n irritant flubbertje onder mijn navel. Als ik het vastpak dan lijkt het me nog steeds vet te zijn.
Zit volgens mij nog wel een laag (laagje) onder. We gaan het zien.Is veL Rook, veL...geen veT. Don't be too hard on yourself, be proud!
Even kijken wat er in de spiegel gebeurd als ik nog een halve kilo lager zit.Altijd lastig dat schatten hoeveel je vet% is.
Tussen de 10-13% maar er zal nog wel genoeg vocht in zitten en dan kan het ook zomaar onder de 10% zijn.
Vet% is niet belangrijk, de spiegel dat is belangrijk.
Tot zover het redelijk comfortabel gaat. Ik wil dan dat vetpercentage ook langere tijd kunnen vasthouden.
Dat vasthouden....daaar gaat het vaak fout bij mij! Zeker in de zomer is dat bijna geen doen met alle feestjes, BBQ's, etentjes en andere sociale dingen..Tot zover het redelijk comfortabel gaat. Ik wil dan dat vetpercentage ook langere tijd kunnen vasthouden.
Vanmorgen was het gewicht alweer 70,3kg. Zal wel vocht zijn denk ik want de voeding was prima gisteren en ook de kcal 800 lager dan onderhoud.

Voor mij is dat ook niet gemakkelijk. Ook regelmatig BBQ of een feestje, ik neem dan gewoon niet veel en houd er van te voren rekening mee. Ik kom door de week niet over mijn grens van 2300 kcal.Dat vasthouden....daaar gaat het vaak fout bij mij! Zeker in de zomer is dat bijna geen doen met alle feestjes, BBQ's, etentjes en andere sociale dingen..
in combinatie met de eetlust van iemand van 150kg..![]()